Huh? Je bedoelt het gewone voetvolk? Ik heb het over de gezichten achter de stichtingen, die nog naar meetings in Roemenië en Bulgarije gaan enzo. Wat een vooroordeel. Bizarre figuren om hun denkbeelden maar ze ogen vrij normaal vaak. Moet ook wel, want zonder enige intelligentie hou je zoiets niet in stand.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Pfff.... met van die onder getattoeerde extremistische, racistische randdebielen gaan zitten discussiëren...Nee, daar word je lekker wijzer van!
Ik weiger die propaganda als documentaire te zien. Dat is mijn mening en daar zul je het mee moeten doenquote:Mwah, ik moet zeggen dat ik het nogal opmerkelijk vind allemaal waar de Joodse David Cole mee aan komt zetten.
quote:
Mwah, als je het over zulke lui hebt, dan kan het weleens zo zijn dat ze wel weten waar ze het over hebben he? Maar de aanhang van zulke clubs is veelal nogal hatelijk en racistisch, en dat is waar ze de plank mis slaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Huh? Je bedoelt het gewone voetvolk? Ik heb het over de gezichten achter de stichtingen, die nog naar meetings in Roemenië en Bulgarije gaan enzo. Wat een vooroordeel. Bizarre figuren om hun denkbeelden maar ze ogen vrij normaal vaak. Moet ook wel, want zonder enige intelligentie hou je zoiets niet in stand.
Laat ik het erop houden dat ik het nogal 'opmerkelijk' vind allemaal waar Cole mee aan komt zetten. Dat jij het allemaal weg schuift als propaganda... tja...quote:[..]
Ik weiger die propaganda als documentaire te zien. Dat is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen
Ze slaan de plank op wel meer punten mis. Ze discussieren met argumenten die gewoon feitelijk onjuist zijn. Maar die komen onder andere van dat soort propaganda. En ze slikken het als zoete koek.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mwah, als je het over zulke lui hebt, dan kan het weleens zo zijn dat ze wel weten waar ze het over hebben he? Maar de aanhang van zulke clubs is veelal nogal hatelijk en racistisch, en dat is waar ze de plank mis slaan.
Ik vind het nogal opmerkelijk dat mijn plas stinkt als ik asperges heb gegeten. Maar daar gaan we het dus nooit over eens worden inderdaad.quote:Laat ik het erop houden dat ik het nogal 'opmerkelijk' vind allemaal waar Cole mee aan komt zetten. Dat jij het allemaal weg schuift als propaganda... tja...
Ali_boo vroeg het je al... kom eens met 5 feitelijke onjuistheden uit de documentaire The Greatest Story NEVER Told en hou het svp wel even binnen de wet, zodat we het hier kunnen bespreken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ze slaan de plank op wel meer punten mis. Ze discussieren met argumenten die gewoon feitelijk onjuist zijn. Maar die komen onder andere van dat soort propaganda. En ze slikken het als zoete koek.
Saillant detail; veel van die gasten zijn of paganistisch ingesteld of hebben interesse in dat soort occulte mystiek. Boom van Leven enzo.
[..]
Ik vind het nogal opmerkelijk dat mijn plas stinkt als ik asperges heb gegeten. Maar daar gaan we het dus nooit over eens worden inderdaad.
Goed om te horenquote:
Ze zien het christendom als een joods complot om de 'white man' onder de duim te houden . Door terug te keren naar de pagan roots zouden ze een veel beter en hechter samenleving hebbenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Saillant detail; veel van die gasten zijn of paganistisch ingesteld of hebben interesse in dat soort occulte mystiek. Boom van Leven enzo.
Dat is interessant genoeg wel één van de redenen die genoemd werd. Anderen vonden het "bruut vet"quote:Op woensdag 30 december 2015 00:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze zien het christendom als een joods complot om de 'white man' onder de duim te houden . Door terug te keren naar de pagan roots zouden ze een veel beter en hechter samenleving hebben
Ik ga die rotzooi niet nog vaker kijken dan ik al heb gedaan. Zoals gezegd; ik neem het niet serieus dus ik ga er ook geen energie in stoppen. Je mag er dus een ander mee gaan vervelen die er misschien nog wel vatbaar voor is.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Lichtkogel het volgende:
@ Chris Carter
Svp 5 feitelijke onjuistheden over de documentaire The Greatest Story NEVER Told...
BRING IT!
Desnoods kijk je hem nog eens opnieuw en zet je het hier daarna uiteen.
There we have it... je hebt 'm niet eens gezien en kan niet eens aangeven waar de onjuistheden hem in zitten. Zou makkelijk aan te geven moeten zijn toch, als de docu vol met desinformatie zit?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik ga die rotzooi niet nog vaker kijken dan ik al heb gedaan. Zoals gezegd; ik neem het niet serieus dus ik ga er ook geen energie in stoppen. Je mag er dus een ander mee gaan vervelen die er misschien nog wel vatbaar voor is.
Ik herhaal mezelf: ik ga die rotzooi niet vaker kijken dan ik al heb gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
There we have it... je hebt 'm niet eens gezien en kan niet eens aangeven waar de onjuistheden hem in zitten. Zou makkelijk aan te geven moeten zijn toch, als de docu vol met desinformatie zit?
Hoe kan je mij nou beter onderuit halen door hier de disinfo uiteen te zetten? En dan ga je ineens niet meer reageren.
Ziet ernaar uit dat ik en Ali gelijk hebben dus
Ze negeren voor het gemak de choas waarin Europa verkeerde toen ze nog een pagan identiteit haddenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:17 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat is interessant genoeg wel één van de redenen die genoemd werd. Anderen vonden het "bruut vet"![]()
Maar klopt, die zien dat nog als onaangetast geloof.
Alt Right zijn dan ook die enge mannekes die bang zijn voor vrouwen (onder anderequote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze negeren voor het gemak de choas waarin Europa verkeerde toen ze nog een pagan identiteit hadden
Zolang het vrij is van 'joodse elementen' word alles door een roze bril gezien![]()
In de alt right zie ik vaak sites zoals deze voorbijkomen
WWW.JOYOFSATAN.ORG
WWW.666BLACKSUN.NET
WWW.EXPOSINGCHRISTIANITY.COM
WWW.EXPOSINGTHELIEOFISLAM.WORDPRESS.COM
Waar ze zo verblind zijn daar haat dat ze met de meest absurde alternatieven mee aan komen zetten
Hier heb je er vast 1:quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
There we have it... je hebt 'm niet eens gezien en kan niet eens aangeven waar de onjuistheden hem in zitten. Zou makkelijk aan te geven moeten zijn toch, als de docu vol met desinformatie zit?
Hoe kan je mij nou beter onderuit halen door hier de disinfo uiteen te zetten? En dan ga je ineens niet meer reageren.
Ziet ernaar uit dat ik en Ali gelijk hebben dus
Je kan de desinformatie niet geven!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf: ik ga die rotzooi niet vaker kijken dan ik al heb gedaan.
Als je daarmee "voelt" of "denkt" dat je gewonnen () hebt, so be it.
Ik herhaal mezelf: ik ga die rotzooi niet vaker kijken dan ik al heb gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je kan de desinformatie niet geven!
Dus WIJ hebben gelijk ja.
En dan noem jij jezelf hier degene die kennis heeft van zaken en de geschiedenis kent... hou toch op man.
Ik heb wel een andere voor je , meer bij deze tijd passendquote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf: ik ga die rotzooi niet vaker kijken dan ik al heb gedaan.
Als je daarmee "voelt" of "denkt" dat je gewonnen () hebt, so be it.
Oh god, die gasten.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere voor je , meer bij deze tijd passend
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |