Ik ben veel knapper dan Filemon.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is dat Mani die sprint op de Champs-Élysées goddelijk insprak, anders zou ik nu serieus twijfelen.
Hij is ook een uitstekende darter weet ik toevallig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is dat Mani die sprint op de Champs-Élysées goddelijk insprak, anders zou ik nu serieus twijfelen.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt wel een betere stem dan Filemon
Hij ontwikkelt al een mooie onderkinquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Over ongezond gesproken. Voort heeft altijd zo'n vette gefrituurde krokettenkop.
polderturk en ik lachen je uit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
VDV gaat wellicht een set knallen, heel misschien twee. Maar daarna is hij al op en verliest hij verder kansloos
Die zouden nooit zeggen dat ze trek hebben maar er gewoon naar handelenquote:
Je bedoelt die snookerscheidsrechter?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Wel een verademing om iemand aan die desk te hebben die normaal kan articuleren en uit zijn woorden kan komen. En dat ook zonder provinciaals accent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |