abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:52:16 #226
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158654466
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:50 schreef Dven het volgende:
Vriendin naar bed, kan weer effe FOK!ken :9
Heb je haar naar bed gestuurd. :o
Make love, not war ☮
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:52:17 #227
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_158654468
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Cee het volgende:
Er loopt een flinke roedel klapjosti's de polonaise te doen in het café.
Ik negeer het
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:52:29 #228
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158654477
Ik krijg een brok in mijn keel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:52:37 #229
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_158654487
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Ferdo het volgende:
De dames drijven weg? :P
Nee ben pissig door die polonaisepipo's :r
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_158654493
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Cee het volgende:
Er loopt een flinke roedel klapjosti's de polonaise te doen in het café.
Meen je :') 8)7
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_158654494
Serieus. Bij dit nummer een polonaise. Verstaan die tokkies geen Engels ofzo. Dit is niet bepaald een vrolijke tekst
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:52:51 #232
426493 crew  PippenScottie
pi_158654498
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg een brok in mijn keel.
Een polonaise helpt daar tegen, blijkbaar. :')
My friends all drive horses
pi_158654500
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:51 schreef JaneDoe het volgende:
die polonaise in t café :')
wtf _O-
Ze smelten de kazen!
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:52:53 #234
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_158654501
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg een brok in mijn keel.
Ik zing de hele flat wakker :@
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:52:55 #235
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_158654503
I don't know where love has gone O+
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:52:56 #236
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_158654504
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:51 schreef houdjemond het volgende:
Doen ze nou polonaise? :( :( blasfemie
Ja, het is te erg voor woorden. 8)7 8)7 8)7
Make love, not war ☮
  Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:52:57 #237
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158654506
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:49 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dus omdat ze niet massaal bij de 1e 50 staan zijn er weinig echte classics uit de 60's blijven hangen? Dat is toch totale onzin. Haal alles van na 2010 er eens uit en kijk nog eens naar de lijst, dan zul je zien dat het minder slecht eruit ziet dan jij nou zegt.
Want je vergeet Janis Joplin, The Who, Crosby Stills, Nash & Young, Animals, Jeffersen Airplane, Pink Floyd, James Brown, enz.enz.
Dat gezegd hebbende... er mogen er absoluut meer in.
Ik bedoel in de lijst he? Niet in het algemeen... er zijn genoeg grote namen, grote acts in de 60's geboren die allemaal hun plaats meer dan verdiend hebben, al die namen (al vind ik Jefferson Airplane wel wat té tussen deze namen, die teren echt wel een beetje op 2 plaatjes waar de anderen allemaal of een lange historie aan goede platen hebben en Janis Joplin maar heel kort de tijd had voor materiaal, al is White Rabbit wel een classic, die komt bij mij heel hoog in een 60's top 100 (tenzij ik m vergeet :@ ))

Maar ik zie het in veel lijsten... zelfs in FOK! lijstjes zijn de 60's gewoon ondervertegenwoordigd tov hoe belangrijk ze waren voor de muziekgeschiedenis, dat is juist ook mijn punt. Alleen zijn er te weinig platen die echt blijven hangen bij het grote publiek, vooral veel acts met zo'n breed scala dat je geen top 20 notering meer scoort - zeker bij de jongeren niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:53:03 #238
22565 asco
Los in deze tent
pi_158654509
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nee ben pissig door die polonaisepipo's :r
Cultuurbarbaren.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:53:13 #239
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158654520
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Een polonaise helpt daar tegen, blijkbaar. :')
Ik Hou Van Holland volk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158654521
Ik doe alleen nog de polonaise op de pietenpolonaise van de Pietels
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_158654525
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

We blijven gewoon vragen en "aanbieden" dus als hij wil, zegt hij vanzelf wel een keer ja of komt er een keer mee. Ik zou het wel leuk vinden als hij zou gaan. Hij hoeft niet persé met ons de hele dag door te brengen, maar met een groepje vrienden ofzo.
True, ik ging vanzelf met mijn pa mee naar Coldplay en U2 :Y
-XOXO-
pi_158654528
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nee ben pissig door die polonaisepipo's :r
Het is nog waar ook :X
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:53:28 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158654536
Vrouwenplaat, maar wel de mooiste vrouwenplaat uit de lijst O+
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:53:28 #244
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158654537
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik zing de hele flat wakker :@
Daar zullen ze deze keer vast wel even begrip voor hebben.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158654542
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nee ben pissig door die polonaisepipo's :r
Maar het is een schuifelpolonaise !!!!!
Ze smelten de kazen!
pi_158654543
tis weer eens bevestigt; wat een wansmaak
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:53:41 #247
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_158654547
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Bos81 het volgende:
Serieus. Bij dit nummer een polonaise. Verstaan die tokkies geen Engels ofzo. Dit is niet bepaald een vrolijke tekst
een liedje geschreven naar aanleiding van geweld in Noord-Ierland....en dan de polonaise :|W
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 december 2015 @ 22:53:43 #248
426493 crew  PippenScottie
pi_158654549
Het is niet eens een polonaise.
Er wordt treurig achter elkaar aan gesjokt. |:(
My friends all drive horses
pi_158654554
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik bedoel in de lijst he? Niet in het algemeen... er zijn genoeg grote namen, grote acts in de 60's geboren die allemaal hun plaats meer dan verdiend hebben, al die namen (al vind ik Jefferson Airplane wel wat té tussen deze namen, die teren echt wel een beetje op 2 plaatjes waar de anderen allemaal of een lange historie aan goede platen hebben en Janis Joplin maar heel kort de tijd had voor materiaal, al is White Rabbit wel een classic, die komt bij mij heel hoog in een 60's top 100 (tenzij ik m vergeet :@ ))

Maar ik zie het in veel lijsten... zelfs in FOK! lijstjes zijn de 60's gewoon ondervertegenwoordigd tov hoe belangrijk ze waren voor de muziekgeschiedenis, dat is juist ook mijn punt. Alleen zijn er te weinig platen die echt blijven hangen bij het grote publiek, vooral veel acts met zo'n breed scala dat je geen top 20 notering meer scoort - zeker bij de jongeren niet.
De schuld van 80s jeugdsentiment. Eikels!
pi_158654557
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouwenplaat, maar wel de mooiste vrouwenplaat uit de lijst O+
Jij weet _O_ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')