Ik ook.....ik kijk m nu ook niet maar morgenquote:
twitter:WieIsDeMol twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 22:02:21De #widm app is 500.000 keer gedownload. Helaas konden onze servers dit niet aan... Excuses! Het puntenaantal blijft voor iedereen gelijk. reageer retweet
dan heb je nu het minste punten...quote:
ik kan me herinneren dat elke keer vlak voor het aflopen van de stemtijd de app vast liepquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:32 schreef sneakydesert het volgende:
Vorig jaar deed de app bij de 1e aflevering ook zo kut als ik het me kan herinneren. Volgende week beter.
Ik houd net zoveel punten als iedereen omdat de app blijkbaar op hol is geslagen. Komt goed uit dus voor mij.quote:
owww dat is wel dom eigenlijk heel stiekem, maar wel mooi voor jou natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik houd net zoveel punten als iedereen omdat de app blijkbaar op hol is geslagen. Komt goed uit dus voor mij.
Iedereen gaat lastminute stemmen. Dus voor volgende week eerder stemmen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat elke keer vlak voor het aflopen van de stemtijd de app vast liep
Ik zie nu dat ik wel 200 punten heb omdat de verdachte mollen nog in het spel zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik houd net zoveel punten als iedereen omdat de app blijkbaar op hol is geslagen. Komt goed uit dus voor mij.
Voor wat ik gezien heb in de stand in een andere poule heeft iedereen verdubbeling gekregen. Daar was er iemand die geen punten heeft in kunnen zetten.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:17 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb voor de eerste uitzending 100 punten verdeeld en nu dus 200 punten. Maar hier zijn wat collega's die er niet in konden op zaterdag. En dus niet konden verdelen. Maar die hebben nu dus nog steeds 100 punten. Wordt dat ook nog rechtgetrokken? Omdat het twitterbericht zegt dat alles gelijk blijft. Maar nu hebben sommige dus 200 punten en andere 100?
Vorig jaar hadden we echt een mini groepje (samen met Mono en nog 2 volgens mij)quote:Op maandag 4 januari 2016 15:43 schreef Moira. het volgende:
Wat een opkomstIk ben benieuwd hoe de puntenstand er tegen het eind van het seizoen uit ziet
Haha klopt jaquote:Op maandag 4 januari 2016 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we echt een mini groepje (samen met Mono en nog 2 volgens mij)
Ja, maar heb je al ontdekt wie ik op de poule ben?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ah mijn (user)naamgenootje doet ook mee
Nog niet gekekenquote:Op maandag 4 januari 2016 18:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar heb je al ontdekt wie ik op de poule ben?
Ik gok dat jij À..89 bent ;-)
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niet gekekenZal zo eens kijken. En klopt dat ben ik.
Haha. Nee? Heb jij geen beeld van mij?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even snel gekeken, nee daar kom ik nooit achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |