Toen was ik nog niet eens geborenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:03 schreef heywoodu het volgende:
Mooi wel, Kasai was 2e in de tournee....in 1992/1993
Van de startlijst van vandaag waren Geiger, Kraft (winnaar van vorig jaar), Tande, Klimov, Forfang, Wellinger, Lanisek, Granerud, Bartol en D Prevc toen ook nog niet geboren en twee handen vol scheten toen nog in de luiers.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet eens geboren
Moet ook voor hen raar zijn als hij stoptquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van de startlijst van vandaag waren Geiger, Kraft (winnaar van vorig jaar), Tande, Klimov, Forfang, Wellinger, Lanisek, Granerud, Bartol en D Prevc toen ook nog niet geboren en twee handen vol scheten toen nog in de luiers.
Tande is sowieso enorm wisselvallig dit seizoenquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:15 schreef Hamilton het volgende:
[..]
1e doorgang was toch pas zijn eerste fatsoenlijke sprong hier?
Anti-climax zo
Dat nou ook weer niet natuurlijkquote:
Insinueer je nou dat iemand de wind even aan heeft gezet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als de wind zo meehelpt (ofzo), wel erg toevallig denk ik dan...
Het voelt wel een (heel klein) beetje alsof die Duitsers moesten winnen..quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet natuurlijk
Precies bij die Duitsers wordt de balk verlegd!quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat iemand de wind even aan heeft gezet?
Maar die kunnen de wind toch niet aanzetten?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het voelt wel een (heel klein) beetje alsof die Duitsers moesten winnen..
Dan vind ik de tweede plaats van Hayboeck meer mazzelquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die kunnen de wind toch niet aanzetten?
Vergeet niet dat Freund en Prevc gewoon de beste 2 springers ter wereld zijn over de laatste 2 jaar, Freund is echt niet iemand die alleen met mazzel eens wint.
Hoewel ook dat gewoon een wereldklassespringer is in de afgelopen anderhalf jaarquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan vind ik de tweede plaats van Hayboeck meer mazzel
Maar ik blijf natuurlijk een Hollander. Als er ook maar een kleine mogelijkheid is om een Duits complot te herkennen, reken maar dat ik hem zie en zal gebruiken ook!!!!quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die kunnen de wind toch niet aanzetten?
Vergeet niet dat Freund en Prevc gewoon de beste 2 springers ter wereld zijn over de laatste 2 jaar, Freund is echt niet iemand die alleen met mazzel eens wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |