Hij vroeg om goed. Niet om goedkoop.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:27 schreef underground1009 het volgende:
Gildehuus, in de nieuwe Ebbingestraat tegenover AHRaad 'm altijd aan iedereen aan
Die ligt wel het meest op de route.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:27 schreef underground1009 het volgende:
Gildehuus, in de nieuwe Ebbingestraat tegenover AHRaad 'm altijd aan iedereen aan
Is Gildehuus echt zo slecht dan? Marktslager ken ik inderdaad maar is wel erg van de route afquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij vroeg om goed. Niet om goedkoop.
De marktslager op de vismarkt is goed. Staat aan de kant van de mitra op dinsdag, vrijdag en zaterdag.
http://groningen.degroeneweg.nl/quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:08 schreef RingBewoner het volgende:
Welke slager in Groningen is een beetje goed?
de sloager oet ohle kiek in t jatstroatquote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:08 schreef RingBewoner het volgende:
Welke slager in Groningen is een beetje goed?
Welke slager is dat?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
de sloager oet ohle kiek in t jatstroat
Ik zal hem voor een weekend in februari even onthouden.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
de sloager oet ohle kiek in t jatstroat
Hij is niet zo goed in BBQ in Spanjequote:
Oh, dan weet ik wel welke slager! Bedankt!quote:Op zondag 17 januari 2016 13:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij is niet zo goed in BBQ in Spanje
(Lyrics Hoornse Plas van Pé en Rinus)
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij is niet zo goed in BBQ in Spanje
(Lyrics Hoornse Plas van Pé en Rinus)
Man, bouw dat ding nou of niet. Telkens die berichtgeving word ik moe van.quote:GRONINGEN - Reizen we binnenkort met een kabelbaan door Groningen in plaats van met de stadsbus? Het lijkt er wel op. In Groningen worden vanmiddag de nieuwe plannen voor de 'Flyover Groningen' gepresenteerd.
Reizen met een kabelbaan heeft veel voordelen. Er zijn geen wachttijden meer, je hebt geen last van files en je hoeft nooit meer te zoeken naar een parkeerplaats. En je hebt ook nog eens een mooi uitzicht.
De kabelbaan moet reizigers van het centraal station via station Europapark naar de Grote Markt gaan brengen. Naar verwachting gaat de aanleg 60 miljoen euro kosten. De gemeente hoopt dit er binnen dertig jaar weer uit te hebben.
Dit komt volgens mij niet uit de overheidquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:37 schreef MCH het volgende:
Absurde plannetjes ook altijd van bestuurders. Tegen de tijd dat dit ding klaar is zijn de NLse binnensteden al uitgestorven.
Plan is van de directeur van het Groninger Forum, voorgedragen door een Groningse wethouder. Maar goed, gemeente moet hier vast ook weer deels aan mee lappen. Vind de commentaren bij oogtv wel weer treffend, dat de investeerders eerst maar eens moeten kijken naar hoe het Infoversum het vergaan is. Die website is ook om te janken. Staat erbij dat je ook makkelijk fietsen in de kabelbaan kan meenemen. Juist, Groningen Fietsstad. De stad waar je met de fiets overal binnen tien minuten bent. Complete geldverspilling dus, ze ruiken vast nog steeds het geld dat over is van het afblazen van de Hanzelijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dit komt volgens mij niet uit de overheid
Amenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Plan is van de directeur van het Groninger Forum, voorgedragen door een Groningse wethouder. Maar goed, gemeente moet hier vast ook weer deels aan mee lappen. Vind de commentaren bij oogtv wel weer treffend, dat de investeerders eerst maar eens moeten kijken naar hoe het Infoversum het vergaan is. Die website is ook om te janken. Staat erbij dat je ook makkelijk fietsen in de kabelbaan kan meenemen. Juist, Groningen Fietsstad. De stad waar je met de fiets overal binnen tien minuten bent. Complete geldverspilling dus, ze ruiken vast nog steeds het geld dat over is van het afblazen van de Hanzelijn.
Hallo welkomquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:24 schreef Nucky het volgende:
Hi jongens (en meisjes). Ik ben nieuw in de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop