SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 2% gewijzigd door renwan op 28-12-2015 22:05:51 ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Met de connectie met Geerd die jij hebt kan het niet meer is gaan!quote:
Ik vind deze dag toch best legendarisch genoeg om het niet ongemerkt voorbij te laten gaanquote:Op maandag 28 december 2015 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de connectie met Geerd die jij hebt kan het niet meer is gaan!
Nee dat denk ik niet, ze willen ook nog referentie's afbellen. Lijkt me niet dat ze dat zo pal voor mijn neus gaan doenquote:Op maandag 28 december 2015 18:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoor je morgen ook of je bent aangenomen ?
Je bent morgen niet de enigste die komt denk ik dus word je weer weggestuurd naar de wachtkamerquote:Op maandag 28 december 2015 18:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, ze willen ook nog referentie's afbellen. Lijkt me niet dat ze dat zo pal voor mijn neus gaan doen
Maar ze lijken wel haast te hebben zeg, woensdag bellen, vandaag weer en morgen meteen daarheen. Pfoequote:Op maandag 28 december 2015 18:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent morgen niet de enigste die komt denk ik dus word je weer weggestuurd naar de wachtkamer
Ja echt hè dat dacht ik ook al !quote:Op maandag 28 december 2015 18:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar ze lijken wel haast te hebben zeg, woensdag bellen, vandaag weer en morgen meteen daarheen. Pfoe
Misschien meteen een kleine testquote:Op maandag 28 december 2015 18:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar ze lijken wel haast te hebben zeg, woensdag bellen, vandaag weer en morgen meteen daarheen. Pfoe
Flexibiliteit, checkquote:
Stel je voor dat ik een trein samen met Geerd zou hebben, booooohquote:Op maandag 28 december 2015 18:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
We moeten met z'n allen gaan chillen in een eerste klas trein dan.
Die chicks weten dan niet wat ze meemaken als we binnen komen lopen, glijden zo van hun stoel afquote:Op maandag 28 december 2015 18:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik een trein samen met Geerd zou hebben, boooooh
Die gaan zo hard soppen dat je kunt gaan zwemmen in die coupequote:Op maandag 28 december 2015 18:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Die chicks weten dan niet wat ze meemaken als we binnen komen lopen, glijden zo van hun stoel af
Nouja Geerd neukt sowieso al chicks in de personeels cabine.quote:Op maandag 28 december 2015 18:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Die chicks weten dan niet wat ze meemaken als we binnen komen lopen, glijden zo van hun stoel af
VEEERSE VIS!quote:Op maandag 28 december 2015 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die gaan zo hard soppen dat je kunt gaan zwemmen in die coupe
Drink all the Juicequote:Op maandag 28 december 2015 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die gaan zo hard soppen dat je kunt gaan zwemmen in die coupe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |