SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Ja klopt, uberhaupt het arabisch heeft al heel veel dialecten. En dan heb je ook nog totaal andere talen daarquote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende: [..] Bizar als je dat een beetje tot je neemt, hoeveel verschillende talen er zijn in het midden-oosten maar zezich wel allemaal arabier noemen. Met maar 1 lettergreep of uitspraak van een woord verkeerd en al hele misverstanden
![]()
Duolingoquote:Op zondag 27 december 2015 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb weer mijn Zweeds wat bijgespijkerd met duolingo.
Niet gekeken of russisch ook beschikbaar was, ik kon eigenlijk wel enorm basis russisch spreken maar dik verleerd.
Klopt. En echt het Koraans Arabisch spreken sowieso heel weinig mensenquote:Op zondag 27 december 2015 23:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja klopt, uberhaupt het arabisch heeft al heel veel dialecten. En dan heb je ook nog totaal andere talen daar
Best ingewikkeld
Ik spreek Russisch nu op het niveau dat ik:quote:Op zondag 27 december 2015 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb weer mijn Zweeds wat bijgespijkerd met duolingo.
Niet gekeken of russisch ook beschikbaar was, ik kon eigenlijk wel enorm basis russisch spreken maar dik verleerd.
Zweedse vriend, ik leerde hem Nederlands/Turks en hij, samen met zn vrienden, mij Zweedsquote:
Hoe ontmoet je een Zweedse vriend?quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zweedse vriend, ik leerde hem Nederlands/Turks en hij, samen met zn vrienden, mij Zweeds
We spraken Engels met elkaar
Omdat ik echt best Nederlands ben opgevoed. En ook niet zo heel vaak bij mijn opa en oma kwam tot dat mijn opa overleed. (Ruzie's etc)quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek Russisch nu op het niveau dat ik:
Basis gesprekken kan voeren zoals de weg vragen, introduceren en een kort gesprek.
Lezen van simpele teksten zonder moeite.
Schrijven is nog wel een kleine ramp.
Koraans Arabisch spreekt sowieso niemand, veel te moeilijk taalgebruikquote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. En echt het Koraans Arabisch spreken sowieso heel weinig mensen
Da's aardig veel! Schrijven is in begin best lastig ja, allemaal andere "tekens". Ik kon alleen weltrusten en zo'n standaard gesprek van hoe gaat het met je wat doe je etc.quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek Russisch nu op het niveau dat ik:
Basis gesprekken kan voeren zoals de weg vragen, introduceren en een kort gesprek.
Lezen van simpele teksten zonder moeite.
Schrijven is nog wel een kleine ramp.
Als mijn moeder haar principes iets eerder aan de kant had gezet had ze mij Russisch kunnen leren als kind.quote:Op zondag 27 december 2015 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Da's aardig veel! Schrijven is in begin best lastig ja, allemaal andere "tekens". Ik kon alleen weltrusten en zo'n standaard gesprek van hoe gaat het met je wat doe je etc.
hoe leer jij het dan?quote:Op zondag 27 december 2015 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind sites als duolingo niet heel fijn.
De absolute basis wel via zulke sites.quote:
Ook geen hoge ayatollah`s ofzo?quote:Op zondag 27 december 2015 23:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Koraans Arabisch spreekt sowieso niemand, veel te moeilijk taalgebruik
Zonde zonde mijn buurvrouw is Brits en dat kind word twee-talig opgevoed lijkt mij best wel prima.quote:Op zondag 27 december 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als mijn moeder haar principes iets eerder aan de kant had gezet had ze mij Russisch kunnen leren als kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |