Waar is Hunky Dorky?quote:
Ziggyquote:Op maandag 28 december 2015 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Favoriete Bowie nummer?
Ik denk voor mij Ashes to ashes.
Zijn we het toch ergens volledig eensquote:
Sound & Vision, daar word ik echt heel blij van altijd.quote:Op maandag 28 december 2015 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Favoriete Bowie nummer?
Starmanquote:Op maandag 28 december 2015 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Favoriete Bowie nummer?
Zeker top 3quote:Op maandag 28 december 2015 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Favoriete Bowie nummer?
Hunky Dory > TRAFOZSATSOM > Lowquote:
Lets Dance natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2015 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Favoriete Bowie nummer?
Komen er nog Nederlanders in actie vandaag?quote:Op maandag 28 december 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Ze kwamen bij het darten net op met Rebel Rebel, wat een toeval zeg.
Die staat op 1quote:
Helaas niet, morgen weer.quote:Op maandag 28 december 2015 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Komen er nog Nederlanders in actie vandaag?
Ik ken niet heel van hem maar ik denk toch Life on Mars.quote:Op maandag 28 december 2015 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Favoriete Bowie nummer?
Rowwen Hèze...quote:Op maandag 28 december 2015 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Komen er nog Nederlanders in actie vandaag?
The Kooks zijn zo Brits als kan?quote:Op maandag 28 december 2015 21:53 schreef Ferdo het volgende:
Life On Mars? scoort voor mij ook hoog qua mooiste Bowie.
Staat op een album waar ook een nummer op staat waar een Amerikaanse band zich jaren later venoemde.
The Kooksquote:Op maandag 28 december 2015 21:53 schreef Ferdo het volgende:
Life On Mars? scoort voor mij ook hoog qua mooiste Bowie.
Staat op een album waar ook een nummer op staat waar een Amerikaanse band zich jaren later venoemde.
The man who sold... daar zeg je me wat. Let me reconsiderquote:Op maandag 28 december 2015 21:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Boven the man who sold the World en Ziggo Stardust
zitten ook albumtitels bij... kijk maar in de cd kastquote:Op maandag 28 december 2015 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie titels voorbij komen die ik niet ken.![]()
Oh, wacht, dan verwar ik ze met een andere groep.quote:Op maandag 28 december 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Kooks zijn zo Brits als kan
Als je ze hoort welquote:Op maandag 28 december 2015 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie titels voorbij komen die ik niet ken.![]()
Later....quote:Op maandag 28 december 2015 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
zitten ook albumtitels bij... kijk maar in de cd kast
Die zanger van The Kooks is echt een irritant hommotje.quote:Op maandag 28 december 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Kooks zijn zo Brits als kan
quote:
Zijn ex is een irritante lesbo.quote:Op maandag 28 december 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zanger van The Kooks is echt een irritant hommotje.
oh dan hoef ik niet naar de wcquote:
That's a fact.quote:Op maandag 28 december 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn ex is een irritante lesbo.
Claudia?quote:Op maandag 28 december 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn ex is een irritante lesbo.
Zijn ze gek op, dialecten. Behalve het Grunns, naar het schijnt.quote:Op maandag 28 december 2015 21:56 schreef Bugno het volgende:
Dit overhypte regio/dialectgeleuter weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |