Nee, hij kan wel de telefoon nadoen.quote:
Dat, of je vogel is een imbeciel.quote:Op zondag 27 december 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk het, want bij mijn moeder zit er eentje die het met 3x doorhad.
Damnquote:
zal ik dan maar afsluitenquote:
Nee hoor, ik denk dat ik gewoon een downie-parkiet heb.quote:Op zondag 27 december 2015 23:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat, of je vogel is een imbeciel.
Laten we het op het eerste houden
Vertel ons meer over jouw sensuele top 10quote:
was die ook al gay? was me nooit opgevallen...quote:
Downies zijn best gezelligquote:Op zondag 27 december 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat ik gewoon een downie-parkiet heb.
Op Marvin? Ben je Gaye of vind je hem gewoon niet leuk?quote:
It aint over till its over - lenny kravitzquote:Op zondag 27 december 2015 23:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Vertel ons meer over jouw sensuele top 10
Ik heb gelukkig last van reclameblindheid. Ik zie het nooit, tot mensen er over beginnen.quote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Wat irritant die reclame op Fok! Ik snap wel dat het nodig is maar toch.
nee, net als Syb, die zit ook nog in de Kastquote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
was die ook al gay? was me nooit opgevallen...
Goed uitgangspuntquote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
It aint over till its over - lenny kravitz
Marvin ligt in een kist, niet in een kast.quote:Op zondag 27 december 2015 23:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, net als Siep, die zit ook nog in de Kast
Ik merk het op Fok ook niet zo goedquote:Op zondag 27 december 2015 23:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig last van reclameblindheid. Ik zie het nooit, tot mensen er over beginnen.
Bedankt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |