Omdat ze denken dat het luchtalarm afgaat en de russen elk moment kunnen binnenvallen.quote:Op maandag 28 december 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zing hem nog regelmatig luidkeels mee op mijn mp3 speler tijdens het fietsen. Ik snap niet waarom mensen mij dan raar aankijken.

Ik kreeg een 8, maar hoger gaf die niet.quote:Op maandag 28 december 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was ongetwijfeld een 10. Zelfs de meest waardeloze stem kan dit liedje niet verneuken.

Misschien moet je er ook gewoon eens kleren bij aantrekken.quote:Op maandag 28 december 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zing hem nog regelmatig luidkeels mee op mijn mp3 speler tijdens het fietsen. Ik snap niet waarom mensen mij dan raar aankijken.

Nou als ik ga zingen houden de ramen het tenminste nog.quote:Op maandag 28 december 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat het luchtalarm afgaat en de russen elk moment kunnen binnenvallen.

Omdat je buiten bent.quote:Op maandag 28 december 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou als ik ga zingen houden de ramen het tenminste nog.

Niks mis mee.quote:Op maandag 28 december 2015 23:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik kreeg een 8, maar hoger gaf die niet.
Ik heb trouwens wel ooit een zangwedstrijd gewonnen van mijn hogeschool

Zou dat het zijn?quote:Op maandag 28 december 2015 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien moet je er ook gewoon eens kleren bij aantrekken.

Die had wel mogen bljven jaquote:

Tegen zoveel logica kan ik niet op.quote:

Prisencolinensinainciusol staat er ook niet meer in....quote:Op maandag 28 december 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De meest gestoorde titel in de Lijst. Welk liedje verdient die titel nu?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |