SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hahahahaha ik heb geaccepteerd dat ik rhythm-gitarist ben...quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:57 schreef OutOfThisWorld het volgende: [..] Ben toen ik Mark Knopfler hoorde subiet gestopt
I am strictly rhythm, I don't want to make it cry or sing, om maar met Mark zelf te spreken...![]()
SOME PEOPLE CALL IT A ONE NIGHT STAND BUT WE CAN CALL IT PARADISEquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:01 schreef Mani89 het volgende:
SAVE IT TILL THE MORNING AFTER TUDUDUDUDUUUUUOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Oh shit Royals van Lorde komt zo ook nog.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
HAMSTEREEEEEEEEEENquote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Simon Le Bon is een poëet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
SOME PEOPLE CALL IT A ONE NIGHT STAND BUT WE CAN CALL IT PARADISE
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vrees dat ik toch gewoon op mijn kikkers ga wachten.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ik hoop dat ik dan slaap.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:02 schreef Mani89 het volgende:
Oh shit Royals van Lorde komt zo ook nog."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daarna ook de Backstreet Boys.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:02 schreef Mani89 het volgende:
Oh shit Royals van Lorde komt zo ook nog.
Citius, Altius, Fortius.![]()
Ik weet niet of het de bedoeling was van Muse om zo hoog binnen te komen.
Dat is denk ik mijn laatste grap, hierna ga ik ook maar eens slapen.![]()
Toen waren ze nog niet zo bekend, de mannen van Muse Matthew Bellamy met die ene Bassist en DrummerThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet of het de bedoeling was van Muse om zo hoog binnen te komen.
Dat is denk ik mijn laatste grap, hierna ga ik ook maar eens slapen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wanneer niet? Dit is pas uit 2009 manquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:03 schreef Sfeermaker het volgende:
Toen waren ze nog niet zo bekend, de mannen van Muse Matthew Bellamy met die ene Bassist en Drummer
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
GAST NEEquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer niet? Dit is pas uit 2009 man(she/her)![]()
Muse bestond eind jaren '90 toch ook al, ik kan me herinneren ze gezien te hebben in het Paard van Troje, maar ik kan niet vinden dat ze daar ooit gestaan hebben in die tijd.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer niet? Dit is pas uit 2009 manOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Lord.quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
E.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
http://www.musicmeter.nl/album/515 en dan nr. 7quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer niet? Dit is pas uit 2009 manThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Als ze zo krijst...doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Mooi nummer dit. Doet me denken aan m'n vriendin hijihihiOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Maniiiiii waar ben je nou?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ik ga na het komende nummer naar bed.. truste allemaal of nog veel luisterplezier
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
De Top 2000lijst is het niet met musicmeter eensquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:06 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
http://www.musicmeter.nl/album/515 en dan nr. 7
Truste peacemanquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:06 schreef peaceman het volgende:
ik ga na het komende nummer naar bed.. truste allemaal of nog veel luisterplezierLying awake, wondering if there is a Dog...
JAAAAAAAAAAAAA ALLEMAAL JONGENS EN MEISJES!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Spreek je wel uit als Lord trouwens.quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:06 schreef peaceman het volgende:
ik ga na het komende nummer naar bed.. truste allemaal of nog veel luisterplezier![]()
Prima nummertje van Duran Duran![]()
Dat basslijntje he, zo geweldig. *zucht*Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die draaien The best of CD.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:07 schreef Dven het volgende:
[..]
De Top 2000lijst is het niet met musicmeter eens![]()
Ja, die heb ik dus ooit in Londen gekocht op schoolreis.quote:
Een multitaskende man is een garantie voor mislukkingen. Maar ik ben er!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hey Fylax!quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Mooi nummer dit. Doet me denken aan m'n vriendin hijihihiReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit moet hoger volgend jaar, gaat ie op het lijstje?quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een multitaskende man is een garantie voor mislukkingen. Maar ik ben er!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Als ik het volgend jaar niet vergeet staat hij er sowieso op natuurlijk!quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit moet hoger volgend jaar, gaat ie op het lijstje?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die gaat ook altijd aan de morning after?quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Mooi nummer dit. Doet me denken aan m'n vriendin hijihihiUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nee ging over muse.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die gaat ook altijd aan de morning after?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja maar ik vond het zo leukerquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
Samen met Ordinary World de mooiste van Duran Duran wat mij betreft.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Wat er mis ging in de jaren '80 aan mode, werd ruim gecompenseerd door de muziekquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:09 schreef SureD1 het volgende:
Jaren 80 muziek
(Jaren 50-60-70 ookmaar niet zo als dit soort nummers)
Come undone is ook wel mooiquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:10 schreef Martinello het volgende:
Samen met Ordinary World de mooiste van Duran Duran wat mij betreft.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Maar ik ga ook slapentot over een paar uur!!
Oke, ik kan echt niet meer. Ben al 2 keer in slaap gesukkeld. Ik ga maar naar bed, ik geef het op. Iedereen veel plezier en wellicht tot morgen
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:10 schreef Uccie het volgende:
![]()
![]()
Dagquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:10 schreef Uccie het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:10 schreef Uccie het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:10 schreef satecl het volgende:
Oke, ik kan echt niet meer. Ben al 2 keer in slaap gesukkeld. Ik ga maar naar bed, ik geef het op. Iedereen veel plezier en wellicht tot morgen![]()
![]()
Toedels!quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:10 schreef Uccie het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:10 schreef satecl het volgende:
Oke, ik kan echt niet meer. Ben al 2 keer in slaap gesukkeld. Ik ga maar naar bed, ik geef het op. Iedereen veel plezier en wellicht tot morgen
Sinds wanneer is dat trouwens dat er steeds volk in de DJ-ruimte mag komenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik ken dit nummer alleen van Jackass.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hahahahah idd... Ik moest in bril in de jaren 80, er was maar 1 model... Lee Towers...quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat er mis ging in de jaren '80 aan mode, werd ruim gecompenseerd door de muziek![]()
![]()
Deze is leuk.
Hierna komt wel een van de grootste wangedrochten van de Nederlandse muziekgeschiedenis. Zwart Wit,bah.![]()
Ik sluit af met mijn ontdekking van de dag:
'Hier ben ik naar vernoemd!!', aldus uit Denice. Dyslectische ouders.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Welterusten!quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:12 schreef satecl het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
Deze is leuk.
Hierna komt wel een van de grootste wangedrochten van de Nederlandse muziekgeschiedenis. Zwart Wit,bah.![]()
![]()
Debbie
quote:
Gefeliciteerd met deze verrijkingquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:12 schreef satecl het volgende:
![]()
![]()
Zelfs darthelden zijn toegestaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:11 schreef Szura het volgende:
Sinds wanneer is dat trouwens dat er steeds volk in de DJ-ruimte mag komen
Slaap je nog steeds niet?quote:Sterkte straks
![]()
Mes - steek - pijnquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:12 schreef BillDauterive het volgende:
Deze is leuk.
Hierna komt wel een van de grootste wangedrochten van de Nederlandse muziekgeschiedenis. Zwart Wit,bah.
Of:
Wie wil er bloed op de achterbank van de degelijkheid?
Jaren 80 variant van een stille tocht dit...![]()
Deze pak ik nog even mee
Nee, ik wacht nu gewoon op We All Stand Together.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Slaap je nog steeds niet?Sterkte straks
![]()
Wie wil er bloed op de achterbank van de gfdlgdflgjdfkheidUn dann rettet kein Kavallerie,
Roland gooit dan ook nog steeds met zijn regioteam competitie.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:13 schreef Szura het volgende:
Roland staat te zuipen aan de bar, Stijn![]()
Ik heb het serieus nooit verstaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:14 schreef Zorro het volgende:
Wie wil er bloed op de achterbank van de gfdlgdflgjdfkheid
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:14 schreef Zorro het volgende:
Wie wil er bloed op de achterbank van de gfdlgdflgjdfkheid![]()
![]()
Of van dat Lange Frans/Baas B nummerquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:13 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mes - steek - pijn
Of:
Wie wil er bloed op de achterbank van de degelijkheid?
Jaren 80 variant van een stille tocht dit...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik zie hem.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:13 schreef Szura het volgende:
Roland staat te zuipen aan de bar, Stijn
Wow, mensen zijn het gewoon met me eens. Ik dacht dat iedereen dit geweldig zou vinden. Tof
Red Mij Niet (wat nu komt) is veel beter. Een lied tegen elke vorm van geloof, mooi![]()
![]()
En nu echt slapen, doeiiiOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit klinkt als de stem van Fokker89.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Degelijkheid dacht ik, de achterbank van een Mercedes.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:15 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Degelijkheid of deugdelijkheid... Geloof ik...Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
quote:
En ik ga ook. Truste allen
Denk elke keer dat ik de presentator hoor
quote:
Hij zou eigenlijk eens dit forum over zichzelf moeten lezen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hardop lachen hierquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk eens dit forum over zichzelf moeten lezen![]()
![]()
![]()
Deze moet je vaker horen denk ik... Heeft bij eerste beluistering een "Nummer in een conference van Freek de Jonge" - vibe..quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Luister dan in ieder geval Red Mij Niet af..![]()
Was jij er vanmiddag????quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:19 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie mij vanmiddag ook gespot?![]()
Wel een mooi nummer dit. Maarten van Roozendaalgod.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Na Maarten wederom een nummer van uitzonderlijke tekstuele kwaliteit.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Deed ik meedansen op MTV als kleine Dvennie. Rare clipquote:
Roland is een beetje als de vierde dartpijl van het setjeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
En net zo verstaanbaar als Frank Boeijen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:20 schreef Martinello het volgende:
Na Maarten wederom een nummer van uitzonderlijke tekstuele kwaliteit.Lying awake, wondering if there is a Dog...
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:21 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Dit vind ik voor een kutnummer best aardig![]()
![]()
![]()
Je ziet hem constant even naar de bar kijken. Volgens mij twijfelt hij voor een pintjequote:Op dinsdag 29 december 2015 01:21 schreef Szura het volgende:
Roland is een beetje als de vierde dartpijl van het setje![]()
Zou Mike Olfield wel willen halen![]()
Maar dat is pas tegen half vier ofzo
Ik had jou kunnen spotten, als ik wist dat je er was.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, het was redelijk walgelijk. Lang wachten voor luisteren naar de radio.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgens mij had hij stiekem geld staan op Ronny Huybrechtsquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je ziet hem constant even naar de bar kijken. Volgens mij twijfelt hij voor een pintjeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Babyboomers die denken hip te zijn door hierop te stemmen.quote:Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Babyboomers die denken hip te zijn door hierop te stemmen.![]()
![]()
Zjak zou op tien momenten instappen bij livebets.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij had hij stiekem geld staan op Ronny Huybrechts![]()
Ik denk het ook, de eerste keer vond ik dit maar niets. Pas toen ik de tekst las en dat het gaat over wat voor een bullshit geloof is, vond ik hem mooier. Red Mij Niet is echt een pareltjequote:Op dinsdag 29 december 2015 01:19 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Deze moet je vaker horen denk ik... Heeft bij eerste beluistering een "Nummer in een conference van Freek de Jonge" - vibe..![]()
![]()
Ik heb hem genoteerdquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk het ook, de eerste keer vond ik dit maar niets. Pas toen ik de tekst las en dat het gaat over wat voor een bullshit geloof is, vond ik hem mooier. Red Mij Niet is echt een pareltje![]()
![]()
Eerst 10 euro op speler A en dan 10 op speler Bquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zjak zou op tien momenten instappen bij livebets.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
En aan het einde van de dag 0 euro.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Eerst 10 euro op speler A en dan 10 op speler B
Ik denk dat Marcel in opdracht van Zjak de RTL7-directie afperst.![]()
Twee keer zelfs. Vanaf 18:45 ook nog.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had jou kunnen spotten, als ik wist dat je er was.
Met Fok! luisteren is veel leuker.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En aan het einde van de dag 0 euro.
Ik denk dat Marcel in opdracht van Zjak de RTL7-directie afperst.![]()
Dat darten is niet half zo leuk zonder het commentaar op Maijer, Zjak en de restLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hoe is dat eigenlijk, Slobeend? Sta je dan een half uur in de rij om een half uur naar binnen te mogen?![]()
![]()
Zo is dat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Twee keer zelfs. Vanaf 18:45 ook nog.
Met Fok! luisteren is veel leuker.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Highwaypatrolman...quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:27 schreef Childofthe90s het volgende:
Z'n langzame nummers vind ik nog beter![]()
Z'n hond mocht niet mee naar binnen zo te zienquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, Lucas Andersen kijkt ook mee.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
NOp die app-balkquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Z'n hond mocht niet mee naar binnen zo te zien![]()
![]()
Ja, mooie Bowie, mooie Genesis en dan Paul.Genoeg om nog even op te blijven.
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:34 schreef Jane het volgende:
Ja, mooie Bowie, mooie Genesis en dan Paul.Genoeg om nog even op te blijven.
![]()
![]()
Er komt nog genoeg moois aan de komende urenIk denk dat ik net als gisteren na Smashing Pumpkins naar bed ga
![]()
![]()
Tonight, Tonight, heb ik gemist.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:37 schreef BillDauterive het volgende:
Er komt nog genoeg moois aan de komende urenIk denk dat ik net als gisteren na Smashing Pumpkins naar bed ga
quote:Ik heb ze alle twee gehoord en straks komt Disarm!
Je bent dus niet alleen met I Want It That Way![]()
![]()
Fantastisch nummer van Genesis met Phil. Qua Jezus-gerelateerde nummers vind ik het wel een schande dat Spirit In The Sky van Norman Greenbaum er niet instaat.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Wel lekker uurtje straks. Aretha Franklin, Stromae, Radiohead, UB40, Otis Redding. Allemaal goede nummertjes'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Backstreet Boys.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:41 schreef richolio het volgende:
Wel lekker uurtje straks. Aretha Franklin, Stromae, Radiohead, UB40, Otis Redding. Allemaal goede nummertjesReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kensingtonquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:41 schreef richolio het volgende:
Wel lekker uurtje straks. Aretha Franklin, Stromae, Radiohead, UB40, Otis Redding. Allemaal goede nummertjes![]()
![]()
ABBAquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:41 schreef richolio het volgende:
Wel lekker uurtje straks. Aretha Franklin, Stromae, Radiohead, UB40, Otis Redding. Allemaal goede nummertjes![]()
![]()
Ik vind Riddles van Kensington ook wel goed hoorquote:
Ja goed uurtje. Het wordt dan natuurlijk ook alsmaar beter'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Mwah, in de top 100 zit weinig goedsquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind Riddles van Kensington ook wel goed hoor
Ja goed uurtje. Het wordt dan natuurlijk ook alsmaar beter![]()
![]()
quote:Ik vind Kensington gewoon vrij kut, gelukkig mogen jullie dat anders vindenquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind Riddles van Kensington ook wel goed hoor
Ja goed uurtje. Het wordt dan natuurlijk ook alsmaar beter![]()
![]()
Ja, zo heb ik bijvoorbeeld This Charming Man van The Smiths moeten missen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:45 schreef Slobeend het volgende:
's Nachts is het beter dan overdag dit jaar. Jammer is dat,
Waardeloos waardeloos!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Uhm, hallo, Claudia de Breijquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, in de top 100 zit weinig goeds![]()
![]()
![]()
![]()
Vind je echt? Het is niet spannend ofzo, maar wel goedquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, in de top 100 zit weinig goeds'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Daar heb ik op gestemd, leuk dat die erin is gekomenquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik bijvoorbeeld This Charming Man van The Smiths moeten missen.
Waardeloos waardeloos!
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Klasse!quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Daar heb ik op gestemd, leuk dat die erin is gekomenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is best prima tochquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:48 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik snap dan weer echt niet dat de hoogste notering van Stromae Formidable is op nr. 92.![]()
![]()
Heb er ook een aantal moeten missen. Vannacht No Surprises van Radioheadquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik bijvoorbeeld This Charming Man van The Smiths moeten missen.
Waardeloos waardeloos!.
![]()
Nou, nu kan ik lekker slapen.
Welterusten, mensen.
Welke zou je dan willen van Stromae?quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:48 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik snap dan weer echt niet dat de hoogste notering van Stromae Formidable is op nr. 92.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Kijk maar in het 'top 5 van de dag'-topic. Het is lastig een goede top 5 te vinden in de top 100quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Vind je echt? Het is niet spannend ofzo, maar wel goed![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:48 schreef Jane het volgende:
Welterusten, mensen.![]()
![]()
Ave cesaria, maar die staat niet eens in de lijstquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Welke zou je dan willen van Stromae?![]()
![]()
Ja, maar die is straks al!quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb er ook een aantal moeten missen. Vannacht No Surprises van Radiohead.
Welterusten!quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:48 schreef Jane het volgende:
Welterusten, mensen.![]()
![]()
Doeiii.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:48 schreef Jane het volgende:
Welterusten, mensen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Slaap zachtquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:48 schreef Jane het volgende:
Welterusten, mensen.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Oh.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hm, 02.30 ga ik niet halen vrees ik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Straks Tout Les Memes, die is ook goedquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:49 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ave cesaria, maar die staat niet eens in de lijst'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Eens, ik vind z'n hele CD goedquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Straks Tout Les Memes, die is ook goed![]()
![]()
Jammer dat het nog maar 2 AM in the morning isLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het volgende uur begint gelijk goed.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wacht, ik ben het eensquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:00 schreef BillDauterive het volgende:
Volgend uur is best goed. Alleen jammer van Kensington en Rowwen Hèze.![]()
![]()
![]()
Rowwen Hèzequote:Op dinsdag 29 december 2015 02:00 schreef BillDauterive het volgende:
Volgend uur is best goed. Alleen jammer van Kensington en Rowwen Hèze.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:00 schreef BillDauterive het volgende:
Volgend uur is best goed. Alleen jammer van Kensington![]()
Lekker nummer.You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:03 schreef BillDauterive het volgende:
Het origineel van Loïc Nottet is wel beter.![]()
![]()
![]()
Wist niet dat die toko om 2u al leeggeveegd werd
Met stokken werden ze eruit geslagen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:05 schreef Szura het volgende:
Wist niet dat die toko om 2u al leeggeveegd werdReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Elke keer dezelfde DJ die tegen een leeg café aankijkt ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:05 schreef Szura het volgende:
Wist niet dat die toko om 2u al leeggeveegd werd![]()
![]()
Jammer dat ik niet meer #viesdik kan volgen. Toch een geruststellend iets als je hem ziet zitten zonder een gesprongen aorta.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:05 schreef Szura het volgende:
Wist niet dat die toko om 2u al leeggeveegd werd![]()
Oh nee hierna een nummer van Stroma.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gelukkig ben jij er nog om de rol van Mexicanobakker over te nemen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind het goed
Maar ik ga dan ook vaak met de stromaequote:Op dinsdag 29 december 2015 02:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog om de rol van Mexicanobakker over te nemen.![]()
Jullie zijn ook tous les memesquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind het goed
Maar ik ga dan ook vaak met de stromae![]()
Jij zit ook al klaar voor BSB?quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer #viesdik kan volgen. Toch een geruststellend iets als je hem ziet zitten zonder een gesprongen aorta.![]()
Zeker, dan weet je dat op prime-time geen Frank of Niels komt opdravenquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer #viesdik kan volgen. Toch een geruststellend iets als je hem ziet zitten zonder een gesprongen aorta.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |