Daar gaat iets mis inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2015 20:51 schreef Uccie het volgende:
Happy New Year en Do they know it's X-mas in 1 uur...die krijg je ook nooit lekker getimed ook
die verdwaasde blikkenquote:Op maandag 28 december 2015 20:51 schreef Ferdo het volgende:
Tweede heart attack moment van dit uur voor veel bezoekers van het T2k-café.
Dat is dan natuurlijke selectie.quote:Op maandag 28 december 2015 20:51 schreef Ferdo het volgende:
Tweede heart attack moment van dit uur voor veel bezoekers van het T2k-café.
geweldig tochquote:Op maandag 28 december 2015 20:51 schreef Uccie het volgende:
Happy New Year en Do they know it's X-mas in 1 uur...die krijg je ook nooit lekker getimed ook
Doe eens voor danquote:Op maandag 28 december 2015 20:52 schreef katkit het volgende:
Niet weten hoe je op DnB moet dansen![]()
Deze publiekje echt waarx 100
En Voodoo People, en No Good, en Smack my Bitch Up, en Breathe, en Charlie en, en, en....quote:
SMBU staat erin. En Breathe ook, meen ik niet dus.quote:Op maandag 28 december 2015 20:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
En Voodoo People, en No Good, en Smack my Bitch Up, en Breathe, en Charlie en, en, en....
No Good staat er inquote:Op maandag 28 december 2015 20:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
En Voodoo People, en No Good, en Smack my Bitch Up, en Breathe, en Charlie en, en, en....
Die 2 die al geweest zijn, bij mij in elk geval wel.quote:
Take Me To The Hospitalquote:Op maandag 28 december 2015 20:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dat is na het optreden pas toch?quote:
Breathe niet, Out of Spacequote:Op maandag 28 december 2015 20:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
SMBU staat erin. En Breathe ook, meen ik.
Ik zit er al klaar voorquote:Op maandag 28 december 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plaatjes en grappen in de aanslag jongens!
Top! Heb de lijst eigenlijk helemaal niet doorgenomen voorafquote:Op maandag 28 december 2015 20:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
SMBU staat erin. En Breathe ook, meen ik.
quote:
Die welquote:Op maandag 28 december 2015 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die 2 die al geweest zijn, bij mij in elk geval wel.
quote:Op maandag 28 december 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plaatjes en grappen in de aanslag jongens!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |