SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Wat voor strips lees je dan? Superhelden? Donald Duck?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik lees stripboeken telt dat ook
Okay zal ik doen, maar ik lees het liever in het Engels.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mistborn.
Download hem en ga hem lezen aub. Ze hebben hem ook in het Nederlands.
Beste fantasy die ik in tijden gelezen heb.
Goed zo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay zal ik doen, maar ik lees het liever in het Engels.
hoi insoquote:
Als je niet zo liep te klagen zouden andere mensen het niet door hebben dat het over jou gaatquote:
Ik bedoel, ik vind verhalen wel leuk, alleen in een boek duurt het me te lang, dus lees ik liever ander soort boeken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo heb je daar meer geduld voor nodig?
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je niet zo liep te klagen zouden andere mensen het niet door hebben dat het over jou gaat
ohh op die manier. Wat voor boeken vind je dan wel leuk?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik vind verhalen wel leuk, alleen in een boek duurt het me te lang, dus lees ik liever ander soort boeken.
heb je lush pakket al gebruikt of nog geen tijd voor gehad?quote:
lekker typischquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
ik had gele currysoep met rijst, bonen en radijsjes
gvd lekker gvd
nog niet sof, misschien vanavondquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je lush pakket al gebruikt of nog geen tijd voor gehad?
Ik heb mijn naam dan ook gewoon in mijn profiel staanquote:
Ik lees heel veel voetbalboeken, maar ook dingen als Guantanamo dagboek, waar ik nu in bezig ben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ohh op die manier. Wat voor boeken vind je dan wel leuk?
Wordt wel een beetje vermoeiend.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:04 schreef Toto69 het volgende:
FB / Ik stel het liever even uit........
lekker hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nog niet sof, misschien vanavond
zeker, helaas de laatste tijd nog geen tijd voor badje gehadquote:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:04 schreef Toto69 het volgende:
FB / Ik stel het liever even uit........
fandaag? Dit moet je wel expres zo typen...quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik wou fandaag nog toto zetten maar hetd is niet gelukt
tong moet eens stoppen met alles zo persoonlijk opvatten en de mensen die tong haten moeten gewoon niet op zn topics reagerenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje vermoeiend.
Maar de eerste reacties zijn ook wel sneu.
ja klopt ik vind het leuk om een beetje met taal te klotenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
fandaag? Dit moet je wel expres zo typen...
Tong moet wel met meer dingen stoppen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tong moet eens stoppen met alles zo persoonlijk opvatten en de mensen die tong haten moeten gewoon niet op zn topics reageren
Je zou een dichter moeten wordenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja klopt ik vind het leuk om een beetje met taal te kloten
nee me handschrift is niet te lezenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je zou een dichter moeten worden
Gewoon typen dan, mijn handschrift is ook verschrikkelijk en ik wil schrijver worden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee me handschrift is niet te lezen
Ademen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tong moet wel met meer dingen stoppen.
Aha oké, beetje autobiografieën enzoquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik lees heel veel voetbalboeken, maar ook dingen als Guantanamo dagboek, waar ik nu in bezig ben.
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Aha oké, beetje autobiografieën enzo
typisch is vaak ook niet heel aardigquote:
Ik heb er genoeg gelezen hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je ook geen Gijp of Kieft ofzo lezen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je ook geen Gijp of Kieft ofzo lezen.
Welkequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er voor kerst eentje gehad. Natuurlijk gedaan alsof ik er heel blij mee was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |