Mensen die Android gebruiken zijn ook gebruikers van de Linuxkernel. Maar dit topic gaat specifiek over GNU/Linux distributies.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waarom was die TT-verandering nodig naar in iets dat in de essentie helemaal niet belangrijk is?
Nu niet meer.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:53 schreef Posergoth6667 het volgende:
Test *HIER* welke Linux distributie bij je past!
Die link is dood.
Ahh ok grappig.quote:
Linux/Unix dekt al jaren de lading en de mensen weten het ook prima te vinden.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen die Android gebruiken zijn ook gebruikers van de Linuxkernel. Maar dit topic gaat specifiek over GNU/Linux distributies.
Mandriva bestaat ook al een tijdje niet meer als je er dan toch over begint.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:53 schreef Posergoth6667 het volgende:
Test *HIER* welke Linux distributie bij je past!
Die link is dood.
Maar.. Stallman dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Linux/Unix dekt al jaren de lading en de mensen weten het ook prima te vinden.
Ah dat wist ik niet. Ook aan gedacht om te proberen.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mandriva bestaat ook al een tijdje niet meer als je er dan toch over begint.
Ach de "FAQ" van Lucille is ook al een tijdje niet meer van lucille (en lucille is ook al een tijdje weg)quote:Op woensdag 30 december 2015 18:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik de OP eens kan uitbreiden of verbeteren.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach de "FAQ" van Lucille is ook al een tijdje niet meer van lucille (en lucille is ook al een tijdje weg)
Vaag verhaal met zijn Twitter etc...quote:Op donderdag 31 december 2015 01:02 schreef Light het volgende:
Ian Murdock, de founder van Debian, is niet meer.
Zijn Twitterberichten las ik al voordat zijn dood bekend was. Nare situatie.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:02 schreef Light het volgende:
Ian Murdock, de founder van Debian, is niet meer.
Laten we voor de volledigheid er anders even netjes /Xorg/Poettering/Apache/OpenSSL/Mozilla/Google bij zetten?quote:Op donderdag 31 december 2015 21:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Vertel me alsjeblieft dat dat "GNU" in de TT sarcastisch bedoeld is?
Is dit topic dan ook een Androidtopic? En is de Linuxkernel alleen genoeg om te voldoen aan een POSIX OS?quote:Op donderdag 31 december 2015 21:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Vertel me alsjeblieft dat dat "GNU" in de TT sarcastisch bedoeld is?
Lijkt me ook de beste plek als je specifieke vragen over gebruik van de terminal hebt of zo.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:51 schreef Tijn het volgende:
Ik kom hier ook gewoon met m'n Mac OS X-vragen, hoor. GNU m'n reet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |