abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158658042
Welkom in de enige echte BNW SC!

Hier alvast een kleine update :)
6 Insane Conspiracy Theories (That Actually Happened)
7 Insane Conspiracies That Actually Happened
Vanwaar deze update, omdat ik nu eens de OP heb :7

Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'. :D

HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan :P

En hier weer verder

Voor de B:

OP naar de 300! *O*
-
pi_158658123
Ik vind tuingek niet zo lief vandaag :(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158658184
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Pfff.... met van die onder getattoeerde extremistische, racistische randdebielen gaan zitten discussiëren... _O- Nee, daar word je lekker wijzer van!

Huh? Je bedoelt het gewone voetvolk? Ik heb het over de gezichten achter de stichtingen, die nog naar meetings in Roemenië en Bulgarije gaan enzo. Wat een vooroordeel. Bizarre figuren om hun denkbeelden maar ze ogen vrij normaal vaak. Moet ook wel, want zonder enige intelligentie hou je zoiets niet in stand.

quote:
Mwah, ik moet zeggen dat ik het nogal opmerkelijk vind allemaal waar de Joodse David Cole mee aan komt zetten.
Ik weiger die propaganda als documentaire te zien. Dat is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen :)
  dinsdag 29 december 2015 @ 23:56:42 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158658188
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Ali_boo het volgende:
Ik vind tuingek niet zo lief vandaag :(
:'(
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_158658272
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

:'(
o|O oO< O+ :*

Alles goed met je verder?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158658383
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Huh? Je bedoelt het gewone voetvolk? Ik heb het over de gezichten achter de stichtingen, die nog naar meetings in Roemenië en Bulgarije gaan enzo. Wat een vooroordeel. Bizarre figuren om hun denkbeelden maar ze ogen vrij normaal vaak. Moet ook wel, want zonder enige intelligentie hou je zoiets niet in stand.

Mwah, als je het over zulke lui hebt, dan kan het weleens zo zijn dat ze wel weten waar ze het over hebben he? Maar de aanhang van zulke clubs is veelal nogal hatelijk en racistisch, en dat is waar ze de plank mis slaan.
quote:
[..]

Ik weiger die propaganda als documentaire te zien. Dat is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen :)
Laat ik het erop houden dat ik het nogal 'opmerkelijk' vind allemaal waar Cole mee aan komt zetten. Dat jij het allemaal weg schuift als propaganda... tja...
-
  woensdag 30 december 2015 @ 00:02:51 #7
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158658436
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

o|O oO< O+ :*

Alles goed met je verder?
Jahoor :)
Onikaan ni ov dovah
pi_158658471
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Mwah, als je het over zulke lui hebt, dan kan het weleens zo zijn dat ze wel weten waar ze het over hebben he? Maar de aanhang van zulke clubs is veelal nogal hatelijk en racistisch, en dat is waar ze de plank mis slaan.

Ze slaan de plank op wel meer punten mis. Ze discussieren met argumenten die gewoon feitelijk onjuist zijn. Maar die komen onder andere van dat soort propaganda. En ze slikken het als zoete koek.

Saillant detail; veel van die gasten zijn of paganistisch ingesteld of hebben interesse in dat soort occulte mystiek. Boom van Leven enzo.

quote:
Laat ik het erop houden dat ik het nogal 'opmerkelijk' vind allemaal waar Cole mee aan komt zetten. Dat jij het allemaal weg schuift als propaganda... tja...
Ik vind het nogal opmerkelijk dat mijn plas stinkt als ik asperges heb gegeten. Maar daar gaan we het dus nooit over eens worden inderdaad.
pi_158658733
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ze slaan de plank op wel meer punten mis. Ze discussieren met argumenten die gewoon feitelijk onjuist zijn. Maar die komen onder andere van dat soort propaganda. En ze slikken het als zoete koek.

Saillant detail; veel van die gasten zijn of paganistisch ingesteld of hebben interesse in dat soort occulte mystiek. Boom van Leven enzo.

[..]

Ik vind het nogal opmerkelijk dat mijn plas stinkt als ik asperges heb gegeten. Maar daar gaan we het dus nooit over eens worden inderdaad.
Ali_boo vroeg het je al... kom eens met 5 feitelijke onjuistheden uit de documentaire The Greatest Story NEVER Told en hou het svp wel even binnen de wet, zodat we het hier kunnen bespreken.
-
  woensdag 30 december 2015 @ 00:10:32 #10
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158658764
Onikaan ni ov dovah
pi_158658768
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jahoor :)
Goed om te horen

Ben ergens wel benieuwd of ik een normaal gesprek met je kan voeren als het niet om complotten gaat :)

a social experiment if you will
pi_158658962
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ze zien het christendom als een joods complot om de 'white man' onder de duim te houden . Door terug te keren naar de pagan roots zouden ze een veel beter en hechter samenleving hebben
pi_158659009
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ze zien het christendom als een joods complot om de 'white man' onder de duim te houden . Door terug te keren naar de pagan roots zouden ze een veel beter en hechter samenleving hebben
Dat is interessant genoeg wel één van de redenen die genoemd werd. Anderen vonden het "bruut vet" :')

Maar klopt, die zien dat nog als onaangetast geloof.
pi_158659144
@ Chris Carter

Svp 5 feitelijke onjuistheden over de documentaire The Greatest Story NEVER Told...

BRING IT! :)

Desnoods kijk je hem nog eens opnieuw en zet je het hier daarna uiteen.
-
pi_158659284
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Lichtkogel het volgende:
@ Chris Carter

Svp 5 feitelijke onjuistheden over de documentaire The Greatest Story NEVER Told...

BRING IT! :)

Desnoods kijk je hem nog eens opnieuw en zet je het hier daarna uiteen.
Ik ga die rotzooi niet nog vaker kijken dan ik al heb gedaan. Zoals gezegd; ik neem het niet serieus dus ik ga er ook geen energie in stoppen. Je mag er dus een ander mee gaan vervelen die er misschien nog wel vatbaar voor is.
pi_158659440
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik ga die rotzooi niet nog vaker kijken dan ik al heb gedaan. Zoals gezegd; ik neem het niet serieus dus ik ga er ook geen energie in stoppen. Je mag er dus een ander mee gaan vervelen die er misschien nog wel vatbaar voor is.
There we have it... je hebt 'm niet eens gezien en kan niet eens aangeven waar de onjuistheden hem in zitten. Zou makkelijk aan te geven moeten zijn toch, als de docu vol met desinformatie zit?

Hoe kan je mij nou beter onderuit halen door hier de disinfo uiteen te zetten? En dan ga je ineens niet meer reageren.

Ziet ernaar uit dat ik en Ali gelijk hebben dus
-
pi_158659475
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

There we have it... je hebt 'm niet eens gezien en kan niet eens aangeven waar de onjuistheden hem in zitten. Zou makkelijk aan te geven moeten zijn toch, als de docu vol met desinformatie zit?

Hoe kan je mij nou beter onderuit halen door hier de disinfo uiteen te zetten? En dan ga je ineens niet meer reageren.

Ik herhaal mezelf: ik ga die rotzooi niet vaker kijken dan ik al heb gedaan.

Als je daarmee "voelt" of "denkt" dat je gewonnen ( :') ) hebt, so be it.
pi_158659547
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is interessant genoeg wel één van de redenen die genoemd werd. Anderen vonden het "bruut vet" :')

Maar klopt, die zien dat nog als onaangetast geloof.
Ze negeren voor het gemak de choas waarin Europa verkeerde toen ze nog een pagan identiteit hadden

Zolang het vrij is van 'joodse elementen' word alles door een roze bril gezien _O-

In de alt right zie ik vaak sites zoals deze voorbijkomen

WWW.JOYOFSATAN.ORG

WWW.666BLACKSUN.NET

WWW.EXPOSINGCHRISTIANITY.COM

WWW.EXPOSINGTHELIEOFISLAM.WORDPRESS.COM

Waar ze zo verblind zijn daar haat dat ze met de meest absurde alternatieven mee aan komen zetten |:(
pi_158659622
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ze negeren voor het gemak de choas waarin Europa verkeerde toen ze nog een pagan identiteit hadden

Zolang het vrij is van 'joodse elementen' word alles door een roze bril gezien _O-

In de alt right zie ik vaak sites zoals deze voorbijkomen

WWW.JOYOFSATAN.ORG

WWW.666BLACKSUN.NET

WWW.EXPOSINGCHRISTIANITY.COM

WWW.EXPOSINGTHELIEOFISLAM.WORDPRESS.COM

Waar ze zo verblind zijn daar haat dat ze met de meest absurde alternatieven mee aan komen zetten |:(
Alt Right zijn dan ook die enge mannekes die bang zijn voor vrouwen (onder andere :P ) en liefst alles onder strak overheidsregime zien. Wat dan weer grappig is gezien de steun die ze voelen voor paganisme.

Maar het zijn inderdaad debiele waanbeelden en gedachten. Dat zie je overigens bij religie in het algemeen wel is mijn mening.
  woensdag 30 december 2015 @ 00:38:10 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158659705
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hier heb je er vast 1:
http://www.scrapbookpages.com/DachauMemorial/TimeCover.html
Onikaan ni ov dovah
pi_158659706
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je kan de desinformatie niet geven!

Dus WIJ hebben gelijk ja.

En dan noem jij jezelf hier degene die kennis heeft van zaken en de geschiedenis kent... hou toch op man.
-
pi_158659801
Ah de slowchat is verrijkt zie ik, hoop nieuwe gezichten hiero :7
Welkom in het koffie met een koekje hoekje
There is only one religion
pi_158659878
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je kan de desinformatie niet geven!

Dus WIJ hebben gelijk ja.

En dan noem jij jezelf hier degene die kennis heeft van zaken en de geschiedenis kent... hou toch op man.

pi_158659978
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik heb wel een andere voor je , meer bij deze tijd passend

c_/
There is only one religion
pi_158660047
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:44 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik heb wel een andere voor je , meer bij deze tijd passend

c_/
Oh god, die gasten.

http://www.ikclaimmijnnaam.nl/

:') :D _O-