abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158633130

Cast announcement
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Officiële beelden
SPOILER
pi_158633150
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bengod.

Is er al meer info over wat er mis ging?
Hij heeft een hoop mensen uitgemoord, althans... Volgens de flash-foward/back
pi_158633252
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, dat is omdat Luke faalde met zijn Jedi-tempel. Met dank aan die puber van Solo en Leia.
If you fail try again.
Doordat hij zich afgezonderd had kwamen er sowieso geen nieuwe Jedi :)
(okay okay, hij gaat op zoek naar de Jedi Temple op zoek naar kennis om het de volgende keer wel goed te doen... maar ben benieuwd wat z'n excuus is dat hij zo lang is weggeweest)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158633325
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

If you fail try again.
Doordat hij zich afgezonderd had kwamen er sowieso geen nieuwe Jedi :)
(okay okay, hij gaat op zoek naar de Jedi Temple op zoek naar kennis om het de volgende keer wel goed te doen... maar ben benieuwd wat z'n excuus is dat hij zo lang is weggeweest)
Het uitmoorden van Luke's padawans door de Knights of Ren. De balans die Vader in de Force bracht was weg toen Snoke de Dark Side van Kylo ontdekte en dit tegen Luke en zijn tempel gebruikte.
Dit, dus.
pi_158633355
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het uitmoorden van Luke's padawans door de Knights of Ren. De balans die Vader in de Force bracht was weg toen Snoke de Dark Side van Kylo ontdekte en dit tegen Luke en zijn tempel gebruikte.
Luke's padawans brachten de Force ook uit balans omdat er meer light-side users werden gekweekt ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158633402
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Luke's padawans brachten de Force ook uit balans omdat er meer light-side users werden gekweekt ;)
Nee, dat maakt niet uit. Volgens de Rule of Two zijn Sith altijd slechts met twee personen in de vorm van een master en een apprentice. Jedi's waren als beschermers van de Republiek altijd veruit in de meerderheid geweest.

Voor zover wij weten was Luke na het overlijden van Yoda de enige Jedi-Master in het universum. Toen Kylo en Snoke hem een mokerslag toebrachten is hij vertrokken. De uitleg van dat hele vertrek zal in Episode VIII wel naar voren komen.
Dit, dus.
pi_158633588
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, dat maakt niet uit. Volgens de Rule of Two zijn Sith altijd slechts met twee personen in de vorm van een master en een apprentice. Jedi's waren als beschermers van de Republiek altijd veruit in de meerderheid geweest.

Voor zover wij weten was Luke na het overlijden van Yoda de enige Jedi-Master in het universum. Toen Kylo en Snoke hem een mokerslag toebrachten is hij vertrokken. De uitleg van dat hele vertrek zal in Episode VIII wel naar voren komen.
Maar die rule of two is er ook maar relatief kort, daarvoor waren er velen Sith (en Jedi).
En aangezien die Rule of Two is gecreëerd door een Sith (Bane) die sowieso geen canon meer is is het nog maar de vraag of die nog steeds van kracht is.
pi_158633779
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar die rule of two is er ook maar relatief kort, daarvoor waren er velen Sith (en Jedi).
En aangezien die Rule of Two is gecreëerd door een Sith (Bane) die sowieso geen canon meer is is het nog maar de vraag of die nog steeds van kracht is.
Maar toen Vader Sidious doodde in Return of the Jedi was die Rule of Two wel van kracht. Daarom zou de profetie ook kloppen: Anakin zou de balans terugbrengen. De Sith hield op te bestaan toen Vader Sidious doodde. Dat dacht iedereen althans voor we Episode VII zagen.
De balans zit 'm niet in de aantallen Sith en Jedi.
Dit, dus.
pi_158634652
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maar toen Vader Sidious doodde in Return of the Jedi was die Rule of Two wel van kracht. Daarom zou de profetie ook kloppen: Anakin zou de balans terugbrengen. De Sith hield op te bestaan toen Vader Sidious doodde. Dat dacht iedereen althans voor we Episode VII zagen.
De balans zit 'm niet in de aantallen Sith en Jedi.
ja okay, maar balans is nog steeds ver te zoeken.
Aan het eind van III tot het eind van VI had de Dark Side overhand en nu eigenlijk weer.
pi_158634958
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

ja okay, maar balans is nog steeds ver te zoeken.
Aan het eind van III tot het eind van VI had de Dark Side overhand en nu eigenlijk weer.
Vanwege Order 66. Yoda en Obi Wan waren in feite de enige twee Jedi die dat overleefde. Daarna was The Empire een grote dictatuur met een Sith Lord aan het roer. Wat ik al zei; toen Vader Sidious doodde was er balans, omdat er geen Sith meer over was. De rule of Two was van kracht en beide stierven in bijzijn van Luke.

Nu Luke tijdens het trainen van Jedi erachter is gekomen dat er geen balans is in de Force denk ik toch dat de Sith nog bestaan. Mijn theorie is dat Plagueis de aanslag van Sidious heeft overleefd (wat ook meteen zijn fysiek verklaart) en nu bezig is om van Kylo Ren een nieuwe Sith apprentice te maken. Rule of Two blijft op die manier bestaan; Plagueis als Lord en Ren de apprentice.
Dit, dus.
  dinsdag 29 december 2015 @ 14:56:00 #11
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158635437
ze gaan ook proberen om Rey naar de Dark side te lokken
Ren heeft het geprobeerd maar dat lukte niet.
pi_158635551
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:56 schreef KingRadler het volgende:
Die Ren kan niks. Ontiegelijk zwak ventje wat door een masker stoer lijkt.
pi_158635857
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 06:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zal wederom aan mij liggen, maar hij komt over als de zanger van een of andere wannabe-metalband.
Ik heb er geen last van gehad. Ik herinner me dat de stem extreem laag en misschien een beetje rokerig klonk, het benadrukte het duistere wat Wayne wou uitstralen als Batman. Batman Begins staat bij mij hoog op het lijstje met favoriete films, boven de twee opvolgers.

Hebben jullie deze spoof al gezien? Met medewerking van JJ, een aantal acteurs van Star Wars (rechts zie je Daisy Ridley), Lucas en nog wat andere mensen (o.a. Emma Stone en Michael Bublé).
Ik ben trouwens benieuwd hoe Daisy Ridley als Engels meisje wat in Engeland woonde werd gecast. Blijkbaar hebben ze in Engeland (of bij een Engels castingbedrijf) ook de auditie aangekondigd?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:12:21 #14
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158635963
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:59 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Die Ren kan niks. Ontiegelijk zwak ventje wat door een masker stoer lijkt.
Stopt projectielen met ogenschijnlijke achteloosheid dead in tracks, maar dat maakt hem natuurlijk kansloos...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:14:39 #15
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158636046
Het wachten is op Jeff Goldblum natuurlijk, because, eh, nature, eh, always finds, eh, a way...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158636047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:56 schreef KingRadler het volgende:
Dat denk ik niet, daarvoor is Rey in de eerste film te veel als een goed persoon neergezet. Ze wou niet eens de robot verkopen voor veel geld terwijl ze in eerste instantie niet wou dat die volgde. Bovendien zou je dan wel heel erg de originele trilogie volgen, dat is voor het eerste deel van de huidige trilogie prima maar dat willen ze niet 3 films lang doen. Ze gaan het volgende deel al moeten laten zien hoe Luke Rey traint (zoals Yoda Luke trainde), dat is genoeg gekopiëer. ;)
#NoDAPL
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:14:54 #17
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158636057
als Ren zijn zin niet krijgt vond ik de leukste Scène
hij met zijn lightsaber alles klein sloeg.
pi_158636096
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:14 schreef KingRadler het volgende:
als Ren zijn zin niet krijgt vond ik de leukste Scène
hij met zijn lightsaber alles klein sloeg.
Dat was voor mij aanvankelijk de zwakste scène. Hoe geloofwaardig is het dat iemand die zo weinig zelfbeheersing heeft een soort van kolonelfunctie heeft?
#NoDAPL
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:17:11 #19
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158636135
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat was voor mij aanvankelijk de zwakste scène. Hoe geloofwaardig is het dat iemand die zo weinig zelfbeheersing heeft een soort van kolonelfunctie heeft?
hij is een beetje zwakzinnig
pi_158636161
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vanwege Order 66. Yoda en Obi Wan waren in feite de enige twee Jedi die dat overleefde. Daarna was The Empire een grote dictatuur met een Sith Lord aan het roer. Wat ik al zei; toen Vader Sidious doodde was er balans, omdat er geen Sith meer over was. De rule of Two was van kracht en beide stierven in bijzijn van Luke.

Nu Luke tijdens het trainen van Jedi erachter is gekomen dat er geen balans is in de Force denk ik toch dat de Sith nog bestaan. Mijn theorie is dat Plagueis de aanslag van Sidious heeft overleefd (wat ook meteen zijn fysiek verklaart) en nu bezig is om van Kylo Ren een nieuwe Sith apprentice te maken. Rule of Two blijft op die manier bestaan; Plagueis als Lord en Ren de apprentice.
Een aardige theorie. We zullen zien. :)
#NoDAPL
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:17:50 #21
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158636166
Ren is gewoon niet 100% hij heeft een IQ van een JarJar
pi_158636185
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

'balans' houdt in mijn ogen nog altijd in dat er aan beide zijden vertegenwoordigers zijn.
pi_158636188
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:17 schreef KingRadler het volgende:

[..]

hij is een beetje zwakzinnig
Ben jij ooit een zwakzinnige kolonel tegen gekomen?
#NoDAPL
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:19:07 #24
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158636217
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ben jij ooit een zwakzinnige kolonel tegen gekomen?
hij maakte veel fouten in de film.
liet Rey achter met een Stormtrooper
pi_158636229
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zouden de Knights of Ren de padawans van Luke kunnen zijn die overgestapt zijn naar de dark side?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')