Wat veel zeg! Hoeveel vakjes heeft die wijk dan in de kast?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
Had vandaag voor een van mijn wijken die ik voorbereidde 5 (!) rode bakken. Dat heb ik al heel erg lang niet meer meegemaakt
ik heb ze niet geteld, maar het zullen er zeker 48 zijnquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:48 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Wat veel zeg! Hoeveel vakjes heeft die wijk dan in de kast?
Ik heb 1 wijk van 48 vakjes en daar heb ik soms 9 blauwe bakken en 4 rode bakken voor. En ik vind dat heul veul!
Stoere mannen praat. Laat je niets wijs maken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:57 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
1 wijk ja, die word alleen door mannen gedaan. De rest gewoon door beide. Die 2 mannen die hem het vaakst lopen klagen er niet over. Die zijn het natuurlijk ook wel gewend. Maar zij zeggen zelf dat het logisch is dat het niet door een vrouw wordt gedaan.
Maximale tassen die ik meeneem zijn 3 volle tassen en een klein halfje(ongeveer) tussen de benen op de scooter. Meer kan er niet bij en neem ik ook niet mee. En ja ik heb berichten en fotoos gezien van scooterende collega's die tot 8 tassen meenemen. Sporen echt niet! Levens gevaarlijk, maar goed: stoer doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:37 schreef jantje_precies het volgende:
Vandaag ontdekt tot hoe ver ik mijn fiets kan vol laden zonder ongelukken. Drie tassen HAH en 3 tassen post proppen op een fiets is toch te veel.![]()
Mijn fiets wilde een andere kant op fietsen in de bochten dan ik, dus maar lopend met de fiets in de hand naar begin van de wijk gegaan. Gelukkig is het startpunt niet ver weg van het depot
Morgen gelukkig op een daldag twee wijken waar ik er een totaal niet van ken, dus op mijn gemak met navigatie aan de post rond brengen morgen.
En nog 4 dagen en postnl kan het komend jaar niet meer van mij af,tot nu toe zonder klachten de proefperiode door gekomen.
Ik doe het op de computer en daar is niks aan de hand, maakte alleen een typefoutje (denk ik), waardoor ik in Jumbo-reclames terecht kwam (toeval of niet)quote:Op woensdag 30 december 2015 09:18 schreef Globetrottertje het volgende:
P.s. Ik heb gisteren meertijd bijgeboekt en nu kijk ik of het goedgekeurd is, maar als ik op de oranje balk klik krijg ik "bad request" Hebben jullie dit op het moment ook? Anders ligt het aan mijn mobiel.
Zoals hierboven al aangegeven is: even via je PC nakijken.quote:Op woensdag 30 december 2015 09:18 schreef Globetrottertje het volgende:
Wat een rotstreek @Pietertje. Maakt ze zich niet populair mee. Hoop dat je je eigen wijken kunt houden en zij haar muil eens een keer houdt.
P.s. Ik heb gisteren meertijd bijgeboekt en nu kijk ik of het goedgekeurd is, maar als ik op de oranje balk klik krijg ik "bad request" Hebben jullie dit op het moment ook? Anders ligt het aan mijn mobiel.
Feli, wie het goed doet en het leuk vindt mag blijven.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:28 schreef Airenu het volgende:
Wat begon as een decemberbaan is uitgelopen tot wat langer mogen blijven werken
Pff goed dat je nog wat zei (geen pretje om op oudejaars-laat-in-de-middag nog post te moeten rondbrengen die is blijven staan).quote:Op woensdag 30 december 2015 15:03 schreef swimmie86 het volgende:
Collega zei toen ie wegfietste, goeie roetsj en tot vrijdag. Ik antwoord dat ik vrijdag niet kom. Waarom dan niet? Omdat ik in ieder geval vrijdag vrij heb. Zegt ie, waarom dat, morgen hebben we toch vrij.
Had zich mooi een dagje vergist. Moest wel even de vrouw bellen om iets te regelen voor morgen.
En dan krijgt de ontvanger een portokaart. Die gooien ze weg en er gebeurt niks meer mee.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:05 schreef V__L_N het volgende:
Vandaag een aantal kaarten zonder postzegels en met spaarzegeltjes. Vraag me nog altijd af of we daar niet iets mee kunnen? Terug naar het sorteercentrum ofzo.
Aangetekend zit bij de pakketpostquote:Op woensdag 30 december 2015 16:32 schreef VacaLoca het volgende:
Er is gisteren een aangetekende brief naar mij verzonden. Vandaag is de brievenpost al geweest, en geen aangetekende brief gezien terwijl ik de hele dag thuis was.
Kan het zijn dat een aangetekende brief met de pakketpost komt? Die komt namelijk tussen 18:00 en 21:30. Wil weten of het zin heeft daarvoor thuis te blijven.
En anders morgen hoop ik, maar ik dacht dat brievenpost er altijd maar 1 dag over deed... of is het nog druk vanwege mensen die suffe kerstkaarten versturen?
Thanks! Kon het niet zo snel vinden op postnl site/google.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Aangetekend zit bij de pakketpost
Wat een negativiteitquote:Op woensdag 30 december 2015 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan krijgt de ontvanger een portokaart. Die gooien ze weg en er gebeurt niks meer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |