Ik heb ook geen idee, maar het lijkt me wel logisch.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:17 schreef texelonia het volgende:
Krijg je in de app nog extra punten als je al langer punten op de juiste mol hebt ingezet dan?
Vorig jaar lag ik er vroegtijdig uit, dus geen idee
gewoon leuk voor een vriendengroepje om elkaar een jaar lang dwars te kunnen zittenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:45 schreef Moira. het volgende:
Haha ja, geen bonuspunten dussnap de meerwaarde van de app niet helemaal
Truequote:Op maandag 7 maart 2016 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon leuk voor een vriendengroepje om elkaar een jaar lang dwars te kunnen zitten
Dat was toen de app nog wat voorstelde. Toen je echt elke aflevering vragen kreeg 'wie is de mol' 'wie is de winnaar' en 'wie is de verliezer'. Als je het daar dan het beste van had gedaan mocht je idd mee bij de opname van de eerste aflevering van het volgende seizoen.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:09 schreef jcdragon het volgende:
Is het niet zo dat degene met de meeste punten van alle spelers uitgenodigd wordt voor de WIDM Experience en een prijs ofzo krijgt? Iets met bij opname 1e aflevering kunnen zijn. Of wanneer de eerste aflevering van het volgende seizoen wordt getoond aan de pers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |