Alle punten bij de niet-afvallers worden verdubbeld.quote:
Ja maar dat zijn toch gewoon 'de' punten die je krijgt afhankelijk van hoe goed je het doet, niet extra punten?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:26 schreef svann het volgende:
[..]
Alle punten bij de niet-afvallers worden verdubbeld.
En alle punten moet je elke week opnieuw verdelen, anders zijn ze niet ingezet.
Oh ja?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pff dat weet ik niet meer. Had altijd 2 of 3 geselecteerd en weet nog wel dat Margriet daar vaak tussenzat, maar in het begin is dat zoals altijd eigenlijk gewoon een gokje.
Het jaar daarvoor met Susan deden ze het anders, dat was zoals in de OP die vragen "wie is de mol" "wie is de winnaar" "wie is de afvaller". Sinds vorig jaar doen ze alleen maar dat je gewoon moet stemmen op wie er door gaat. Maar uiteindelijk krijg je volgens mij wel extra punten als je op de daadwerkelijke mol hebt gestemd.
Edit: Oh, je bedoelt uit het spel. Ja niet dusHad altijd nog wat punten over. Maar had niet de meeste. Was 2e of 3e ofzo. We hadden toen ook maar een poule van 4 of 5 mensen
Volgens mij had ziggyziggyziggy die gewonnen
Haha ja volgens mij wel, zaten we met jou Ama en mono in een poulequote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh ja?Helemaal vergeten. Of verdrongen.
high-fivequote:Op zondag 17 januari 2016 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Alles op Klaas hier. Gaat tot nu toe goed. Haha
punten kwijt?quote:
Daarom controleer ik altijd even de avond voor de uitzending...quote:Op zondag 17 januari 2016 22:55 schreef 44rdbei het volgende:
Ik had na vorige week direct mijn punten opnieuw ingezet. Blijkbaar heb ik iets niet goed gedaan want aflevering 3 is er niet bijgekomen in de tijdlijn
Nouja, maakt nu toch niets meer uitquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarom controleer ik altijd even de avond voor de uitzending...
Zo had ik Remy's vertrek niet zien aankomen. Durfde hem na het veterstrikken en zout omgooien toch niet weg te strepen....quote:
Nee. Hier staat alles nog ingezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:18 schreef Butterflower het volgende:
Ik kreeg gisteren en nu weer een melding van de app dat ik nog niet al mijn punten heb ingezet, terwijl dit wel zo is. Ik zie ook staan dat mijn punten zijn ingezet als ik naar de app ga.
Meer mensen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |