Terecht dat het bedrijf de wacht is aangezegd. Als storingen na vier weken nog steeds bestaan dan doe je als bedrijf je werk niet goedquote:
achterlijk gedoe idd..quote:Op maandag 4 januari 2016 13:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Terecht dat het bedrijf de wacht is aangezegd. Als storingen na vier weken nog steeds bestaan dan doe je als bedrijf je werk niet goed
Beetje de pest van aanbestedingen en dat zo'n aspect van milieuvriendelijke auto's dan de doorslag kan geven. Duurzaamheid is dan vast zo'n speerpunt, of hoe noemen ze dat tegenwoordig.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:12 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
achterlijk gedoe idd..
Zo stom ook weer om een bedrijf waar je al jaren mee werkt, te wisselen voor een nieuwe alleen omdat ze milieuvriendelijke auto's gebruiken. Daar gaat het licht toch niet beter van werken?
Op zich weinig mis mee, maar dan moeten ze het wel goed doen.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje de pest van aanbestedingen en dat zo'n aspect van milieuvriendelijke auto's dan de doorslag kan geven. Duurzaamheid is dan vast zo'n speerpunt, of hoe noemen ze dat tegenwoordig.
Ik heb er toch een beetje moeite mee dat een goed funtionerend bedrijf wordt ingeruild voor een dat het kennelijk echt niet waar kan maken.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Op zich weinig mis mee, maar dan moeten ze het wel goed doen.
Haha imtech.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
dat een goed funtionerend bedrijf
Oh, het is béter geworden met de straatverlichting? Sorry, heb kennelijk slecht opgelet.quote:
Ja dat is logisch. Maar het is niet raar dat er naar duurzaamheid wordt gekeken.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb er toch een beetje moeite mee dat een goed funtionerend bedrijf wordt ingeruild voor een dat het kennelijk echt niet waar kan maken.
Die vervolgens uit Alblasserdam aan komen zetten.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:12 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
achterlijk gedoe idd..
Zo stom ook weer om een bedrijf waar je al jaren mee werkt, te wisselen voor een nieuwe alleen omdat ze milieuvriendelijke auto's gebruiken. Daar gaat het licht toch niet beter van werken?
Ja dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Alblasserdam.. Kneiter ver weg.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Die vervolgens uit Alblasserdam aan komen zetten.
Echt zo'n gevalletje in de categorie nietdespeld
voorlopig ijsvrijjjjquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:14 schreef Albert86 het volgende:
Tijd voor spikes op de fietsbandjes...
serieus? Waarom doen ze dan zo panisch. Ik had dus best naar stage gekund.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:54 schreef kikoooooo het volgende:
Was best te doen op de weg. Doorgaande wegen prima ijsvrij net als de A7
Jij gaat liever op één FOK!ker af.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
serieus? Waarom doen ze dan zo panisch. Ik had dus best naar stage gekund.
Gister las ik nog: Ja strooien is onmogelijk
Mwa, weet niet of je zelf al even buiten bent geweest maar hier in de straten is het gewoon nog spekglad hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook behoorlijk aan het type auto, type autobanden, en het type chauffeur (qua vaardigheden en zelfverzekerdheid). Het is in principe voor iedereen het verstandigst om gewoon helemaal níét de weg op te gaan. Met alleen al de poging tot schuifelen naar je auto loop je kans op gebroken bottenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:21 schreef Peterselieman het volgende:
De een kan prima rijden met dit weer, terwijl het spiegelglad is. De ander glibbert alle kanten op
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
T was naar de auto een beetje schuifelen idd, in de oosterpoort zelf was t spekglad, maar de oosterweg en meeuwerderweg waren prima bereikbaar. Toen met gemak naar de A7 gereden en zonder problemen ruim op tijd op mn afspraak kunnen komen. Ik kon 3 auto's zien rijden in de verte.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook behoorlijk aan het type auto, type autobanden, en het type chauffeur (qua vaardigheden en zelfverzekerdheid). Het is in principe voor iedereen het verstandigst om gewoon helemaal níét de weg op te gaan. Met alleen al de poging tot schuifelen naar je auto loop je kans op gebroken botten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |