Orange is the new Black ook als eerste gekeken jaquote:Op maandag 28 december 2015 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Sinds 25 mei 2014 heb ik Netflix. Met Orange Is The New Black als eerste serie die ik gekeken heb

ik lig in bedquote:Op maandag 28 december 2015 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen op youtube fantastische filmpjes over onderwerpen van mijn studie aan het kijken.

Ik heb best veel series dankzij Netflix ontdekt. Zo ook Sons of Anarchy wat ik nu volg.quote:Op maandag 28 december 2015 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Orange is the new Black ook als eerste gekeken ja
En daarna Lost voor het eerst gezien.
How I met your mother ook via Netflix leren kennen

keek dat vroeger wel eens op mtvquote:Op maandag 28 december 2015 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
Blue Mountain State is een grappige serie op netflix, ik raad aan.

Nee, er zat geen enter tussen. Maw; je hebt gewoon de post aangepast omdat je grappig denkt te zijn.quote:

wees er maar trots opquote:Op maandag 28 december 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Maar inmiddels in 1,5 jaar tijd best veel series gekeken

mijn vader is dat ook gaan kijken jaquote:Op maandag 28 december 2015 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb best veel series dankzij Netflix ontdekt. Zo ook Sons of Anarchy wat ik nu volg.

Hoezo bullshit, was gewoon grappig.quote:Op maandag 28 december 2015 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
keek dat vroeger wel eens op mtv
wat een bullshit was dat zeg

kloptquote:Op maandag 28 december 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, er zat geen enter tussen. Maw; je hebt gewoon de post aangepast omdat je grappig denkt te zijn.

Ik gebruik die 'mijn lijst'quote:Op maandag 28 december 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nu lijstje maken van de series die ik via Netflix kijk of heb gezien. Doe het uit mijn hoofd dus ik zal iet missen.

vind dat echt zo simpelquote:Op maandag 28 december 2015 16:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo bullshit, was gewoon grappig.

Kan je beter elke dag drinken jaquote:

Ga beginnen met Rita danquote:Op maandag 28 december 2015 16:18 schreef Amarantha het volgende:
- Lilyhammer
- Narcos
- Orange Is The New Black
- Grace & Frankie
- House *mee bezig*
- Sons of Anarchy *mee bezig*
- Pretty Little Liars
- Nashville
- Jessica Jones
- Modern Family
- Bates Motel
- Unbreakable Kimmy Schmidt
- American Horror Story
- Gossip Girl

Nou zegquote:Op maandag 28 december 2015 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Toch even gespiekt. Mis niks. Rita ook paar van gekeken maar tel ik niet mee want niet van plan nog snel weer te kijken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |