Er is geen voetbal om je over druk te maken dus ik steun Caland voor 100% in zijn post.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat er zo weinig gaande is in je leven dat je je plezier hier uit haalt.
Samen met jouw terugkeer op dit forum waren dat mijn twee hoogtepunten van de dag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat er zo weinig gaande is in je leven dat je je plezier hier uit haalt.
Dit vind ik dan wel weer lief.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Samen met jouw terugkeer op dit forum waren dat mijn twee hoogtepunten van de dag.
Dan heb je dezelfde smaak als de redactie. Of dat een compliment is laat ik in het midden.quote:
IQ van een gemiddelde banaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is echt tenenkrommende televisie.
Zouden die commentatoren een IQ hebben?
Gun je Caland geen vriendinnetje?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter:dianaenalbert twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 21:39:39#rtl7darts waarom moeten het altijd slanke dennen zijn als walk on girl? Kan toch ietsje meer zijn toch https://t.co/WjMFE44kJQ reageer retweet
Niet teveel offtopic gaan, dat kan users uit het dartstopic weghouden heb ik geleerdquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe de groeten van me aan je kat.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef De_Kraam het volgende:
twitter:dianaenalbert twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 21:39:39#rtl7darts waarom moeten het altijd slanke dennen zijn als walk on girl? Kan toch ietsje meer zijn toch https://t.co/WjMFE44kJQ reageer retweet
Dat boeit me nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet teveel offtopic gaan, dat kan users uit het dartstopic weghouden heb ik geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |