SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Ja klopt, uberhaupt het arabisch heeft al heel veel dialecten. En dan heb je ook nog totaal andere talen daarquote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende: [..] Bizar als je dat een beetje tot je neemt, hoeveel verschillende talen er zijn in het midden-oosten maar zezich wel allemaal arabier noemen. Met maar 1 lettergreep of uitspraak van een woord verkeerd en al hele misverstanden
![]()
Duolingoquote:Op zondag 27 december 2015 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb weer mijn Zweeds wat bijgespijkerd met duolingo.
Niet gekeken of russisch ook beschikbaar was, ik kon eigenlijk wel enorm basis russisch spreken maar dik verleerd.
Klopt. En echt het Koraans Arabisch spreken sowieso heel weinig mensenquote:Op zondag 27 december 2015 23:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja klopt, uberhaupt het arabisch heeft al heel veel dialecten. En dan heb je ook nog totaal andere talen daar
Best ingewikkeld
Ik spreek Russisch nu op het niveau dat ik:quote:Op zondag 27 december 2015 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb weer mijn Zweeds wat bijgespijkerd met duolingo.
Niet gekeken of russisch ook beschikbaar was, ik kon eigenlijk wel enorm basis russisch spreken maar dik verleerd.
Zweedse vriend, ik leerde hem Nederlands/Turks en hij, samen met zn vrienden, mij Zweedsquote:
Hoe ontmoet je een Zweedse vriend?quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zweedse vriend, ik leerde hem Nederlands/Turks en hij, samen met zn vrienden, mij Zweeds
We spraken Engels met elkaar
Omdat ik echt best Nederlands ben opgevoed. En ook niet zo heel vaak bij mijn opa en oma kwam tot dat mijn opa overleed. (Ruzie's etc)quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek Russisch nu op het niveau dat ik:
Basis gesprekken kan voeren zoals de weg vragen, introduceren en een kort gesprek.
Lezen van simpele teksten zonder moeite.
Schrijven is nog wel een kleine ramp.
Koraans Arabisch spreekt sowieso niemand, veel te moeilijk taalgebruikquote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. En echt het Koraans Arabisch spreken sowieso heel weinig mensen
Da's aardig veel! Schrijven is in begin best lastig ja, allemaal andere "tekens". Ik kon alleen weltrusten en zo'n standaard gesprek van hoe gaat het met je wat doe je etc.quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek Russisch nu op het niveau dat ik:
Basis gesprekken kan voeren zoals de weg vragen, introduceren en een kort gesprek.
Lezen van simpele teksten zonder moeite.
Schrijven is nog wel een kleine ramp.
Als mijn moeder haar principes iets eerder aan de kant had gezet had ze mij Russisch kunnen leren als kind.quote:Op zondag 27 december 2015 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Da's aardig veel! Schrijven is in begin best lastig ja, allemaal andere "tekens". Ik kon alleen weltrusten en zo'n standaard gesprek van hoe gaat het met je wat doe je etc.
hoe leer jij het dan?quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind sites als duolingo niet heel fijn.
De absolute basis wel via zulke sites.quote:
Ook geen hoge ayatollah`s ofzo?quote:Op zondag 27 december 2015 23:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Koraans Arabisch spreekt sowieso niemand, veel te moeilijk taalgebruik
Zonde zonde mijn buurvrouw is Brits en dat kind word twee-talig opgevoed lijkt mij best wel prima.quote:Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als mijn moeder haar principes iets eerder aan de kant had gezet had ze mij Russisch kunnen leren als kind.
Ik vind enorm jammer dat ze mijn opa volledig turks hebben opgevoed, waardoor mijn moeder dan ook weer geen arabisch spreekt en ik ook nietquote:Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Kauai het volgende:
Ben wel blij dat ik arabisch heb geleerd van mijn ouders, dat nu nog leren zou ik moeilijk vinden.
Hoeveel talen wil jij wel niet kunnen?quote:Op zondag 27 december 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind enorm jammer dat ze mijn opa volledig turks hebben opgevoed, waardoor mijn moeder dan ook weer geen arabisch spreekt en ik ook niet![]()
Ga mijn moeder ook niet vragen hoe ze mij Pools weer leren.quote:Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De absolute basis wel via zulke sites.
Maar daarna gewoon veel lezen/luisteren en alles opzoeken dat je niet begrijpt
Ik zou mijn kinderen pas later een 3e taal erbij leren.quote:Op zondag 27 december 2015 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil mijn kinderen wel tweetalig opvoeden. Als het nog lukt, het liefst ook nog Engels erbij.
Ik kan Nederlands, Turks en Engels.quote:Op zondag 27 december 2015 23:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeveel talen wil jij wel niet kunnen?
Nee die spreken ook gewoon het standaard arabischquote:
Vind je ? Eigenlijk hoe jonger je ermee begint des te beter het ze onthouden aangezien hun hersenen dan nog zo sponzig is en alles opneemt. Natuurlijk moet je het dan wel blijven herhalen anders verleren ze het snelquote:Op zondag 27 december 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen pas later een 3e taal erbij leren.
Tja, weet niet.quote:Op zondag 27 december 2015 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind je ? Eigenlijk hoe jonger je ermee begint des te beter het ze onthouden aangezien hun hersenen dan nog zo sponzig is en alles opneemt. Natuurlijk moet je het dan wel blijven herhalen anders verleren ze het snel
Over een paar jaar kan je niet meer op fok omdat je Nederlands te verslechterd isquote:Op zondag 27 december 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, weet niet.
Ik zie best vaak dat er een taal een beetje bij blijft hangen. Ik heb zelf ook best lang een Nederlandse taalachterstand gehad. Al was het wel zo dat mijn beide ouders toen ik klein was de taal nauwelijks machtig waren.
Ik zou het misschien wel doen als ik Nederlands dan nog goed aanvoel. Maar dan nog zou er weinig momenten zijn om met mijn kinderen Nederlands te spreken
Vind Frans zo makkelijk eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vond Franse grammatica verschrikkelijk
FOK! is wel het gene wat het enigzins op peil houdt.quote:Op maandag 28 december 2015 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over een paar jaar kan je niet meer op fok omdat je Nederlands te verslechterd is
Hmm ja ik snap het wel, alleen je broertje is nog in Nederland toch ? Als ik het mij niet verkeerd herinner waren je ouders toch verhuisd naar Polen?quote:Op zondag 27 december 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, weet niet.
Ik zie best vaak dat er een taal een beetje bij blijft hangen. Ik heb zelf ook best lang een Nederlandse taalachterstand gehad. Al was het wel zo dat mijn beide ouders toen ik klein was de taal nauwelijks machtig waren.
Ik zou het misschien wel doen als ik Nederlands dan nog goed aanvoel. Maar dan nog zou er weinig momenten zijn om met mijn kinderen Nederlands te spreken
Ja. En die komt hierheen, dus dan is het helemaal Nederlandloos.quote:Op maandag 28 december 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm ja ik snap het wel, alleen je broertje is nog in Nederland toch ? Als ik het mij niet verkeerd herinner waren je ouders toch verhuisd naar Polen?
Hoe ga je het later met kinderen dan doen, sowieso Brits dus, ook Pools erbij?
Ik vond Duits leukquote:Op maandag 28 december 2015 00:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind Frans zo makkelijk eigenlijk
Beter dan Duits
Dan heb je idd niet veel aan Nederlandse taal, het wordt ook niet echt ergens anders in de wereld gesproken.quote:Op maandag 28 december 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. En die komt hierheen, dus dan is het helemaal Nederlandloos.
En ja. Brits en Pools sowieso.
Een taal is verder altijd wel nuttig, maar het is niet echt te doen als 1 ouder het niet spreekt en de andere het niet meer aanvoelt.quote:Op maandag 28 december 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan heb je idd niet veel aan Nederlandse taal, het wordt ook niet echt ergens anders in de wereld gesproken.
Trustenquote:Op maandag 28 december 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet morgen helaas vroeg op.
Weltrusten allemaal!
Ik vond al die naamvallen niet zo fijnquote:Op maandag 28 december 2015 00:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond Duits leukik vond frans leren wel makkelijk, al die woordjes enzo maar grammatica ervan ugh
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 december 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet morgen helaas vroeg op.
Weltrusten allemaal!
Ik vond Frans wel een aardig vak.quote:Op maandag 28 december 2015 00:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik vond al die naamvallen niet zo fijn
Bij Frans lijkt het allemaal veel minder grammatica
9 gemiddeld
Spreek je op whatsapp buiten fokkers ook niemand meer die in Nederland woont?quote:Op maandag 28 december 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie het ook wel gebeuren dat ik als bejaarde Inso het helemaal niet meer spreek
Heel zelden. Alleen de "vriendin" van mn broertje wel eens, maar die gaat vaak ook wel op engels over.quote:Op maandag 28 december 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spreek je op whatsapp buiten fokkers ook niemand meer die in Nederland woont?
gezellig hoorquote:Op maandag 28 december 2015 00:05 schreef supersof het volgende:
Morgen naar mijn nichtje in eindhoven
Ja best wel zin inquote:
Nee niet echt iets speciaals denk ik. Denk ergens lunchen en dan zien we wel verderquote:
Zelfde leeftijd?quote:Op maandag 28 december 2015 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee niet echt iets speciaals denk ik. Denk ergens lunchen en dan zien we wel verder
jaar en drie dagen jongerquote:
Mag ik haar nummer?quote:Op maandag 28 december 2015 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jaar en drie dagen jonger
merk geen verschil
Latijn daarentegen gaat boven mijn niveauquote:Op maandag 28 december 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond Frans wel een aardig vak.
Ik heb ook Latijn gehad.quote:Op maandag 28 december 2015 00:10 schreef Kauai het volgende:
[..]
Latijn daarentegen gaat boven mijn niveau
Vertalen is niet zo mijn dingquote:Op maandag 28 december 2015 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook Latijn gehad.
Vond het wel leuk
quote:Op maandag 28 december 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onze docente overleed helaas in ons 1e jaar.
Slaap lekkerquote:
Waarom?quote:Op maandag 28 december 2015 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit vrij serieus te overpeinzen om voor 99% te stoppen met vlees eten.
Principes mbt milieu.quote:
Wat voor principes dan?quote:
Omdat onze vleesconsumptie zo afschuwelijk slecht is voor het milieu en de 3e wereld.quote:Op maandag 28 december 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor principes dan?
Wist helemaal niet dat je zo principieel was wat betreft dat
Maar kan je toch verminderen naar 1x per week ofzo? Dan ben je al goed bezig wat dat betreftquote:Op maandag 28 december 2015 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat onze vleesconsumptie zo afschuwelijk slecht is voor het milieu en de 3e wereld.
En tot een paar maanden geleden ook niet echt, maar meer in ingelezen de laatste tijd en over nagedacht.
En at al niet veel vlees. Hooguit 2 keer per week.
Maar waarom zou ik het 1x per week doen als ik het niet nodig acht?quote:Op maandag 28 december 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar kan je toch verminderen naar 1x per week ofzo? Dan ben je al goed bezig wat dat betreft
Omdat af en toe vlees eten ook niet slecht is voor jequote:Op maandag 28 december 2015 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik het 1x per week doen als ik het niet nodig acht?
Het gaat ook niet om mezelfquote:Op maandag 28 december 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Omdat af en toe vlees eten ook niet slecht is voor je
Nee true. Maar je mag wel aan jezelf denken `en' aan het milieuquote:
Ik vind m'n eigen gemakken behoorlijk ondergeschikt aan het milieuprobleem.quote:Op maandag 28 december 2015 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Maar je mag wel aan jezelf denken `en' aan het milieu
Hm ja wel waar. Maar in hoeverre verbeter je het milieuprobleem nog meer als jevan 1 keer per week naar 0 keer gaat.quote:Op maandag 28 december 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind m'n eigen gemakken behoorlijk ondergeschikt aan het milieuprobleem.
Als iedereen die ene keer minder zou eten verbeter je het welquote:Op maandag 28 december 2015 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Maar in hoeverre verbeter je het milieuprobleem nog meer als jevan 1 keer per week naar 0 keer gaat.
True.quote:Op maandag 28 december 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iedereen die ene keer minder zou eten verbeter je het wel
Ik vind zulke dingen gelukkig niet lastig als ik ergens echt van overtuigd bent.quote:Op maandag 28 december 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True.
Ik zou hetn og niet kunnen nee, maar hoop uiteindelijk wel
Naja ik eet sowieso niet elke dag vlees, maar echt niks meer, neequote:Op maandag 28 december 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen gelukkig niet lastig als ik ergens echt van overtuigd bent.
In een perfecte wereld zijn koeien dan ook het transportmiddel.quote:Op maandag 28 december 2015 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het wel sick dat Koeien meer uitstoot leverden dan alle transportmiddelen bij elkaar, koekoek.
Zijn ze dat niet in Bulgarije?quote:Op maandag 28 december 2015 00:38 schreef Dven het volgende:
[..]
In een perfecte wereld zijn koeien dan ook het transportmiddel.
quote:
Neen, doch bedankt.quote:Op maandag 28 december 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ja, als iemand nog interesse heeft.
Cowspiracy op youtube.
Echt een informatieve docu.
Die docu besprak Jesse Klaver ook op dwdd.quote:Op maandag 28 december 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ja, als iemand nog interesse heeft.
Cowspiracy op youtube.
Echt een informatieve docu.
Ik bestel nu 100kg gehakt.quote:Op maandag 28 december 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die docu besprak Jesse Klaver ook op dwdd.
quote:
Het is ook wel echt een typisch linkse partij-dingetje natuurlijkquote:
Ik denk niet dat het typisch rechts of links is.quote:Op maandag 28 december 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook wel echt een typisch linkse partij-dingetje natuurlijk
Uhu.quote:
Ach, het is al een flinke verbetering tegenover troll Ahmadinejadquote:Op maandag 28 december 2015 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
past wel in het sunni - shia conflict natuurlijk
draait uiteindelijk allemaal om macht en belangenquote:Op maandag 28 december 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, het is al een flinke verbetering tegenover troll Ahmadinejad
Eerst met kern-akkoord en nu dit.
Jaquote:Op maandag 28 december 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind die ingesproken berichten tijdens de top2000 heel, heel genant.
Insert activiteit A is helemaal niet erg met de top2000 op.quote:
Heh? Bedoel je hiermee wat ik denk dat je bedoelt?quote:Op maandag 28 december 2015 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Insert activiteit A is helemaal niet erg met de top2000 op.
Zo is elk ingesproken berichtquote:Op maandag 28 december 2015 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh? Bedoel je hiermee wat ik denk dat je bedoelt?
Ohquote:
Dat lijkt me heel erg.quote:Op maandag 28 december 2015 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik interpreteerde je bericht alsof jij het niet erg vond om de top 2000 op te hebben tijdens naja
Marvin Gaye net. Schijnt wel redelijk populair te zijn dat soort activiteitenquote:Op maandag 28 december 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Krijg je opeens 3 van die tergende berichten er door heen
Dat lijkt me ook nietsquote:Op maandag 28 december 2015 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Marvin Gaye net. Schijnt wel redelijk populair te zijn dat soort activiteiten
Helemaal geen muziek?quote:
hehehquote:Op maandag 28 december 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Je zou nu maar seks hebben en dan Paul de Leeuw horen.
Dan zakt ie gelijk omlaag.
Daarom zit ik nu op fok! ..quote:Op maandag 28 december 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Je zou nu maar seks hebben en dan Paul de Leeuw horen.
Dan zakt ie gelijk omlaag.
Stoer verhaalquote:Op maandag 28 december 2015 13:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ging net douchen
moest toen kotsen
ranzig ventje ben jequote:Op maandag 28 december 2015 13:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ging net douchen
moest toen kotsen
dag stijn, ik heb zojuist een cliche bericht aan top2000 gestuurdquote:
Dat kan.quote:Op maandag 28 december 2015 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dag stijn, ik heb zojuist een cliche bericht aan top2000 gestuurd
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 28 december 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Beneden vinden ze Bløf goede muziek.
Je moet dat volk in het top2000 topic niet al te serieus nemenquote:Op maandag 28 december 2015 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Door D. durf ik niet meer in het top2000 topic te posten.
ik ga weer slapenquote:Op maandag 28 december 2015 14:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als je je echt misselijk voelt en gaat douchen.. moet je standaard kotsen.
Dven vindt dit niet leukquote:Op maandag 28 december 2015 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet dat volk in het top2000 topic niet al te serieus nemen
Wat had je gestuurd?quote:Op maandag 28 december 2015 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn bericht naar de top2000 is niet op radio gekomen!
Ja. Erger cliche kon ie niet.quote:Op maandag 28 december 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat had je gestuurd?
Live from Saushempton lekker naar top 2000 luisteren!
gvdquote:Op maandag 28 december 2015 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Erger cliche kon ie niet.
"Dan haal ik Nederland toch een beetje in huis"!!
quote:
top 2000genotquote:
Stuur dat even op.quote:Op maandag 28 december 2015 14:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
top2000 in bed omdat griepantigenot
Een bakker uit omgeving Rotterdam op 1.quote:Op maandag 28 december 2015 14:43 schreef Etsu het volgende:
http://www.nu.nl/groninge(...)echt-in-ad-test.html
Groningen nu slecht in het nieuws
Daar spuiten ze zeker hiv inquote:Op maandag 28 december 2015 14:43 schreef Etsu het volgende:
http://www.nu.nl/groninge(...)echt-in-ad-test.html
Groningen nu slecht in het nieuws
Dat is kut ja.quote:Op maandag 28 december 2015 14:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
top2000 in bed omdat griepantigenot
Ik vond hem best leukquote:Op maandag 28 december 2015 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ha ha ha, wat zijn we toch zo grappig, Fok-it
Hoop ik ook jaquote:Op maandag 28 december 2015 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is kut ja.
Hopelijk ben je het voor donderdag kwijt
Geruis en nee.quote:Op maandag 28 december 2015 14:46 schreef Fok-it het volgende:
Etsu, wat hoor jij precies als je nu met een koptelefoon op je oren de top 2000 luistert? Kan je bijv de tekst meekrijgen enzo?
Maar als mensen 1 op 1 tegen je praten hoor jehet wel toch?quote:
De oliebollenkraam die jaren lang het beste was stond bij mij in de buurt, en daar stond op oudjaarsdag zo'n gigantisch lange rij.quote:Op maandag 28 december 2015 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een bakker uit omgeving Rotterdam op 1.
Verrassend bij het AD hoor.
Mwah, je proefth et wel hoorquote:Op maandag 28 december 2015 14:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
De oliebollenkraam die jaren lang het beste was stond bij mij in de buurt, en daar stond op oudjaarsdag zo'n gigantisch lange rij.puur omdat het de "beste" zou zijn. Allemaal oliebolkenners natuurlijk.
Ja, en ik heb geen mondbeeld bijquote:Op maandag 28 december 2015 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als mensen 1 op 1 tegen je praten hoor jehet wel toch?
Komthet dan omdat muziek te snel gaat ofzo?
Ik geloof niet zo in die AD testenquote:Op maandag 28 december 2015 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, je proefth et wel hoorIk heb ze ook 1 jaar bij de beste in Nederland gehaald, die zijn wel lekker hoor koekoek
pleit mee voor barneygod in de top2000quote:Op maandag 28 december 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in die AD testen
Opa Barneyquote:Op maandag 28 december 2015 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pleit mee voor barneygod in de top2000
ik zal eens voor jou pleiten ;squote:Op maandag 28 december 2015 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pleit mee voor barneygod in de top2000
Oh ja dat is ook wel belangrijk inderdaadquote:
Mason van Barneveld god.quote:
Viesdikgenotquote:Op maandag 28 december 2015 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mason van Barneveld god.
Vraag me af of ie een viesdikke baby is
Maar het heeft ook te maken met de omgeving, want op de straat hoor ik ook gauw de helft van wat er gezegd wordt.quote:Op maandag 28 december 2015 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook wel belangrijk inderdaad
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op maandag 28 december 2015 14:53 schreef Etsu het volgende:
Maar het heeft ook te maken met de omgeving, want op de straat hoor ik ook gauw de helft van wat er gezegd wordt.
En toch ging/ga je nog best vaak uitquote:Op maandag 28 december 2015 14:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar het heeft ook te maken met de omgeving, want op de straat hoor ik ook gauw de helft van wat er gezegd wordt.
Als je nu in mijn huiskamer zou zingen, zou ik ook nog steeds niet verstaan, want geen feeling ofzo, en te snel.
Heb al moeite met mensen die te snel praten soms
Opzich is het bij veel uitgaansgelegenheden wel een voordeel als je muziek niet kan horen.quote:Op maandag 28 december 2015 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch ging/ga je nog best vaak uitZou helemaal gek worden dan
95% van mijn vrienden zijn ook doof, dus dan gaan we toch uit en communiceren in gebarentaal?quote:Op maandag 28 december 2015 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch ging/ga je nog best vaak uitZou helemaal gek worden dan
halo de VAquote:Op maandag 28 december 2015 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hallo toto
hoe is leef
hallo mcgrath
sof al gehosseld?
Ja true, maar bedoel als je alleen maargeruis om je heen moet horenquote:Op maandag 28 december 2015 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
95% van mijn vrienden zijn ook doof, dus dan gaan we toch uit en communiceren in gebarentaal?
quote:Op maandag 28 december 2015 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opzich is het bij veel uitgaansgelegenheden wel een voordeel als je muziek niet kan horen.
Ik weet toch niet beter.quote:Op maandag 28 december 2015 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true, maar bedoel als je alleen maargeruis om je heen moet horen
nee paxconquote:Op maandag 28 december 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:
ik heb gehoord dat toto een oogje heeft op badtripbob.
Primaquote:Op maandag 28 december 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
halo de VA
griepgodantigenot
en daar
Die reageert echt veel bij TOto jaquote:Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
PrimaIs tong je facebook-bff ofzo?
Nee jij tochquote:Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
PrimaIs tong je facebook-bff ofzo?
Ha ha haquote:Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die reageert echt veel bij TOto ja
Ook goedemorgen.quote:Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
Heus is Etsu bijna doof
Daarom FOK!t hij zoveel, omdat lezen
United gaat winnenquote:Op maandag 28 december 2015 15:02 schreef Toto69 het volgende:
16,00 PL genot
18.30 united louis out genot
Niet-FOK!kers zouden denken dat het een eenzame oom isquote:Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die reageert echt veel bij TOto ja
Dat denken fokkers ookquote:Op maandag 28 december 2015 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet-FOK!kers zouden denken dat het een eenzame oom is
quote:
Houd je hart maar vast, volgend jaar zal je mama je vertellen dat doven en blinden niet bestaan.quote:
Dat is vrijwel uitgeslotenquote:Op maandag 28 december 2015 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Houd je hart maar vast, volgend jaar zal je mama je vertellen dat doven en blinden niet bestaan.
Ik ben na de kerstdagen ook een beetje klaar met eten even, niet echt zin ergens in ofzoquote:Op maandag 28 december 2015 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet niet wat ik vanavond moet koken
Oh ik wel hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben na de kerstdagen ook een beetje klaar met eten even, niet echt zin ergens in ofzo
Hoeveel gaat ie heen 0,6?quote:Op maandag 28 december 2015 15:11 schreef Etsu het volgende:
En weer een mail dat met dat de rentepercentages per 1 januari 2016 weer gaan dalen![]()
Ze hebben iedereen bij de ballen en weten dat we er niks aan kunnen doen.quote:Op maandag 28 december 2015 15:11 schreef Etsu het volgende:
En weer een mail dat met dat de rentepercentages per 1 januari 2016 weer gaan dalen![]()
Jawel hoor? Geld gewoon ergens in steken.quote:Op maandag 28 december 2015 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben iedereen bij de ballen en weten dat we er niks aan kunnen doen.
Dan zijn dingen als huur en vaste lasten nog niet opgelost.quote:Op maandag 28 december 2015 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor? Geld gewoon ergens in steken.
Nog eventjes, en ik ga maar beleggen ofzoquote:Op maandag 28 december 2015 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft nog een bedrag 10 jaar rentevast staan sinds voor de crisis. Dat was lekker hoor toen. Maar dat komt binnekort vrij.quote:Op maandag 28 december 2015 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
1, was 1,05
vorig jaar september nog 1,40
tering
Voor die dingen is rente verder toch niet zo heel relevant? :$quote:Op maandag 28 december 2015 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zijn dingen als huur en vaste lasten nog niet opgelost.
Investeer in Londens vastgoed en laat mij een huis goedkoop hurenquote:Op maandag 28 december 2015 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog eventjes, en ik ga maar beleggen ofzo
Daar kon ik ook voor kiezen, maar toch niet gedaan.quote:Op maandag 28 december 2015 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft nog een bedrag 10 jaar rentevast staan sinds voor de crisis. Dat was lekker hoor toen. Maar dat komt binnekort vrij.
Je had toch al een huisjequote:Op maandag 28 december 2015 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Investeer in Londens vastgoed en laat mij een huis goedkoop huren
Heeft opzich best lekker aangetikt over 10 jaar.quote:Op maandag 28 december 2015 15:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar kon ik ook voor kiezen, maar toch niet gedaan.
Jawel. Maar als ik goedkoper kan huren voor jou zou dat nog beter zijnquote:
sukkelquote:Op maandag 28 december 2015 15:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar kon ik ook voor kiezen, maar toch niet gedaan.
waarom zou je huren voor hemquote:Op maandag 28 december 2015 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar als ik goedkoper kan huren voor jou zou dat nog beter zijn
gewoon je geld in je matras stoppenquote:Op maandag 28 december 2015 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wacht echt met smart op het moment van negatieve rente.quote:Op maandag 28 december 2015 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon je geld in je matras stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |