SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Wat voor strips lees je dan? Superhelden? Donald Duck?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik lees stripboeken telt dat ook
Okay zal ik doen, maar ik lees het liever in het Engels.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mistborn.
Download hem en ga hem lezen aub. Ze hebben hem ook in het Nederlands.
Beste fantasy die ik in tijden gelezen heb.
Goed zo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay zal ik doen, maar ik lees het liever in het Engels.
hoi insoquote:
Als je niet zo liep te klagen zouden andere mensen het niet door hebben dat het over jou gaatquote:
Ik bedoel, ik vind verhalen wel leuk, alleen in een boek duurt het me te lang, dus lees ik liever ander soort boeken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo heb je daar meer geduld voor nodig?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je niet zo liep te klagen zouden andere mensen het niet door hebben dat het over jou gaat
ohh op die manier. Wat voor boeken vind je dan wel leuk?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik vind verhalen wel leuk, alleen in een boek duurt het me te lang, dus lees ik liever ander soort boeken.
heb je lush pakket al gebruikt of nog geen tijd voor gehad?quote:
lekker typischquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
ik had gele currysoep met rijst, bonen en radijsjes
gvd lekker gvd
nog niet sof, misschien vanavondquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je lush pakket al gebruikt of nog geen tijd voor gehad?
Ik heb mijn naam dan ook gewoon in mijn profiel staanquote:
Ik lees heel veel voetbalboeken, maar ook dingen als Guantanamo dagboek, waar ik nu in bezig ben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ohh op die manier. Wat voor boeken vind je dan wel leuk?
Wordt wel een beetje vermoeiend.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:04 schreef Toto69 het volgende:
FB / Ik stel het liever even uit........
lekker hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nog niet sof, misschien vanavond
zeker, helaas de laatste tijd nog geen tijd voor badje gehadquote:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:04 schreef Toto69 het volgende:
FB / Ik stel het liever even uit........
fandaag? Dit moet je wel expres zo typen...quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik wou fandaag nog toto zetten maar hetd is niet gelukt
tong moet eens stoppen met alles zo persoonlijk opvatten en de mensen die tong haten moeten gewoon niet op zn topics reagerenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje vermoeiend.
Maar de eerste reacties zijn ook wel sneu.
ja klopt ik vind het leuk om een beetje met taal te klotenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
fandaag? Dit moet je wel expres zo typen...
Tong moet wel met meer dingen stoppen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tong moet eens stoppen met alles zo persoonlijk opvatten en de mensen die tong haten moeten gewoon niet op zn topics reageren
Je zou een dichter moeten wordenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja klopt ik vind het leuk om een beetje met taal te kloten
nee me handschrift is niet te lezenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je zou een dichter moeten worden
Gewoon typen dan, mijn handschrift is ook verschrikkelijk en ik wil schrijver worden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee me handschrift is niet te lezen
Ademen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tong moet wel met meer dingen stoppen.
Aha oké, beetje autobiografieën enzoquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik lees heel veel voetbalboeken, maar ook dingen als Guantanamo dagboek, waar ik nu in bezig ben.
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Aha oké, beetje autobiografieën enzo
typisch is vaak ook niet heel aardigquote:
Ik heb er genoeg gelezen hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je ook geen Gijp of Kieft ofzo lezen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je ook geen Gijp of Kieft ofzo lezen.
Welkequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er voor kerst eentje gehad. Natuurlijk gedaan alsof ik er heel blij mee was.
ja ach ik word liever havenmedewerker lekker buiten werkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon typen dan, mijn handschrift is ook verschrikkelijk en ik wil schrijver worden.
vervelend hequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
typisch is vaak ook niet heel aardig
ja gelukkig heb ik jouquote:
WERELDSCHRIJVER Michael van Egmond.quote:
Zegt mij niets.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Een kleine geschiedenis van het voetballen - Martin van Neck
goed boek
hoezo dacht je dat. Ik zei vanochtend nog dat ik van je hieldquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je geen bff's meer wilde zijn
oh dat heb ik helemaal gemistquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo dacht je dat. Ik zei vanochtend nog dat ik van je hield
Dat is oprecht wel een aardig boekjequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:13 schreef McGrath het volgende:
"Corners moet je kort nemen" ook een goed boek als je een beetje van statistiek houdt.
oh echtquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh dat heb ik helemaal gemist
omdat we laatst ruzie hadden
Net als soccernomics, vond ik erg vermakelijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ook niet meer dan dat. Maar wel vermakelijk
ja dat is waarquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oh echt
Maar dat hoort erbij toch soms
Je moet het dan ook gewoon als hobby doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ach ik word liever havenmedewerker lekker buiten werken
dit doet me goedquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat is waar
oke dan zijn wij nu weer bff's
en ik hou ook van jou
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
iemand moet ff toto voor me halen ik wil niet naar buiten
Dat is inderdaad een van de beste Nederlandstalige boekenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:16 schreef McGrath het volgende:
Helaasheid der dingen is wel mijn lievelingsboek.
geen tijd voor hobbys helaasquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moet het dan ook gewoon als hobby doenEven tussen door, geeft ook voldaan gevoel enzo.
die vi boeken zijn echt kutquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Kieft was trouwens nog de enige van die VI Boeken die leesbaar was.
geniaal verhaal, film is ook goed.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een van de beste Nederlandstalige boeken
hey fylquote:
Mwah.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:17 schreef Tjacka het volgende:
zijn wel een hele hoop goede normale voetbalboeken
Ik vind het spelletje leuk. Maar de voetballers zelf vind ik vaak niet echt interessant.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:17 schreef Tjacka het volgende:
zijn wel een hele hoop goede normale voetbalboeken
En de supporters ook niet zo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het spelletje leuk. Maar de voetballers zelf vind ik vaak niet echt interessant.
ik ook nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het spelletje leuk. Maar de voetballers zelf vind ik vaak niet echt interessant.
Eens.quote:
Ik ga lunchen met m'n moeder.quote:
Welkequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:19 schreef Typisch het volgende:
Doe mij dan maar het boekje over Putin die ik nu aan het lezen ben, had je die nog gezien net? Tenminste een persoon die belangrijk is in de geschiedenis.
leuk hoorquote:
gezelligquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga lunchen met m'n moeder.
Verder niets, chilling bij mn oma denk ik
totoquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ughh waarom is toto zetten zo kaulo ver weg man!
ben mobiel ik kan niet op iedereen gaan reagerenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je wou het alleen van inso weten dus
wow
wat is toto zetten?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ughh waarom is toto zetten zo kaulo ver weg man!
Nee, niksquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga jij nog iets anders doen dan rijles?
als moslima heeft opso geen seks voor het huwelijkquote:
ja net zoals ik als christenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
als moslima heeft opso geen seks voor het huwelijk
al nusraquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Het gaat niet goed met ISIS.
Dat is snel afgelopen, dan kunnen we ons verheugen op een nieuwe groepering.
shots firedquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja net zoals ik als christen
pfff pffff
daar hoef je toch niet voor naar buitenquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit kan best want ik heb 9 mini chocoladecupcakes gegeten
[..]
Nope
Toch maar geen zakjes meer gebruiken he.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit kan best want ik heb 9 mini chocoladecupcakes gegeten
[..]
Nope
Ik vind daley blind best knap hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kijk naar mijn pf
dan moet je kotsen en is het weer over
Ja jawel, beetje saai misschien.quote:
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toch maar geen zakjes meer gebruiken he.
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Het gaat niet goed met ISIS.
Dat is snel afgelopen, dan kunnen we ons verheugen op een nieuwe groepering.
ja ik moet dat kopen in de winkelquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
daar hoef je toch niet voor naar buiten
Echtquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja net zoals ik als christen
pfff pffff
ik bedoel op appwhatsquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind daley blind best knap hoor
Zou je liever wat anders doen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja jawel, beetje saai misschien.
koop gewoon condooms.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen kinders, Fylax en ik hadden een enorm aparte discussie.
Je kunt toch wel seks hebben en stel je voor je wil het zo graag dat je dan een boterhamzakje om je leuter doet, dan wordt je toch niet zwanger !!!
dat is vervelend voor je zegquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik moet dat kopen in de winkel
want heb geen internet bankieren shit alleen pinpas
wel als die kapot gaatquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Je kunt toch wel seks hebben en stel je voor je wil het zo graag dat je dan een boterhamzakje om je leuter doet, dan wordt je toch niet zwanger !!!
Een condoom dus, apart hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
uh okequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Dan kun je toch net zo goed een condoom gebruiken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
alsof je je leuter in je lunch stoptquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:26 schreef Paxcon het volgende:
waarschijnlijk voel je ook geen kut dan
letterlijk en figuurlijk
ik vind het spannend dat we vrienden zijn op fuckbookquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:26 schreef Paxcon het volgende:
waarschijnlijk voel je ook geen kut dan
letterlijk en figuurlijk
ja misschien wel, wat stel je voor?quote:
ik heb nog niet geaccepteerd, noch geweigerdquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het spannend dat we vrienden zijn op fuckbook
Zakjes zijn gewoon water en sperma dicht hoor. Misschien als het kapot gaat :/quote:
hopelijk wordt teen mom niet gezien als een informatief programmaquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij teen mom deed Maci en Kyle het met een zakje
(!!!!! )
daar ging de discussie over als je die niet hebtquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan kun je toch net zo goed een condoom gebruiken?
gisteren welquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb nog niet geaccepteerd, noch geweigerd
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor kanonskracht jij klaar komt
beetje kip etenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja misschien wel, wat stel je voor?
beetje kip etenquote:
Dan gewoon voor het zingen de kerk uit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
daar ging de discussie over als je die niet hebt
of ik heb de verkeerdequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb nog niet geaccepteerd, noch geweigerd
Oh dan kun je toch gewoon plastic zakjes gebruiken of anaal .quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
daar ging de discussie over als je die niet hebt
mijn vader had het over een sjoel competitiequote:
Nee dat nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
hopelijk wordt teen mom niet gezien als een informatief programma
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vader had het over een sjoel competitie
Wow dat doet me denken aan vroegerquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou geen seks hebben als zij een boterhamzakje voorstelt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee dat niet
Maar met zakje zou dus wel kunnen als je zo teringbroke bent dat je een zak gebruikt
ik ben misschien scheel maar niet zo scheel hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
huh wtf
hoe kan dit
ik heb helemaal niet geaccepteerd maar blijkbaar wel inderdaad
Dan gewoon zonderquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee dat niet
Maar met zakje zou dus wel kunnen als je zo teringbroke bent dat je een zak gebruikt
Dat lijkt mij nog best leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje kip eten
[..]
beetje kip eten
excusesquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben misschien scheel maar niet zo scheel hoor
Kom naar nieuwe binnenwegquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
fylax hij moet naar rotterdam komen die jongen ik ga hem ooit spotten he whaha
Ja best grappig. En Monopoly spelen. Komt wel goed denk ikquote:
je moet hem niet serieus nemenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Inso nou serieus was over niet neuken voor het huwelijk
Monopoly nog beter, mijn ouders houden niet van spelletjes, die gaan gewoon film kijken en om 5 over 12 naar bed.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best grappig. En Monopoly spelen. Komt wel goed denk ik
Ja hoorquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Inso nou serieus was over niet neuken voor het huwelijk
Oquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je moet hem niet serieus nemen
haha
Neequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:34 schreef Tjacka het volgende:
vieren jullie het allemaal met familie
wow
je moet wat zonder drankquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:34 schreef Tjacka het volgende:
wow
wat een leuke planning voor de avondquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo ik ga effe eten, dan iemand ze kat opensnijden met machete en dan toto zetten!
ik ben ook in groningenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik twijfel of ik naar groningen moet of hier ergens naar huispardey met oud en nieuw
Ja mijn moeder wil dat nog graag een keertjequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:34 schreef Tjacka het volgende:
wow
je ging toch naar Amsterdam?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben ook in groningen
dus dan moet jij er ook maar heen denk ik
ik zal mijn labjas voor je aantrekken
oh okequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mijn moeder wil dat nog graag een keertje
ik heb pools vuurwerk hehehehehehehhehehehehquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:35 schreef McGrath het volgende:
En dan vuurwerk kijken bij de erasmusbrug
neequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:34 schreef Tjacka het volgende:
wow
Waarom heb jij een labjas?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben ook in groningen
sterkte alvast danquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:35 schreef McGrath het volgende:
En dan vuurwerk kijken bij de erasmusbrug
Ik heb niet zoveel met vuurwerk, vind die vuurwerk show wel prima.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb pools vuurwerk hehehehehehehheheheheh
afrader wel dat vuurwerkshowtje daarquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met vuurwerk, vind die vuurwerk show wel prima.
ga gewoon weer drinkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Feestjes van mijn schoonfamilie zijn altijd wel goed hoor.
Mits je van veel en dure drank houdt.
Helaas.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Helaas.
Zijn ze rijk dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Helaas.
Ik vond vorig jaar prima.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
afrader wel dat vuurwerkshowtje daar
Junkquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga een paar jointjes roken met NYE misschien.
Dat is wel een beetje saai. Wij speelden vroeger op vakantie heel veel Uno, ken je dat?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Monopoly nog beter, mijn ouders houden niet van spelletjes, die gaan gewoon film kijken en om 5 over 12 naar bed.
Dat heb ik echt kapot gespeeld vroeger met mn moeder en broertjequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje saai. Wij speelden vroeger op vakantie heel veel Uno, ken je dat?
kut spelquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje saai. Wij speelden vroeger op vakantie heel veel Uno, ken je dat?
Ik snap niet hoe je daar geen zin in hebt, een vriend van mij had daar ook al geen zin in, het is toch gewoon puur genot bijna, zo ervaar ik het iig. Behalve de dag daarna dan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 11 maanden geplanned om zwaar aan de x te gaan.
Maar eigenlijk geen zin in.
Ja dat ken ik. Ik speelde vroeger wel vaak stratego met mijn vader, maar die tijd is ook geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
oké is goed, gezelligquote:
is toch rotzooi en onzin weg ermeequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daar geen zin in hebt, een vriend van mij had daar ook al geen zin in, het is toch gewoon puur genot bijna, zo ervaar ik het iig. Behalve de dag daarna dan.
Ik vind het niet goed dat ik er 11 maanden naar uitkeek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daar geen zin in hebt, een vriend van mij had daar ook al geen zin in, het is toch gewoon puur genot bijna, zo ervaar ik het iig. Behalve de dag daarna dan.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is gewoon leuke drugquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
was laast bij zo fissa toch, gaan ze xtc en mdma gebruiken
ben gelijk naar huis vertrokken
strategodquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja dat ken ik. Ik speelde vroeger wel vaak stratego met mijn vader, maar die tijd is ook geweest.
Maar daarom vier ik het al een aantal jaar niet meer bij mijn ouders.
echt zo leukquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik echt kapot gespeeld vroeger met mn moeder en broertje
Dat vind ik echt heel, heel erg saai.quote:
Zoalsquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet goed dat ik er 11 maanden naar uitkeek.
En ik ken wel lekkerdere dingen
Ik zal naar je kijken chemicusquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben ook in groningen
zullen we dat eens tegen elkaar doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik speel deze vakantie vaak kolonisten
Cocaine, drank en benzos.quote:
laatste 6 potjes RISK die ik gespeeld heb gewonnenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel, heel erg saai.
Liever RISK dan
Riskquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel, heel erg saai.
Liever RISK dan
Ja is goed, als we tijd hebben beide.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
zullen we dat eens tegen elkaar doen
heb je gratis versie van online
best #genot
Maar die combinatie is heel schadelijk, in tegenstelling tot x.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cocaine, drank en benzos.
Het liefst in combinatie.
Maar dat doe ik allemaal niet meer.
Het is ook niet leuk als het niet schadelijk is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die combinatie is heel schadelijk, in tegenstelling tot x.
weet ik nietquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die combinatie is heel schadelijk, in tegenstelling tot x.
Of je kan gewoon heel goed gooienquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
laatste 6 potjes RISK die ik gespeeld heb gewonnen
call me young napoleon
omdat ik mezelf heb voorgenomen dat spul nooit te gebruiken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is gewoon leuke drug
Waarom deed je niet mee? In jouw hersenen is toch niet veel dat kapot kan
stomquote:
Ik gebruik het en ik ben geen junkie, gewoon een beetje zelfcontrole gebruiken. Ik gebruik het maximaal 1 keer in de 2 maanden, maar eigenlijk nog minder dan dat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
omdat ik mezelf heb voorgenomen dat spul nooit te gebruiken.
Ook vanwege het feit dat ik iedereen die dat gebruikt een kaulo junkie noem
paar x tikken gehad wel maar het was het waard
ja, ergens op een verloren nacht dusquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja is goed, als we tijd hebben beide.
Ben nog niet zo bekend heb het pas 2 weken geleden geleerd van mn vriendin
ja maar je bent volwassen en je hebt het onder controle.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik gebruik het en ik ben geen junkie, gewoon een beetje zelfcontrole gebruiken. Ik gebruik het maximaal 1 keer in de 2 maanden, maar eigenlijk nog minder dan dat.
wat een droomvrouwquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, ergens op een verloren nacht dus![]()
gisteren nog gedaan met wat maatjes en mijn chick
eerst een proef rondje gespeeld om het haar uitt te leggen
ze won gelijk
Ik zit serieus te denken een paar bordspellen te kopen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, ergens op een verloren nacht dus![]()
gisteren nog gedaan met wat maatjes en mijn chick
eerst een proef rondje gespeeld om het haar uitt te leggen
ze won gelijk
Ja natuurlijk ben je dan een junkie. Maar jij bent toch geen 14 meer en je moet het ook gewoon niet elk weekend doen want dan ben je een idioot.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar je bent volwassen en je hebt het onder controle.
als je 14 bent en elk weekend lekker loopt te snuiven en slikken vind k je vieze junkie
koop barricadequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zit serieus te denken een paar bordspellen te kopen.
Best leuk namelijk
doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zit serieus te denken een paar bordspellen te kopen.
Best leuk namelijk
Zal eens kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
doen
pandemic en dominion moet je eens checken
is ook leuk met zijn tweetjes
ja ik ben er gewoon nog niet klaar voorquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ben je dan een junkie. Maar jij bent toch geen 14 meer en je moet het ook gewoon niet elk weekend doen want dan ben je een idioot.
Wel eerlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ben er gewoon nog niet klaar voor
Ik ga zo poolen in de pubquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:51 schreef supersof het volgende:
Over twintig minuten in Arnhem en dan ook nog boodschappen doen
leukquote:
Als je met drugs om schadelijkheid druk maakt kun je beter niets gebruiken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Noem eens wat dat minder schadelijk is maar wel leuker.
zo schadelijk is x niet hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Noem eens wat dat minder schadelijk is maar wel leuker.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
leukmijn ouders hebben een biljarttafel thuis
gaat ook je hele leven meequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Is wel best duur allemaal zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |