quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:54 schreef Cee het volgende:
The Fray/The Script/One Republic, ik haal ze vaak door elkaar.
Ik heb hem nu al jaren niet meer gehoordquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef zorro28 het volgende:
How To Safe A Life is echt doodgedraaid
Ik kan het niet vaak genoeg horen, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef zorro28 het volgende:
maar zelden gehoord eigenlijk. Vind het een topplaat. Maar meestal niet erg geschikt om te luisteren ofzo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef zorro28 het volgende:
Geen idee. Ik weet niet, of beter gezegd, heb geen zin om die lijstjes op te zoeken. Het is dat ik toch nog moet poepen en dan even douchen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt die nog voor enen?
Anders mis ik m en dat vindt peace niet leuk
quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor jou even de lijst van de platen in de top 2000 van 1961-1970, het deccenium waar je het over hebt:lap tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Klopt maar ik heb m in totaal nog steeds te vaak gehoordquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hem nu al jaren niet meer gehoord
het zijn er inderdaad best veel.quote:
Oh dat herken ik wel, niet bij deze.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb m in totaal nog steeds te vaak gehoord
Jij hebt een hoop krediet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Neemt niemand het me dan ook kwalijk dat ik het alle drie hele leuke bands vind?
Hahaha, van het ene naar het andere uiterste.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, ze ging zelf. Toen ik haar leerde kennen had ik het idee dat ik het niet ging overleven. Ging vaak tot 6 uur uitNu huismusje die graag vroeg slaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |