Inloggen lukt nog net maar de cijfertjes wegzetten kost erg veel moeite.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Ligt de app er bij jullie ook uit op het moment? Interne error bij het inloggen.
dat was vorig seizoen alle afleveringen. Dat schijnt het enige te zijn dat we hoeven te doenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarem.. op dit moment alleen nog maar punten verdelen toch? Of zie ik iets over het hoofd?
neen, alleen je profielfoto, welke je in de app nog kunt aanpassen (geloof ik)quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:28 schreef jcdragon het volgende:
Ik doe dit jaar voor het eerst mee. Zien andere mensen jouw email of facebookprofiel?
okquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
neen, alleen je profielfoto, welke je in de app nog kunt aanpassen (geloof ik)
Paar keer proberen. Na een keer of vier een error zat ik er in. Toen bij het opslaan nog een error, maar het gaat nu goed geloof ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Ligt de app er bij jullie ook uit op het moment? Interne error bij het inloggen.
Zoals ik het begreep komen er na iedere aflevering drie extra vragen voor extra punten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was vorig seizoen alle afleveringen. Dat schijnt het enige te zijn dat we hoeven te doen
Tenzij ze nu nog iets veranderen, maar tot nu toe is het dezelfde app.
En ook DM verzonden.
De app lijkt een beetje kapot. Volgens mij omdat database-sessies niet worden gesloten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:37 schreef klabbakus het volgende:
krijg me maar niet ingelogd in de app, lukte van de week nog wel
ik twijfel of hij mijn wijziging in de verdenkingen heeft opgeslagen....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:40 schreef jcdragon het volgende:
Het heeft gelukkig wel mijn verdenkingen opgeslagen..
Ik kom er helemaal niet meer in![]()
![]()
twitter:WieIsDeMol twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 19:31:39Er kunnen wat (inlog)problemen zijn met de #widm app. Er wordt momenteel hard aan gewerkt om het op te lossen! Excuses voor het ongemak. reageer retweet
Ik merk hetquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:51 schreef iBenny het volgende:
twitter:WieIsDeMol twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 19:31:39Er kunnen wat (inlog)problemen zijn met de #widm app. Er wordt momenteel hard aan gewerkt om het op te lossen! Excuses voor het ongemak. reageer retweet
Ik ook.....ik kijk m nu ook niet maar morgenquote:
twitter:WieIsDeMol twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 22:02:21De #widm app is 500.000 keer gedownload. Helaas konden onze servers dit niet aan... Excuses! Het puntenaantal blijft voor iedereen gelijk. reageer retweet
dan heb je nu het minste punten...quote:
ik kan me herinneren dat elke keer vlak voor het aflopen van de stemtijd de app vast liepquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:32 schreef sneakydesert het volgende:
Vorig jaar deed de app bij de 1e aflevering ook zo kut als ik het me kan herinneren. Volgende week beter.
Ik houd net zoveel punten als iedereen omdat de app blijkbaar op hol is geslagen. Komt goed uit dus voor mij.quote:
owww dat is wel dom eigenlijk heel stiekem, maar wel mooi voor jou natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik houd net zoveel punten als iedereen omdat de app blijkbaar op hol is geslagen. Komt goed uit dus voor mij.
Iedereen gaat lastminute stemmen. Dus voor volgende week eerder stemmen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat elke keer vlak voor het aflopen van de stemtijd de app vast liep
Ik zie nu dat ik wel 200 punten heb omdat de verdachte mollen nog in het spel zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik houd net zoveel punten als iedereen omdat de app blijkbaar op hol is geslagen. Komt goed uit dus voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |