Heeft 'ie aan Maxima te danken.quote:Op maandag 28 december 2015 23:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geinig liedje maar nier top 2000 waardig
Ja ik vind het hele ouvre van Blue ook leuk, maar dat hoef ik niet in de Top 2000 te horen.quote:Op maandag 28 december 2015 23:02 schreef essnhills het volgende:
Al vind ik Sexy als ik dans stiekem best een leuk liedje
Jij bent dan ook enorm sexy als je danst, natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2015 23:02 schreef essnhills het volgende:
Alleen al de zin "ik voel me seksie als ik dans" ..quote:Op maandag 28 december 2015 23:02 schreef essnhills het volgende:
Blijft een punt dat Belgen dom zijn.quote:Op maandag 28 december 2015 23:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn schoonouders gaan elke week vanuit Antwerpen naar de IKEA in Breda om daar te ontbijten voor een euro. En dan zeggen ze dat Hollanders zuinig zijn...
Ik ook hoor. Maar zo hoog had niet gehoeven.quote:Op maandag 28 december 2015 23:02 schreef essnhills het volgende:
Westlife had op den duur alleen maar covers. Alhoewel Flying without wings wel fantastisch is.quote:Op maandag 28 december 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wand Erection, dat is gewoon een kutte versie van Westlife. Tsja.
ik ook.quote:Op maandag 28 december 2015 23:02 schreef essnhills het volgende:
Steekt prima in elkaar die band.quote:
Dit nummer is echt schitterend.quote:Op maandag 28 december 2015 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Westlife had op den duur alleen maar covers. Alhoewel Flying without wings wel fantastisch is.
Waar ik Blue zei, had ook Westlife kunnen staan. Cee begrijpt dit ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |