Dat is het grote mysteriequote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is er eigenlijk met Richey Edwards gebeurd?
Deden ze datquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeikband. Haten op Slowdive is een no-go.
Wel een goed liedje.
Heel verstandig!quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan met zn tweetjes. Kinderen blijven lekker thuis.
Hurt mooi vinden en dit nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeikband. Haten op Slowdive is een no-go.
Wel een goed liedje.
Op 622 If you tolerate this, over kippenvel gesproken.quote:
ook al niet hun bestequote:Op dinsdag 29 december 2015 10:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Op 622 If you tolerate this, over kippenvel gesproken.
Maar wat vind je ervan?quote:
Kruger. Niet mijn hoogtepunt qua Afrika, beetje erg toeristisch. Wat wel gaaf is is dat je daar zelf mag rijden. In de meeste reservaten mag dat niet.quote:
Die is nog mooier inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Op 622 If you tolerate this, over kippenvel gesproken.
Klinkt wel lekker. Die gitaar is mooiquote:
Uiteindelijk is hij doodverklaard, omdat er nog steeds geen spoor van hem te vinden is. Maar wat er is gebeurt, weet maar 1 iemand, en die kunnen we het niet vragen..quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is er eigenlijk met Richey Edwards gebeurd?
Kruger was wel leuk hoor, ook erg mooi en goed veel dagen gevuld. Over Botswana heb ik ook veel goeds gehoord inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kruger. Niet mijn hoogtepunt qua Afrika, beetje erg toeristisch. Wat wel gaaf is is dat je daar zelf mag rijden. In de meeste reservaten mag dat niet.
Mijn hoogtepunten waren denk ik Botswana en Oeganda. Onder meer wilde gorilla's ontmoet.
Zit er aan te denken een tijdje te gaan wonen weer. Even nog met vriendin overleggen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:45 schreef laxus13 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk volgend jaar naar Zweden
Blijft een bizar verhaalquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Uiteindelijk is hij doodverklaard, omdat er nog steeds geen spoor van hem te vinden is. Maar wat er is gebeurt, weet maar 1 iemand, en die kunnen we het niet vragen..
Eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |