trustenquote:Op woensdag 30 december 2015 04:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Trusten voor de mensen die dit nog lezen
is het een leuk pakketje?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
En een pakketje dat op me wachtte. Goed begin van de dag.
Wat was het?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
veel plezier vandaag bij die voorstellingquote:
Ik ben nu erg benieuwd wat je had besteldquote:Op woensdag 30 december 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer thuis.
Tarzan.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nu erg benieuwd wat je had besteld
Dat zijn toch niet de pakketjes waar je heel blij van wordtquote:Op woensdag 30 december 2015 11:58 schreef supersof het volgende:
Ik ga vandaag ook maar eens zorgen dat ik weer een pakketje krijg. Met schoolboeken
Kwam 'ie achterlangs om 'm even binnen te zetten?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:11 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb gister een tv gekocht op marktplaats en het mannetje wou hem zelfs wel even langsbrengen
Wat een topdag
Ja, dankje, gaat leuk wordenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
veel plezier vandaag bij die voorstelling
Dat was vandaag toch?
een grote tv?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:11 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb gister een tv gekocht op marktplaats en het mannetje wou hem zelfs wel even langsbrengen
Wat een topdag
quote:Op woensdag 30 december 2015 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kwam 'ie achterlangs om 'm even binnen te zetten?
32 inch, ook snel een chromecast gehaald gisterquote:
ik heb een heel kleintjequote:Op woensdag 30 december 2015 12:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
32 inch, ook snel een chromecast gehaald gister
Ik had nog zo'n groot bakbeest staan uit het jaar 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |