Heb je haar naar bed gestuurd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:50 schreef Dven het volgende:
Vriendin naar bed, kan weer effe FOK!ken
Ik negeer hetquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Cee het volgende:
Er loopt een flinke roedel klapjosti's de polonaise te doen in het café.
Nee ben pissig door die polonaisepipo'squote:
Meen jequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Cee het volgende:
Er loopt een flinke roedel klapjosti's de polonaise te doen in het café.
Ik zing de hele flat wakkerquote:
Ik bedoel in de lijst he? Niet in het algemeen... er zijn genoeg grote namen, grote acts in de 60's geboren die allemaal hun plaats meer dan verdiend hebben, al die namen (al vind ik Jefferson Airplane wel wat té tussen deze namen, die teren echt wel een beetje op 2 plaatjes waar de anderen allemaal of een lange historie aan goede platen hebben en Janis Joplin maar heel kort de tijd had voor materiaal, al is White Rabbit wel een classic, die komt bij mij heel hoog in een 60's top 100 (tenzij ik m vergeetquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus omdat ze niet massaal bij de 1e 50 staan zijn er weinig echte classics uit de 60's blijven hangen? Dat is toch totale onzin. Haal alles van na 2010 er eens uit en kijk nog eens naar de lijst, dan zul je zien dat het minder slecht eruit ziet dan jij nou zegt.
Want je vergeet Janis Joplin, The Who, Crosby Stills, Nash & Young, Animals, Jeffersen Airplane, Pink Floyd, James Brown, enz.enz.
Dat gezegd hebbende... er mogen er absoluut meer in.
Cultuurbarbaren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee ben pissig door die polonaisepipo's
Ik Hou Van Holland volk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een polonaise helpt daar tegen, blijkbaar.
True, ik ging vanzelf met mijn pa mee naar Coldplay en U2quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We blijven gewoon vragen en "aanbieden" dus als hij wil, zegt hij vanzelf wel een keer ja of komt er een keer mee. Ik zou het wel leuk vinden als hij zou gaan. Hij hoeft niet persé met ons de hele dag door te brengen, maar met een groepje vrienden ofzo.
Het is nog waar ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daar zullen ze deze keer vast wel even begrip voor hebben.quote:
Maar het is een schuifelpolonaise !!!!!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
een liedje geschreven naar aanleiding van geweld in Noord-Ierland....en dan de polonaisequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Bos81 het volgende:
Serieus. Bij dit nummer een polonaise. Verstaan die tokkies geen Engels ofzo. Dit is niet bepaald een vrolijke tekst
De schuld van 80s jeugdsentiment. Eikels!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel in de lijst he? Niet in het algemeen... er zijn genoeg grote namen, grote acts in de 60's geboren die allemaal hun plaats meer dan verdiend hebben, al die namen (al vind ik Jefferson Airplane wel wat té tussen deze namen, die teren echt wel een beetje op 2 plaatjes waar de anderen allemaal of een lange historie aan goede platen hebben en Janis Joplin maar heel kort de tijd had voor materiaal, al is White Rabbit wel een classic, die komt bij mij heel hoog in een 60's top 100 (tenzij ik m vergeet))
Maar ik zie het in veel lijsten... zelfs in FOK! lijstjes zijn de 60's gewoon ondervertegenwoordigd tov hoe belangrijk ze waren voor de muziekgeschiedenis, dat is juist ook mijn punt. Alleen zijn er te weinig platen die echt blijven hangen bij het grote publiek, vooral veel acts met zo'n breed scala dat je geen top 20 notering meer scoort - zeker bij de jongeren niet.
Jij weetquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouwenplaat, maar wel de mooiste vrouwenplaat uit de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |