Mee eens, maar zn reactie op Sky vond ik dan weer prima.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Top pik. Nou steeg het vanavond wel ernstig![]()
Mvg liet zich wel kennen trouwens door niet te reageren bah
Het zou leuk zijn als een Nederlander het toernooi wintquote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En hoe is het feit dat hij Nederlander is relevant?
Waarom?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als een Nederlander het toernooi wint
Lekker boeiend of een Nederlander wint of niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Shreyas het volgende:
Leuk voor Van Barneveld, niet voor Nederland. Vandaag speelde Barney de sterren van de hemel, maar als hij straks tegen Lewis, Anderson, Taylor ofzo moet dan gooit hij weer 93 gemiddeld, mist alle dubbels en vliegt er kansloos uit.
Mwah hij was wel sportief verder en het blijft natuurlijk de beste darter. Had gewoon pech met Barney die zich enorm oplaad voor hem wat eigenlijk best sneu is. Altijd kansloos tegen Phil en tegen MVG boven je niveau gooienquote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Karma wel . Moest ie maar niet doen alsof het al binnen was
Mooi is zijn jaar nu verneukt
Gooi jezelf weg Frankquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als een Nederlander het toernooi wint
Winnen is kansloos.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah hij was wel sportief verder en het blijft natuurlijk de beste darter. Had gewoon pech met Barney die zich enorm oplaad voor hem wat eigenlijk best sneu is. Altijd kansloos tegen Phil en tegen MVG boven je niveau gooien
Koppen gaan rollen jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah hij was wel sportief verder en het blijft natuurlijk de beste darter. Had gewoon pech met Barney die zich enorm oplaad voor hem wat eigenlijk best sneu is. Altijd kansloos tegen Phil en tegen MVG boven je niveau gooien
Nee dom varken het is kansloos dat je nooit wat gooit tegen toppers behalve tegen MVG. Lijkt Utrecht wel.quote:
Nu nog volhoudenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Qua niveau wel hij is echt Phil 2.0
Ohja die uitspraak voor de wedstrijdquote:
Ik zweer je Barney gaat zichzelf nu echt voor lul zetten tegen Smith. Zal echt anti climax zijnquote:
En dan heb je ook nog zo'n trut op de bank zitten.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Karma wel . Moest ie maar niet doen alsof het al binnen was
Mooi is zijn jaar nu verneukt
Labiel tegen Labiel dus we weten het nog niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zweer je Barney gaat zichzelf nu echt voor lul zetten tegen Smith. Zal echt anti climax zijn
Ik zie hem Smith wel gek maken, wat niet zo moeilijk isquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zweer je Barney gaat zichzelf nu echt voor lul zetten tegen Smith. Zal echt anti climax zijn
Die gaat morgen een scheiding aanvragen , niet genoeg geld binnengehaaldquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog zo'n trut op de bank zitten.
MvG ligt hem gewoon beter.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dom varken het is kansloos dat je nooit wat gooit tegen toppers behalve tegen MVG. Lijkt Utrecht wel.
Dat zijn de kutste spelers die er zijn. Winnen van een topspeler om daarna niks te gooien. Zo'n Evans ook dit WKquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Labiel tegen Labiel dus we weten het nog niet.
Maar het zou wel typisch zijn ja . Net als Mardle vroeger
Ach lekker rustige avondjes dan zonder chauvinistisch gelulquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zijn de kutste spelers die er zijn. Winnen van een topspeler om daarna niks te gooien. Zo'n Evans ook dit WK
Weer niet die ene beker die ze in haar kont kan steken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat morgen een scheiding aanvragen , niet genoeg geld binnengehaald
Denk niet dat we MvG hoeven te verwachten, die is helemaal ziek natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Grifte het volgende:
Zonde dat Smith - Mikey nu niet gespeeld wordt. De vorm van beide heren, het tempo. Dat was me ook een partijtje geweest.
Maar er zijn inderdaad koppen gerold. Weer wat meer variatie van tafelgasten bij RTL7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |