Hey. Heb je ooit Rise of Nations gespeeld?quote:
neequote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hey. Heb je ooit Rise of Nations gespeeld?
Hoezo? Dit is juist rationeel handelen. Geen idee of je ooit op tinder hebt gezeten, maar als je er geen dagtaak van wilt maken ga je niet met iedereen intensieve gesprekken beginnen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit druist tegen alle assumpties in die ik als econoom graag maak over de rationele mens in de perfecte wereld, dus ik kan er niet mee omgaan.
De homo economicus wordt verondersteld van elk profiel te kunnen beoordelen of hij er wel/niet op zou willen reageren, onafhankelijk van welke profielen nog meer zullen matchen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:37 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is juist rationeel handelen. Geen idee of je ooit op tinder hebt gezeten, maar als je er geen dagtaak van wilt maken ga je niet met iedereen intensieve gesprekken beginnen.
Althans, ik probeer wel moeite te stoppen in ieder gesprek. Niet 4x moeten vragen hey; wat deed jij nu eigenlijk ook alweer.
Jij bent echt gewoon het toppunt van mijn tinderirritatie.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De homo economicus wordt verondersteld van elk profiel te kunnen beoordelen of hij er wel/niet op zou willen reageren, onafhankelijk van welke profielen nog meer zullen matchen.
Overigens heb ik getinderd en was ik er vreselijk, want ging op praktisch niemand in omdat ik eigenlijk niet wilde daten.
Mwah, als persoon E helemaal mijn ding lijkt ga ik daar in eerste instantie voor. Pas als dat niks blijkt te worden (of het gesprek om andere redenen stagneert) ga ik weer een nieuw gesprek beginnen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef Peter het volgende:
[..]
'praten met' is geen schaars goed toch? Je kunt met meerdere praten en al naargelang je ervaring mensen laten afvallen..
Maar je maakt toch niet afzonderlijk een beoordeling, aangezien je ook maar beperkte middelen hebt? Normaliter streef je toch hetgeen na wat het meest belovend lijkt, pas als dat niet mogelijk blijkt ga je verder zoeken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De homo economicus wordt verondersteld van elk profiel te kunnen beoordelen of hij er wel/niet op zou willen reageren, onafhankelijk van welke profielen nog meer zullen matchen.
Overigens heb ik getinderd en was ik er vreselijk, want ging op praktisch niemand in omdat ik eigenlijk niet wilde daten.
Ik wachtte gewoon op iemand die een meet waard was.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent echt gewoon het toppunt van mijn tinderirritatie.
Chill, ik hoef niet eens te reageren. Perfect voor de momenten dat je met 1 hand op de telefoon typt tijdens een feestje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Maar je maakt toch niet afzonderlijk een beoordeling, aangezien je ook maar beperkte middelen hebt? Normaliter streef je toch hetgeen na wat het meest belovend lijkt, pas als dat niet mogelijk blijkt ga je verder zoeken.
Oh wacht, dat is natuurlijk het verschil tussen volledige rationaliteit, en beperkte rationaliteit. Ik pas gewoon mixed-scanning toe.
Bob dus?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wachtte gewoon op iemand die een meet waard was.
Weet niet wie je bedoelt, maar m'n meest recente meet viel beetje tegen dus denk dat ik er maar weer mee stop.quote:
Oh, wat gebeurde er dan? Niet aan je trekken gekomen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet niet wie je bedoelt, maar m'n meest recente meet viel beetje tegen dus denk dat ik er maar weer mee stop.
Die ander liet z'n broek zakken midden op straat, toen had ik zoiets van whaaaaat de fuuck.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, wat gebeurde er dan? Niet aan je trekken gekomen?
Wat? Wtf joh. Met wie was je dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die ander liet z'n broek zakken midden op straat, toen had ik zoiets van whaaaaat de fuuck.
Echt he.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Wtf joh. Met wie was je dan?
Oh, klinkt als iemand uit Delft.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt he.Met een autistisch nerdje. Had beter moeten weten.
Waar denk je dat ik dagelijks tussen zit?quote:
Beetje foute vraag dit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik dagelijks tussen zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |