Dat is dan weer jammerquote:Op maandag 28 december 2015 10:35 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat Rufus ook aanhanger van Trump is
Iedere aanhanger van Trump hoort in een psychiatrische inrichtingquote:Op maandag 28 december 2015 10:35 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat Rufus ook aanhanger van Trump is
Dat was cynisch. Ik denk dat Rufus als de dood is dat Trump aan de macht komt.quote:
Nog niets gezien, neem ze allemaal opquote:Op maandag 28 december 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand de a gogo gezien? Als ik het topic lees schijnt dat niet meer zo leuk te zijn
I know. Trump is echt een vreselijke vent.quote:Op maandag 28 december 2015 10:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat was cynisch. Ik denk dat Rufus als de dood is dat Trump aan de macht komt.
Trump is Bush in het kwadraat.
Nope ga dat in het nieuwe jaar terug zienquote:Op maandag 28 december 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand de a gogo gezien? Als ik het topic lees schijnt dat niet meer zo leuk te zijn
Doet Leo Blokhuis daar nog aan mee? Zo'n beetje de enige persoon die die show de moeite waard maakt.quote:Op maandag 28 december 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me wel.quote:Op maandag 28 december 2015 10:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Doet Leo Blokhuis daar nog aan mee? Zo'n beetje de enige persoon die die show de moeite waard maakt.
Vrouwen met een paard. Da's net zoiets als vrouwen met katten... beter uit de buurt blijven.quote:
Gisteren was niet echt boeiend iigquote:Op maandag 28 december 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |