quote:
Pijnlijk om zo hard te domineren buiten de WK's maar dan met een finale en een derde ronde naar huis gaat. Kan wel een dingetje worden.quote:
Ik ga het maken. In de emotie van nu kan ik dat als geen ander.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij het niet gemaakt hebt, dan zeer waarschijnlijk niet
Genieten van dames dartsquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Loting genot
http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=623
Ik wacht met spanning afquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga het maken. In de emotie van nu kan ik dat als geen ander.
Het treurige is dat hij de afgelopen twee WK's gewoon heel goed stond te gooien in zijn verliespartijenquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Pijnlijk om zo hard te domineren buiten de WK's maar dan met een finale en een derde ronde naar huis gaat. Kan wel een dingetje worden.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een genot vanavond, ik ging helemaal uit mijn dak.
[ afbeelding ]
Mwah hij heeft hem al een keer. RVB is een beetje een angstgegner. Beetje lotingpech ook enzo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Pijnlijk om zo hard te domineren buiten de WK's maar dan met een finale en een derde ronde naar huis gaat. Kan wel een dingetje worden.
Ah jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef wimderon het volgende:
SPT / [darts] Lakeside World Professional Darts Championships 2016
Ja iedereen kan het WK winnen, ik kan het WK ook winnen maar dan moet mijn tegenstanders wel ontiegelijk slecht gaan gooien. Nee ik zie het niet zien gebeuren, Barney heeft een machtige avond gehad en daarmee de wedstrijd van zijn leven. Voor Van Gerwen was dit zijn gewone niveau en daar zit het probleem, dat niveau heeft Anderson ook, net als Wade, Taylor of Lewis. Je kunt van hun winnen als zij een slechte dag heeft.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Barney kan het WK best winnen. Maar van Gerwen zou gewoon iedere wedstrijd boven de 100 gooien. Barney kan zo ver wegzakken. Kan die het nog een paar keer? Dan zeg ik nee.
Mwah Anderson verdiende het toch wel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het treurige is dat hij de afgelopen twee WK's gewoon heel goed stond te gooien in zijn verliespartijen.
Het kan haast niet beter op zijn WK's qua spel.
Gewoon even een OP maken en een modje hem erin laten zetten, maakt niemand wat uit verderquote:
Waar zeg ik van niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah Anderson verdiende het toch wel?
Ben ik in ieder geval voor Butler.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ryan de Vreede v Larry Butler is een topclash.
En volgens Zjak is Pantelidis een goeie speler. Dus die zal wel met 3-0 verliezen van Greet de Vos.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ben ik in ieder geval voor Butler.
Vind je dat van Gerwen een slechte dag had dan? 105 en 43% is normaal gesproken genoeg voor de titel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ja iedereen kan het WK winnen, ik kan het WK ook winnen maar dan moet mijn tegenstanders wel ontiegelijk slecht gaan gooien. Nee ik het het niet gebeuren, Barney heeft een machtige avond gehad en daarmee de wedstrijd van zijn leven. Voor Van Gerwen was dit zijn gewone niveau en daar zit het probleem, dat niveau heeft Anderson ook, net als Wade, Taylor of Lewis. Je kunt van hun winnen als zij een slechte dag heeft.
Hele wedstrijd niet onder de 105 geweest vind ik nog noemenswaardigerquote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vind je dat van Gerwen een slechte dag had dan? 105 en 43% is normaal gesproken genoeg voor de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |