SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
My friends all drive horses![]()
Ik ben nog wakker, maar ga weer proberen te slapen. Om 06.00 gaat de wekker
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Komt dat nu?quote:Op woensdag 30 december 2015 03:01 schreef BillDauterive het volgende:
Puh, na Come Together ga ik naar bed![]()
Als kind was The Who al een klassiekerquote:Op woensdag 30 december 2015 02:59 schreef Kim-Holland het volgende:
The Who
Als kind was ik bang voor die gekke musical.
Iemand anders ook?![]()
![]()
De vraag is of je bang wasquote:Op woensdag 30 december 2015 03:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als kind was The Who al een klassieker![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 03:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ken die musical niet eensIk hoorde er pas van toen Di-rect hun eigen versie hadden.
![]()
![]()
Hmm, in de 20Dat niemand dat zegt vind ik ook niet zo raar, want welke leeftijd iedereen hier heeft, maakt niets uit, het is toch wel gezellig.
Al merk je soms wel dat sommigen iets jonger zijn en veel liedjes niet kennen.
Volg jij al jaren de top 2000, Kim-Holland? Ik herken je naam in ieder geval niet van deze reeks van vorig jaar![]()
![]()
Ja, zonde dat dit zo laat komt, dat kost hem vast weer plaatsen volgend jaar. Al betekent het wel dat hij dan overdag terechtkomtquote:Op woensdag 30 december 2015 03:12 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een verwennerij, drie maal Hendrix op een dag!Dit is wel even genieten!
![]()
Wut, Otherside van de Peppers stond er toch wel al eens in?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die staat op 474, rond 6.40 dus.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:16 schreef PippenScottie het volgende:
blijkbaar niet. Scar Tissue toch hopelijk wel?
Otherside lijkt me wel een blijvertje, dus die zal er nu pas ingestemd zijn. Er missen wel meer grote platen in de top 2000. Deze had ik trouwens niet gemist![]()
![]()
Nee! Begrijp me niet verkeerd! Ik vind het juist tof om deze muziek te kunnen delen. En muziek is een kwestie van smaak. Zelf ben ik 42.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:11 schreef BillDauterive het volgende:
Hmm, in de 20Dat niemand dat zegt vind ik ook niet zo raar, want welke leeftijd iedereen hier heeft, maakt niets uit, het is toch wel gezellig.
Al merk je soms wel dat sommigen iets jonger zijn en veel liedjes niet kennen.
Volg jij al jaren de top 2000, Kim-Holland? Ik herken je naam in ieder geval niet van deze reeks van vorig jaar
Mijn naam verander ik in de zoveel tijd, dat wel.![]()
![]()
Ik had 10 jaar ouder ingeschat, nadat je over de overgang begonquote:Op woensdag 30 december 2015 03:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee! Begrijp me niet verkeerd! Ik vind het juist tof om deze muziek te kunnen delen. En muziek is een kwestie van smaak. Zelf ben ik 42.
Mijn naam verander ik in de zoveel tijd, dat wel.Ja, het is mooi dat je goede muziek kan delen via zo'n top. En elk jaar leer je ook een paar mooie nieuwe liedjes kennen.
![]()
![]()
De Spice Girls zijn toch al geweest?quote:Op woensdag 30 december 2015 03:23 schreef BillDauterive het volgende:
Hoogtepuntje van de openingsceremonie van Londen 2012!![]()
Tevens -purist.![]()
Blijf het niks vinden, het gros van die Bietols-nummersLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zat bij mijn oude liefde ookquote:ben nu al bang voor die top postings, geloof dat ik straks stil moet zijn
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 03:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had 10 jaar ouder ingeschat, nadat je over de overgang begonJa, het is mooi dat je goede muziek kan delen via zo'n top. En elk jaar leer je ook een paar mooie nieuwe liedjes kennen.
Zo voel ik me ook.
Maar goed; Lennon nu![]()
sweet dreamsquote:Op woensdag 30 december 2015 03:26 schreef BillDauterive het volgende:
Heerlijke afsluiter voor vandaag!
Veel plezier nog allemaal, ik ben slapen.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 03:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Oeh,Nu krijg ik een nat slipje#BarryWhite#top2000
![]()
![]()
het is de stem die het doet, ben daar ook gevoelig voor trouwens
Zie dat beest eens gaan danquote:Op woensdag 30 december 2015 03:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
het is de stem die het doet, ben daar ook gevoelig voor trouwens
![]()
![]()
Ja! het is trouwens nu weer die dj die mij doet denken aan zo'n hondje in de auto, vanuit de nek wippen op elke bewegingquote:
Prachtige tribute aan Mercury van George Michael dit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Als iemand nog twijfelde of George Michael een goede zanger was, dan werd het hier definitief weggenomen. Weinig zangers hadden dit gekund.My friends all drive horses![]()
Dit dusquote:Op woensdag 30 december 2015 03:37 schreef PippenScottie het volgende:
Als iemand nog twijfelde of George Michael een goede zanger was, dan werd het hier definitief weggenomen. Weinig zangers hadden dit gekund.
Was absoluut de uitblinker tijdens het tributeconcert.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:37 schreef PippenScottie het volgende:
Als iemand nog twijfelde of George Michael een goede zanger was, dan werd het hier definitief weggenomen. Weinig zangers hadden dit gekund.
quote:Op woensdag 30 december 2015 03:39 schreef Kim-Holland het volgende:
ik sop liever op een swingende papegaai dan op een bebrilde oude baard![]()
blij dat je mij (UI) graag ziet
Tijdens dat concert was Axl Rose trouwens gierende paardenpis
Wingsband on the run
Dat klinkt wel als Axl ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:40 schreef Szura het volgende:
Tijdens dat concert was Axl Rose trouwens gierende paardenpisMy friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 03:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als Axl ja.![]()
![]()
Ja ik zat ook al te luisteren , ken het niet, mis het ook niet geloof ikquote:Op woensdag 30 december 2015 03:49 schreef Kim-Holland het volgende:
WtF doet deze shit in deze lijst?????????
Niet haten op Nederhop...quote:Op woensdag 30 december 2015 03:49 schreef Kim-Holland het volgende:
WtF doet deze shit in deze lijst?????????![]()
Maar het mag van mij wel een paar jaar rijpen eerst voor het in de top 2000 komt.My friends all drive horses![]()
Fuck die nephond. Jouw ava rulez! Big Timequote:Op woensdag 30 december 2015 03:48 schreef DaniqueV het volgende:
Die Dj heet dus Jasper de Vries en doet mij denken in zijn bewegingen aan dit, zijn hoofd en nek staan in een aparte stand![]()
[ afbeelding ]![]()
Dansen op je graf?quote:Op woensdag 30 december 2015 03:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet haten op Nederhop...![]()
Maar het mag van mij wel een paar jaar rijpen eerst voor het in de top 2000 komt.
quote:Op woensdag 30 december 2015 03:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Fuck die nephond. Jouw ava rulez! Big Timemoest er eerst inkomen
![]()
yep...en weet je, ik snap niet dat Far above the clouds niet hoog komt....dat is zo gaaf van hemquote:
Tis speciale uitvoering dit ookquote:Op woensdag 30 december 2015 03:54 schreef NoBody122 het volgende:
Maar eigenlijk natuurlijk gewoon: Mike Oldfield
The exorcist hoor je erin denk ikquote:Op woensdag 30 december 2015 03:55 schreef Kim-Holland het volgende:
W
at is dit? is het de bedoeling dat ik paranoide ga worden? Zo voelt t wel met deze muziek![]()
Zo ze kappen hem snel afLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 03:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Daarom vind ik het zo leuk hoe iedereen een eigen gevoel aan muziek kan geven..
Zij komt zo....quote:Op woensdag 30 december 2015 03:59 schreef Kim-Holland het volgende:
Alleen de titel ligt al gevoelig, de rest van t nummer ooken Flappie
Gvd komt die lul van een Borsato nou weer langs
Leraren in wat?quote:Op woensdag 30 december 2015 04:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Zijn hier nog goede leraren te vinden?
Flappie zo ookquote:Op woensdag 30 december 2015 04:01 schreef Szura het volgende:
Gvd komt die lul van een Borsato nou weer langs
Wat, een musical met liedjes van Borsato. Ik zou een enkeltje Guantánamo prefereren.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Euj nachtploeg
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb zelf eigenlijk geen ideequote:![]()
ik vaar mee op de emotie van de liedjes..
Hier heb je Flappie. Leuk voor La-Paai![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 04:11 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb zelf eigenlijk geen idee![]()
ik vaar mee op de emotie van de liedjes..
Hier heb je Flappie. Leuk voor La-Paai
Om 'vluchtelingen' te onderwijzen (was net op het nieuws).quote:
Althans, ik ga er maar even van uit, dat Kim-Holland daar op doelt
Tevens -purist.![]()
Weet iemand wanneer dat lied van Guus Meeuwis?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat is wel een van de running gags jaquote:Op woensdag 30 december 2015 04:16 schreef NoBody122 het volgende:
Gaat dat hier ieder jaar zo met die slechte woordgrappen?
Ik hoop van wel. Dan kan ik vantevoren al afsluitenquote:Op woensdag 30 december 2015 04:15 schreef Szura het volgende:
Weet iemand wanneer dat lied van Guus Meeuwis?![]()
![]()
Was wat anders dusquote:Op woensdag 30 december 2015 04:12 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Om 'vluchtelingen' te onderwijzen (was net op het nieuws).
Althans, ik ga er maar even van uit, dat Kim-Holland daar op doelt
Graag gedaan, ben ik blij om , truste!quote:Op woensdag 30 december 2015 04:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Nou..doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Thxxx Danique met je Paai!Je hebt me laten lachen! X
quote:Op woensdag 30 december 2015 04:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Nou..doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Thxxx Danique met je Paai!Je hebt me laten lachen! X
Tevens -purist.![]()
OK. Tijd om te gaan slapen, duurt niet lang meer voor mijn 'wekkers' afgaan..
My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 04:29 schreef PippenScottie het volgende:
Tevens -purist.![]()
Ik ben alweer wakker, op naar Praag! Ik eindig de top 2000 dus met American Pie. Veel plezier iedereen en een zalig uiteinde!Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 04:34 schreef satecl het volgende:
Ik ben alweer wakker, op naar Praag! Ik eindig de top 2000 dus met American Pie. Veel plezier iedereen en een zalig uiteinde!idem!
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
sweet dreams, ga ook verstandig doen, slaap lekker allemaal, lSlaap lekker ! Ga ook verstandig doen, truste all, thanks voor de gezelligheid, geniet en luister ze nog als je nog niet gaat slapenquote:Op woensdag 30 december 2015 04:29 schreef PippenScottie het volgende:
Mooie stad, veel plezier daarquote:Op woensdag 30 december 2015 04:34 schreef satecl het volgende:
Ik ben alweer wakker, op naar Praag! Ik eindig de top 2000 dus met American Pie. Veel plezier iedereen en een zalig uiteinde!
Tevens -purist.![]()
Truste DaniqueWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat ging vast over Hald Mich 's Vas. Ik kom een heel eind, denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 05:06 schreef Szura het volgende:
Ik ben vast de enige die dit verstaat hierAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Tja, dat ik slecht slaap vind ik in deze periode ook niet zo erg. Hoewel ik nu wel echt moe ben. Ik zie op tegen de werkdag. Ik wou dat ik deze week een dagje vrij had gehad. Dan had ik pas echt van de top2000 kunnen genieten. Nu zijn het toch vooral de gestolen uurtjes.quote:Op woensdag 30 december 2015 06:27 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige keer dat het niet erg is om dramatisch godvergeten kut te hebben geslapen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik heb vakantie, maar van 02:45 tot 05:10 in een 'slaap' gelegen. Toen maar het NOS Jaaroverzicht bekeken. Tsja, ik kan niet meer in slaap komen. Komende nacht beter, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 30 december 2015 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dat ik slecht slaap vind ik in deze periode ook niet zo erg. Hoewel ik nu wel echt moe ben. Ik zie op tegen de werkdag. Ik wou dat ik deze week een dagje vrij had gehad. Dan had ik pas echt van de top2000 kunnen genieten. Nu zijn het toch vooral de gestolen uurtjes..
![]()
Wat verwacht je van de middagsessie 422? Ik denk dat die eerste twee enorme zaadpotten worden.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zo'n goed nummer dit. Ik vergeet hem altijd op mijn lijstje. Gelukkig denken anderen er wel aan.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Middagsessiequote:Op woensdag 30 december 2015 06:39 schreef Szura het volgende:
Wat verwacht je van de middagsessie 422? Ik denk dat die eerste twee enorme zaadpotten worden.?
![]()
Het komt steeds dichter bij de vaste arbeidsvitaminequote:Op woensdag 30 december 2015 06:49 schreef MadMaster het volgende:
De algemene gaarheid van de T2000 slaat hier bij anderen ook toe?
Rustig nachtje in ieder geval...![]()
Morning...
Bon Jovi, ik ga nog even terug naar bed
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Nog te gaan in dit uur.
462 Blue Monday New Order 1983
461 Turning Tables Adele 2011
460 Non, Je Ne Regrette Rien Edith Piaf 1961
459 Hold The Line Toto 1979
458 We Will Rock You Queen 1977![]()
In het volgende uurrrr
457 Strong London Grammar 2014
456 Lippy Kids Elbow 2011
455 Use Somebody Kings Of Leon 2008
454 Easy Livin' Uriah Heep 1973
453 Gravity John Mayer 2006
452 Tusk Fleetwood Mac 1979
451 Holding Back The Years Simply Red 1985
450 Sad But True Metallica 1992
449 Omarm Bløf 2003
448 Year Of The Cat Al Stewart 1977
447 Ordinary Love U2 2013
446 Ren Lenny Ren Acda En De Munnik 2002![]()
Dit vind ik wel een mooie van La BloemendaalFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Gravity
Uniek uurtje....Veel nummers uit deze eeuwquote:Op woensdag 30 december 2015 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
In het volgende uurrrr
449 Omarm Bløf 2003
Wel weinig genot. Misschien alleen Ren Lenny Ren of Use Somebodyquote:Op woensdag 30 december 2015 07:46 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Uniek uurtje....Veel nummers uit deze eeuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze plaatFitter. Happier. More productive
Peoma. Weinig spectaculairs. Dus kan ik perfect effe de winkel openenquote:Op woensdag 30 december 2015 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
In het volgende uurrrr
449 Omarm Bløf 2003
446 Ren Lenny Ren Acda En De Munnik 2002"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Met afstand de beste van Zee ScorpionsFitter. Happier. More productive
Grafnummer dit..alleen eerste couplet vind ik ok...Fitter. Happier. More productive
Mindere van Queen, samen met We are the championsLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Haha, dat Koefnoen type op de eerste rijThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Qftquote:Op woensdag 30 december 2015 07:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Verstandige mensen stemmen dan ook op INNUENDOThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Killer Queenquote:Op woensdag 30 december 2015 07:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Verstandige mensen stemmen dan ook op INNUENDOFitter. Happier. More productive
Morgen!quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Godemorgenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die man van de RET was vroeger kleuterleider of wat? Infantiel geneuzelFitter. Happier. More productive
449 Omarm Bløf 2003
446 Ren Lenny Ren Acda En De Munnik 2002
455 en 449 eruit.
454, 452, 451 en 448 moeten hoger!Ja ja![]()
Mogge
Ik zag het beste liedje wat ik alleen door de top 2000 ken voorbij komen.
Laatste volledige dagje is wel een beetje jammer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hoi MexMexMexMexMexquote:Op woensdag 30 december 2015 08:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mogge
Ik zag het beste liedje wat ik alleen door de top 2000 ken voorbij komen.
Laatste volledige dagje is wel een beetje jammer.![]()
quote:Hoihoihoihoihoihoiquote:Op woensdag 30 december 2015 08:04 schreef Cee het volgende:
Yessss, op tijd wakker voor Lippy Kids en Tusk!![]()
Hallo.quote:
Jammer dat Venice in de nacht was. Nu kan ik niet lachen om mensen die iets hebben van 'wtf is dit'[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met wat geluk had ik het nog mee kunnen krijgenquote:Op woensdag 30 december 2015 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hallo.
Jammer dat Venice in de nacht was. Nu kan ik niet lachen om mensen die iets hebben van 'wtf is dit'. Absurd slecht geslapen.
![]()
Kut RayBar ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met wat geluk had ik het nog mee kunnen krijgen. Absurd slecht geslapen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wie weet, wie weet. Om 02:45 ging ik 'slapen'. Hele tijd in een schijnslaap gelegen en om 05:10 maar het jaaroverzicht gaan kijken. Voel mijn pijn, voel mijn pijn..quote:![]()
Afgelopen uur ook wel een hoop GENOT gemist trouwens.. een Stones uit mijn top 5, een Beatles uit mijn top 10, beste Fleetwood Mac, New Order, Edith Piaf en de fijnste van Neil Diamond.
Ach, helaas.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kan iemand die anekdote weer oprakelen? Die is van het niveau Benny Neyman[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb er twee 💃Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Dat was 3 minuten ook al gepost.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nu je het zegt, Caleb z'n stem lijkt hier best welquote:
Dat grote doorbraakalbum had niet gehoeven.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OrgelGENOT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet je flink doorvretenquote:Op woensdag 30 december 2015 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oogst van vorig jaar. Eens kijken of ik dat vandaag kan overtreffen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zijn er slechte platen met orgel gemaakt>??Fitter. Happier. More productive
Alweer dat gejengel van Mayer, derde keer vanochtendLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gravityyyy
oh deze had ik best mogen missen
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
By Mayer zijn de blikken bij een concert altijd mooi, van die bakvisjes die alleen de langzame, lieve liedjes kennen en dan 2,5 uur blusgitaren voor de kiezen krijgen
Had dat eerder verteldquote:Op woensdag 30 december 2015 08:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hele uur is vrij antigenot op enkele nummers na.
Ik wacht nog op Lenny en What it is en dan pak ik wat slaapquote:Op woensdag 30 december 2015 08:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hele uur is vrij antigenot op enkele nummers na.
Hooooooooooooooooooooooquote:
449 Omarm Bløf 2003
Maar wel op tijd voor Tusk![]()
![]()
![]()
je had beter een nummertje eerder wakker kunnen worden jaquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je hebt tot 22:00.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik wacht nog op Lenny en What it is en dan pak ik wat slaap
Dan juichen we massaal voor de Torpedo.![]()
Tusssssssskquote:Op woensdag 30 december 2015 08:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hele uur is vrij antigenot op enkele nummers na.![]()
![]()
![]()
ben jij er ook alweer? Man, slaap jij wel?quote:Op woensdag 30 december 2015 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je had beter een nummertje eerder wakker kunnen worden jaI love music |Ajax forever
Ik mik op 11.45, Hocus Pocusquote:Op woensdag 30 december 2015 08:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt tot 22:00.
Dan juichen we massaal voor de Torpedo.
Ik slaap de volgende nacht wel weer. Met op de koop dat ik Oude Maasweggod moet missen, vrees ik.quote:![]()
Sad But True
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Danique heeft nog flink doorgepost zag ik
Ja waarom nou juist die er steeds in staat?quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
7 uurtjes geslapenquote:Op woensdag 30 december 2015 08:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben jij er ook alweer? Man, slaap jij wel?
Ik ben niet gek op dit nummer maar ben het door de jaren heen wel minder erg gaan vinden.Make love, not war ☮![]()
oh dat is meer dan ikquote:
Deze is een van de vijf besten van FM.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet in m'n DMquote:Op woensdag 30 december 2015 08:28 schreef peaceman het volgende:
Danique heeft nog flink doorgepost zag ik
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Mm, doet me niet veel, Tusk..Fitter. Happier. More productive
Toen Stevie Nicks hoorde...
da's vervelend voor dr[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stiekem best een mooie van MickFitter. Happier. More productive
Diaan vind dit leuk
Ik echter absoluut niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nou ik krijg hiervan weinig zin om mijn zaad te verspreiden hoorquote:
Mag het, mag het, mag het?quote:Op woensdag 30 december 2015 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Diaan vind dit leuk
Ik echter absoluut niet.
Het is HIJ/ZIJ/HET VINDT![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Diaan vindt dit leuk
Ik echter absoluut niet.Ik vind het prachtig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Make love, not war ☮![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag het, mag het, mag het?
Het is HIJ/ZIJ/HET VINDT
Kap het af Gerard, dadelijk val ik toch nog in slaapLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is HIJ/ZIJ/HET VINDT![]()
Ik heb in de quote aangepast.
Maar dan zadel je ons op met Bløf. Kiezen tussen twee kwwwwwwaden.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:33 schreef Szura het volgende:
Kap het af Gerard, dadelijk val ik toch nog in slaap![]()
oepsie.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is HIJ/ZIJ/HET VINDT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach, omarm hetquote:Op woensdag 30 december 2015 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan zadel je ons op met Bløf. Kiezen tussen twee kwwwwwwaden.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dit vind ik ook een overbodige notering.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
jeetje beetje vooruit gekeken, maar ik kan prima zo even wat anders gaan doen.I love music |Ajax forever
Goed moment om de top 2000 aan te zetten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ook nog eens met een kutdj. Dat kan niet beter!quote:Op woensdag 30 december 2015 08:35 schreef peaceman het volgende:
jeetje beetje vooruit gekeken, maar ik kan prima zo even wat anders gaan doen.![]()
Jammer dat ze die genotsplaten van het vorige uur niet effe met die rommel hebben gewisseld danquote:Op woensdag 30 december 2015 08:35 schreef peaceman het volgende:
jeetje beetje vooruit gekeken, maar ik kan prima zo even wat anders gaan doen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
das stimmtquote:Op woensdag 30 december 2015 08:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook nog eens met een kutdj. Dat kan niet beter!
yep. Bart erbij en het wordt ff wat anders noodzakelijks doen nu het kanquote:Op woensdag 30 december 2015 08:35 schreef peaceman het volgende:
jeetje beetje vooruit gekeken, maar ik kan prima zo even wat anders gaan doen.![]()
Gelukkig moeten we naar Duitsland en boodschappen doen.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:38 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
yep. Bart erbij en het wordt ff wat anders noodzakelijks doen nu het kan![]()
oh godver
Ah Duitsland, gisteren heb ik meegedaan aan een top2000 kwis in Utrecht. Daar kwam deze parel langs die ik niet kende....
![]()
Ontarm me
jij die iets niet kende?quote:Op woensdag 30 december 2015 08:41 schreef WeezerButler het volgende:
Ah Duitsland, gisteren heb ik meegedaan aan een top2000 kwis in Utrecht. Daar kwam deze parel langs die ik niet kende....I love music |Ajax forever
ook bij deze stimuleert het niet hoor..quote:
Oh is die drummer op die manier verongelukt?quote:Op woensdag 30 december 2015 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Bløf is de vervelende autobestuurder die 50 in plaats van 80 rijdt op de snelweg.
Mannen die dit meezingen moeten ze steriliserenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 08:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh is die drummer op die manier verongelukt?quote:Drummer Chris Götte van de popgroep Bløf is zaterdagmiddag omgekomen bij een verkeersongeluk net buiten Nieuw en Sint Joosland. Omstreeks half vijf 's middags botste hij op de Nieuwlandseweg met zijn motor frontaal op een personenauto die vermoedelijk wilde keren. De 38 jarige Götte was op slag dood.
De drummer probeerde zaterdagmiddag zijn nieuwe motor uit. Hij was op weg naar zijn huis in Middelburg, om met de band naar Schiedam te reizen waar zaterdagavond een theateroptreden stond gepland. Toen hij vanuit de richting Nieuw en Sint Joosland onder het viaduct vandaan kwam, botste hij op de personenauto, die vanaf de invoegstrook van de A58 kwam. Uit technisch onderzoek leidde de politie zaterdag af dat de bestuurder van de auto, een 38-jarige man uit Twello, waarschijnlijk wilde keren op de weg. Götte raakte de auto vol in de flank.![]()
Een Kluivertje dus.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
meezingen met blof neem ik aan? of mag je met niks mee zingen?quote:Op woensdag 30 december 2015 08:43 schreef Szura het volgende:
Mannen die dit meezingen moeten ze steriliseren
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bløf en Borsato mag nietquote:Op woensdag 30 december 2015 08:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
meezingen met blof neem ik aan? of mag je met niks mee zingen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dit is wel leuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar vandaag is rood.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
zeker de komende uren.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag staat in het teken van ROUW.I love music |Ajax forever
dat kan, niettemin ben ik verbaasd dat ik een nummer wel ken, wat jij niet kendequote:Op woensdag 30 december 2015 08:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Da's niet zo gek hoor.... Duitse Schalplatten zijn niet mijn krachtI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |