Dank je voor je bod. Maar ¤20,- excl vind ik (voorlopig) toch echt te weinig. Nieuw zie ik hem niet voor minder dan ¤42,94 incl verzenden. Daar zit ik met een aanbod van ¤20,- excl verzenden ruim onder.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:38 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Tegenbod: ¤30,- en hij is voor jou. Het is op te halen in Amstelveen (zie de OP).
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:27 schreef Optima89 het volgende:
Vooruit, EUR 20,- excl. is prima. PM voor verdere afhandeling.
Ga er vanuit dat de tweede ¤20 in de reactie hierboven ¤30 moet zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:40 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dank je voor je bod. Maar ¤20,- excl vind ik (voorlopig) toch echt te weinig. Nieuw zie ik hem niet voor minder dan ¤42,94 incl verzenden. Daar zit ik met een aanbod van ¤20,- excl verzenden ruim onder.
Ik refereerde aan deze postquote:Op maandag 25 januari 2016 21:57 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Voor ¤20,00 excl. mag je hem overnemen wat mij betreft.
Fijn! PM gestuurd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:27 schreef Optima89 het volgende:
Vooruit, EUR 20,- excl. is prima. PM voor verdere afhandeling.
je twee onderste quotes staan verkeerd omquote:Op zondag 7 februari 2016 05:12 schreef Geckoo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga er vanuit dat de tweede ¤20 in de reactie hierboven ¤30 moet zijn
Maak jij het dan nog even compleet met een Topic Report als het topic dicht mag?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:32 schreef Wolkje het volgende:
[..]
je twee onderste quotes staan verkeerd om. Maar we zijn er uit.
uiteraardquote:Op zondag 7 februari 2016 21:20 schreef Geckoo het volgende:
[..]
Maak jij het dan nog even compleet met een Topic Report als het topic dicht mag?
let op de als hequote:Op zondag 7 februari 2016 21:22 schreef Wolkje het volgende:
[..]
uiteraardlaten we hem nog even open houden tot de koop afgerond en de giftset ontvangen is.
wat een vertrouwen...quote:Op zondag 7 februari 2016 21:35 schreef Optima89 het volgende:
Overgemaakt, en nu hopen dat ik geen flesje water ontvang.
Sarcasmequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |