Toen ging ik even douchen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net als je eigenlijk een paar uur geleden al weg zou gaan.
M.a.w. ik ga je geen wel te rusten wensen. Want je blijft toch nog wel 2 uur hangen
Vond House betere humor hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
House heb ik ook wel gekeken, maar niet alles gezien. Ik ben toch meer van GA.En Once upon a time
eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien de tendens absoluut, maar ik vind het wel wat tekort doen aan de belangrijkste periode van de popgeschiedenis..
Lezen met muziek kan ook hequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen ging ik even douchen.
Maar nu ga ik echt. Moet bed nog opmaken en moet boek uitlezen. Druk nog voordat ik ga slapen.
Voor al uw feesten en partijen! Polonaises gegarandeerd!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef Fretwork het volgende:
Ik wist niet dat Spandau ballet ook mooie muziek maakte
Ik keek niet voor de humor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vond House betere humor hebben.
Once upon a time een poosje gevolgd. Maar vond het uiteindelijk toch wat slapjes worden
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef Fretwork het volgende:
Ik wist niet dat Spandau ballet ook mooie muziek maakte
Had er bijna op gestemd.. maar toen kwam ik nummers te kortquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:02 schreef Makamba_ het volgende:
Video Games - Lana Del Rey vind ik dan nog best leuk eigenlijk. Haar teksten zijn af en toe best fascinerend.
Lees ze en welterusten danquote:
Ik kan me geen top 2000 voorstellen zonder A Whiter Shade of Pale inderdaad. Misschien over 40-45 jaar, maar de komende 20 jaar echt niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij mijn vrienden heb ik dat minder denk ik
Het is helaas een feit dat elke lijst steeds meer jongere platen in de lijst krijgt. Mede door het ontbreken van een rijpingsperiode (laten we zeggen 3 jaar), zal dit waarschijnlijk steeds erger worden. Maar de echte 60's classics zullen erin blijven staan.
Ik focus me voorlopig even op Slow Dancing in a Burning Roomquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Nog wel meer ook, zoek Matter of time en Empty Spaces maar op.
Zijn albumtracks van Heart like a sky.
Ja dat is goed, maar ergens in 2016 ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik focus me voorlopig even op Slow Dancing in a Burning Room
Trusten muisquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Trusten mensen en tot als ik weer wakker ben
trustequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Trusten mensen en tot als ik weer wakker ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |