Zal ik dat doen?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijne 1999 was pas 2013 gegaan je kan prima jaren wachten als je verder geen last hebt.
Wat wil je hiermee zeggen dan? Ik zei toch net al dat mijn argument geen economische reden wasquote:Op woensdag 30 december 2015 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En de kosten van het personeel die een uitkering krijgen?
En de bedrijven die over de kop gaan, die hun inkopen weer ergens anders deden?
ouwequote:Op woensdag 30 december 2015 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijne 1999 was pas 2013 gegaan je kan prima jaren wachten als je verder geen last hebt.
En je wil het ook niet verbieden?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen dan? Ik zei toch net al dat mijn argument geen economische reden was
Nicequote:Op woensdag 30 december 2015 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben privaat verzekerd, Elan. Geen NHS
Mwah, niet goedkoop. Maar niet extreem ofzo. Zit bij schoonouders in verzekerdquote:
ga toch nooit naar het buitenland verder dus vind het een beetje onzin om doorlopende verzekering te nemenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb gewoon doorlopende kost 70 euro per jaar ofzo
Ja je hoeft er niks mee.quote:
Bij mij voel je alleen een randje, verder niets.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja je hoeft er niks mee.
Geen medische of uiterlijke gevolgen als je nog jaren wacht met die shit.
Tenzij je pijn krijgt. Mijne zat een gat in dus toen maar laten trekken anders zat ie er nu nog gek.
ohquote:Op woensdag 30 december 2015 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga toch nooit naar het buitenland verder dus vind het een beetje onzin om doorlopende verzekering te nemen
Beter wachten dan.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij voel je alleen een randje, verder niets.
Heb ook nergens last van, behalve toen ik dronk moest al mijn kiezen behandeld wordenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter wachten dan.
Sowieso minder kut trekken als hij verder doorkomt.
Als je nu gaat snijden ze hem er vies uit terwijl hij over 5 jaar misschien gewoon getrokken kan worden.
Is echt wezenlijk verschil eruit snijden of trekken brrrr.
Je tandenknarst toch ook?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ook nergens last van, behalve toen ik dronk moest al mijn kiezen behandeld worden
Ja, nu stuk minder, toen ik dronk echt heel, heel erg veel.quote:
Ik werd wakker omdat ik dat aan het doen was vannachtquote:
Dit ken ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik werd wakker omdat ik dat aan het doen was vannacht
maar ik weet het niet zeker
dat was erg apart
Ja weet man.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, nu stuk minder, toen ik dronk echt heel, heel erg veel.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja weet man.
Snurkte toen ook veel in die periode pffff
mijn nichtje was vannacht aan het snurken, zo irritantquote:Op woensdag 30 december 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja weet man.
Snurkte toen ook veel in die periode pffff
Van drank ga je wel vies snurken jaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je wil het ook niet verbieden?
Dan izjn we het eens. Buiten dat jij het kut vind en ik niet.
Gewoon een stoot gevenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn nichtje was vannacht aan het snurken, zo irritant
Is ze dik zekerquote:Op woensdag 30 december 2015 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn nichtje was vannacht aan het snurken, zo irritant
quote:
Mijn vriendin snurkt heeeeel soms een beetje.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:34 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
heb dr een keer een duwtje gegeven
Nee ze is verkouden hahaquote:
Volgens mijn ex snurkte ik ook somsquote:Op woensdag 30 december 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin snurkt heeeeel soms een beetje.
Vind het wel charmant
Ze zei zelf dat het mocht en heb het een keertje gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ahh
En dan ga jij haar porren arm kind
Ik praat dagelijks.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mijn ex snurkte ik ook somsmaar meer praten
dat is zo liefquote:Op woensdag 30 december 2015 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mijn ex snurkte ik ook somsmaar meer praten
ja hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik praat wel eens over FOK! kutleef.
Ja als ik om 4 uur snachts een discussie hebt ga ik dingen bedenken voor het slapen gaan.quote:
omgquote:Op woensdag 30 december 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik heb wel eens gedacht dat ik met mn zusje aan het wandelen was en ik sof tegenkwam![]()
In Thailand was dat, echt heel vreemd.quote:
Kent ze mij dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Thailand was dat, echt heel vreemd.
Ik heb die droom toen zelfs aan mn vriendin verteld omdat ik zo raar wakker werd.
Dat ik droomde over iemand van "REAL GRTD"quote:Op woensdag 30 december 2015 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Kent ze mij dan?
Of wat had je gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |