Jij moet eens naar De Waarheid luisteren deze nacht.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een pijnlijk nummer na het verse leed.

Same to youquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Nizno het volgende:
Goed, stelletje halve zolen hier, het was mij een waar genoegen deze late avond.
Ik wens u een goede nacht en morgen gezond weer op.

Of Afscheidquote:Op woensdag 30 december 2015 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij moet eens naar De Waarheid luisteren deze nacht.

Wat is dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij moet eens naar De Waarheid luisteren deze nacht.

Misschien doet hij dat ook. Psycho Killers zijn tot alles in staat..quote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Stickertje het volgende:
Ik dacht altijd dat ze 'fu fu fuck fuck fuck ' zongen

Jakkus, moest evenb tot mij doordringen waar ik nu wel naar zat te kijkenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Dven het volgende:
[..]
0/10 schaal van Bear Grylls
[ afbeelding ]

over suggestief gesprokenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, laat ik daar geen plek voor hebben in de keukenzeg het verkeerd, heb wel plek.maar geen mogelijkheid voor wateraansluiting, moet ik de vloer slopen...geen koophuis dus handwerk bij mij

Ja dat zei ik net Uc.quote:
HET IS....quote:

Hint : Hij zat alleen in een vuile kameelquote:Op woensdag 30 december 2015 00:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jakkus, moest evenb tot mij doordringen waar ik nu wel naar zat te kijken

Dat wordt naar de supermarkt morgen.quote:

Oh, of Heaven. Vind ik ook een briljant nummer!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:46 schreef Martinello het volgende:
Jammer dat Burning Down The House er niet instaat.

jajjaja....adhdvingertjes inmiddels hahahaquote:

Nog liever een als ... zijnde dan een nummer van Marco Borsato.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net Uc.
[..]
HET IS....
DE WAARHEID

Gastmodjequote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom mag Nizno trouwens in MUZ modden?

Oh sorry.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net Uc.
[..]
HET IS....
DE WAARHEID

omdat jij geen mod meer bent?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom mag Nizno trouwens in MUZ modden?

Ik haat de Franse taal inderdaad. Dat zou een hoop verklaren.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt duidelijk niet van Franstalige liedjes.
Qu'est que c'est.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |