Hoe moet ik die uitdrukking opvatten?quote:Op maandag 28 december 2015 18:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij en Tong zijn astrix en obelix zei hij, echter sta ik ook achter hem maar dat zei hij niet tegen mij.
met wiequote:Op maandag 28 december 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 9 oktober bezet met mn snoesjeliefje
Jij reageert nooitquote:Op maandag 28 december 2015 18:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja hoor, jij whatsappt me toch niet meer. Heb nieuwe nodig
ik ga ook al met no wanquote:Op maandag 28 december 2015 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver, zie PI.
NO ONE NO ONE NO ONEEEEEE ~ alicia keys
quote:Op maandag 28 december 2015 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe moet ik die uitdrukking opvatten?
Geen idee, maar je hebt het gemaaktquote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het niet over m'n hart krijgen om nu niks te zeggen. Nadat ik zei dat ik niks meer zou zeggen.
Natuurlijk word ik gedwongen door de negatieve azijnpissers om steeds weer te reageren.
Nogmaals, ik kan wel wat hebben. Mijn briljante one liners uit een geniale geest ontsproten, zijn ondertussen ook een bietje naar de kroten.
De teloorgang van FOK! is ingezet door de users die ik in deze Topic-Titel schets.
Ze voelen zich de koning te rijk in hun eigen wereldje. 'Kijk ons eens stoer doen.'
Een enclave inmiddels. Ze luisteren niet meer, ze lezen niet meer en zijn niet meer bezig met FOK!
Ik durf te zeggen dat ik wel bezig ben met FOK!. Ik durf te zeggen wat ik wil. Geef mij de shit maar over me heen. Ik kan wat hebben. Tsjacka mooi dat je achter me staat. We zijn Asterix en Obelix.
Jij begrijpt me.
Pics van je snoesjeliefequote:Op maandag 28 december 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 9 oktober bezet met mn snoesjeliefje
quote:Op maandag 28 december 2015 18:59 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar je hebt het gemaakt
Is toch prima eettijd.quote:Op maandag 28 december 2015 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
6 uur en het eten is al op!!
#lekkerburgerlijk
Ik vind het gebash ook vaak irritant, maar ik snap waar hun frustratie vandaan komt.quote:Op maandag 28 december 2015 19:00 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind het serieus triest hoe er tegen tong gedaan word ja. In dat topic zijn de posten de grootste mislukkelingen van FOK! om af te geven op tong. Ik kan daar boos om worden.
Ja, met tong is iets goed mis. Maar de mensen die reageren zijn bijna net zo erg
Alles is een prima eettijdquote:
daar heb je ook wel een puntquote:Op maandag 28 december 2015 19:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind het gebash ook vaak irritant, maar ik snap waar hun frustratie vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |