Ik zag er al gif-jes van voorbijkomen. Heb je een idee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Serieus. Ik zie haast nooit clips
Ja, maar... dit was toch geen doorsnee café hadden we vastgesteld.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:20 schreef D. het volgende:
[..]
Als je niet om 12:00u al aan het bier wil moet je niet naar een café gaan
Ja, met als hoogste postitie 2.quote:
Ik was niet bij die vaststelling betrokken hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar... dit was toch geen doorsnee café hadden we vastgesteld.
Superchannel, ik was het alweer helemaal vergetenquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:21 schreef Ferdo het volgende:
Clip kwam best vaak voorbij op Sky Channel/Super/etc.
Niet? Ik dacht van wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was niet bij die vaststelling betrokken hoor
Vraag Hans Bouwensquote:
Da's vlotquote:
Ik werd gek van mijn katten en de oppashond die er hun speelparadijs van wilden makenquote:
goed bezig. Ik ben er ook wel klaar mee, maar ja hoort vwm ook wel bij O&N.quote:
Dat zullen er dan wel veel zijn, die meest favoriete nummers van je!quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:23 schreef Mani89 het volgende:
Dit is mijn meest favoriete nummer ooit.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:23 schreef Mani89 het volgende:
Dit is mijn meest favorietste nummer ooit.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:22 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien wel, maar had ik wat gedronken
Nee maar nu je het zegt, ik moet mijn beltegoed weer opwaarderen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bellen jullie je ook altijd schor met Simpel?
Dat stel ik me er altijd bij voor, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee.quote:
Nee. Gaat niet over wietquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat stel ik me er altijd bij voor, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee.
Klopt. Volgend jaar koop ik zo'n mini kerstboom, kan langer blijven staanquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
goed bezig. Ik ben er ook wel klaar mee, maar ja hoort vwm ook wel bij O&N.
En Last Dance with Mary Jane dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat stel ik me er altijd bij voor, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee.
Waardoor 6=-jarige Uccie dacht dat Chevy Paul was.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En die zingt, waar Paul er een beetje bijzit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |