we missen je!quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom misschien eind dit jaar weer terug naarGroningen
.
Ligt er aan hoe vaak je gaat. 16 keer voor 27.50. Ik ga 2-3x in de week, dan zit je op 12 keer per maand.. Bij Basic fit betaal ik nu 23 euro, maar dat is maar 15 euro als je een jaarabo neemt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
ACLO is veruit het goedkoopste als je student bent. Anders kelderwerk inderdaad.
Ik voel de liefde!quote:
ACLO is 65 euro per jaar. Dat zit op iets meer dan vijf euro per maand. Toegegeven, je moet wel ook een ACLO kaart hebben, a 55 euro per jaar, dus dan zit je op ~10 euro per maand. Maar dan kun je wel gratis alle open uren en cursussen (laatste wel met 10e borg) volgen en zo vaak naar de sportschool als je wilt. Ik ben nog geen goedkopere aanbieding tegengekomen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
we missen je!
[..]
Ligt er aan hoe vaak je gaat. 16 keer voor 27.50. Ik ga 2-3x in de week, dan zit je op 12 keer per maand.. Bij Basic fit betaal ik nu 23 euro, maar dat is maar 15 euro als je een jaarabo neemt.
Ik had het over dat Kelderwerk. ACLO is inderdaad vies goedkoopquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
ACLO is 65 euro per jaar. Dat zit op iets meer dan vijf euro per maand. Toegegeven, je moet wel ook een ACLO kaart hebben, a 55 euro per jaar, dus dan zit je op ~10 euro per maand. Maar dan kun je wel gratis alle open uren en cursussen (laatste wel met 10e borg) volgen en zo vaak naar de sportschool als je wilt. Ik ben nog geen goedkopere aanbieding tegengekomen.
Ahzo. Nee kelderwerk is niet per se goedkoop, maar ik hoor er wel veel goede verhalen over en het ziet er altijd leuk uit als ik langs fiets.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik had het over dat Kelderwerk. ACLO is inderdaad vies goedkoop
Ja sommige zijn wel echt duur. Maarja, ik zou best iets over hebben voor iets meer begeleiding, want dat is bij basic fit 0. Dan kom je alleen wel gauw op de echt dure sportscholen en 45 per maand is wel veel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ahzo. Nee kelderwerk is niet per se goedkoop, maar ik hoor er wel veel goede verhalen over en het ziet er altijd leuk uit als ik langs fiets.En het is ook niet idioot duur zoals die bij de Euroborg ofzo.
Als ik het geld ervoor had, zou ik switchen ja. Maar goed van alsjes koop je geen brood, helaas.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja sommige zijn wel echt duur. Maarja, ik zou best iets over hebben voor iets meer begeleiding, want dat is bij basic fit 0. Dan kom je alleen wel gauw op de echt dure sportscholen en 45 per maand is wel veel.
Ik heb het wel, maar heb het er niet voor overquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als ik het geld ervoor had, zou ik switchen ja. Maar goed van alsjes koop je geen brood, helaas.
Ik ben net even bij kelderwerk geweest. Ziet er goed uit, aardige mensen ook.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
ACLO is veruit het goedkoopste als je student bent. Anders kelderwerk inderdaad.
Plezier daar!quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:01 schreef Nucky het volgende:
[..]
Ik ben net even bij kelderwerk geweest. Ziet er goed uit, aardige mensen ook.
Voor krachttraining veel faciliteiten. Voor 2/3 keer per week het geld wel waard lijkt me.
Dank voor de tips iedereen.
Zonde van het pand alleenquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:27 schreef Tommeke het volgende:
Kelderwerken is wel erg minimalistisch. Je kleed je om in een oud kantoortje. Maar alles is wel prima verder.
Ik sport bij Trainmore. 30 euro per maand voor 3 maanden. Als je een langere abbo hebt zijn ze goedkoper. Verder is alles nieuw en netjes.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Plan is van de directeur van het Groninger Forum, voorgedragen door een Groningse wethouder. Maar goed, gemeente moet hier vast ook weer deels aan mee lappen. Vind de commentaren bij oogtv wel weer treffend, dat de investeerders eerst maar eens moeten kijken naar hoe het Infoversum het vergaan is. Die website is ook om te janken. Staat erbij dat je ook makkelijk fietsen in de kabelbaan kan meenemen. Juist, Groningen Fietsstad. De stad waar je met de fiets overal binnen tien minuten bent. Complete geldverspilling dus, ze ruiken vast nog steeds het geld dat over is van het afblazen van de Hanzelijn.
Ja dat is zo. Hoewel ze het mooie plafond en de plaquette over de gevallenen in WOII netjes met rust hebben gelaten.quote:
Die wordt toch uitgebaat door Big Frank? Ik rijd daar wel eens langs. Ziet er uit als een akelige grote donkere loodshal.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb het wel, maar heb het er niet voor over
http://www.biggym.nl/tarieven
die heb je ook nog bij het hoendiep
Geen idee. Heb het nog nooit gezien.quote:Op woensdag 20 januari 2016 16:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Die wordt toch uitgebaat door Big Frank? Ik rijd daar wel eens langs. Ziet er uit als een akelige grote donkere loodshal.
Danku mevrouw. Ging het tentamen naar wens?quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Plezier daar!Ik ga zo eens richting tentamen. Enige voordeel tov voorgaande dagen is dat de tentamenhal dichterbij is dan de UB.
Dat vind ik bij Springs aan de Turfsingel en de ACLO zo chill. Van die jonge snerpende hertjes spotten terwijl ze aan het zweten zijn op de crosstrainert (terwijl ik lui in de auto langstufquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:48 schreef Renesite het volgende:
Ziet er inderdaad wel erg donker uit. Voordeel: men ziet je niet zo snel sporten als je voor het raam staat te crosstrainieren
Meh. Vanmiddag hopelijk wel, vanavond (naar verwachting) niet. Volgende week nog twee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:16 schreef Nucky het volgende:
[..]
Danku mevrouw. Ging het tentamen naar wens?
Sterktequote:Op woensdag 20 januari 2016 21:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Meh. Vanmiddag hopelijk wel, vanavond (naar verwachting) niet. Volgende week nog twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |