Ik denk het, want bij mijn moeder zit er eentje die het met 3x doorhad.quote:Op zondag 27 december 2015 23:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien vindt je vogel het gewoon een ongelofelijk kutnummer

Hahaquote:Op zondag 27 december 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
Ik kan dit echt niet meer horen...ik dacht dat het leuk was als mijn vogel dit fluitdeuntje ging leren. Dus 3 jaar lang met regelmaat laten horen...maar meneer kan het nog niet, kansloos beest.

Nee, hij kan wel de telefoon nadoen.quote:

Dat, of je vogel is een imbeciel.quote:Op zondag 27 december 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk het, want bij mijn moeder zit er eentje die het met 3x doorhad.

Damnquote:

zal ik dan maar afsluitenquote:

Nee hoor, ik denk dat ik gewoon een downie-parkiet heb.quote:Op zondag 27 december 2015 23:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat, of je vogel is een imbeciel.
Laten we het op het eerste houden

Vertel ons meer over jouw sensuele top 10quote:

was die ook al gay? was me nooit opgevallen...quote:

Downies zijn best gezelligquote:Op zondag 27 december 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat ik gewoon een downie-parkiet heb.

Op Marvin? Ben je Gaye of vind je hem gewoon niet leuk?quote:

It aint over till its over - lenny kravitzquote:Op zondag 27 december 2015 23:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Vertel ons meer over jouw sensuele top 10

Ik heb gelukkig last van reclameblindheid. Ik zie het nooit, tot mensen er over beginnen.quote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Wat irritant die reclame op Fok! Ik snap wel dat het nodig is maar toch.

nee, net als Syb, die zit ook nog in de Kastquote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
was die ook al gay? was me nooit opgevallen...

Goed uitgangspuntquote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
It aint over till its over - lenny kravitz

Marvin ligt in een kist, niet in een kast.quote:Op zondag 27 december 2015 23:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, net als Siep, die zit ook nog in de Kast

Ik merk het op Fok ook niet zo goedquote:Op zondag 27 december 2015 23:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig last van reclameblindheid. Ik zie het nooit, tot mensen er over beginnen.
Bedankt dus.

Ze zijn geweldig, hij is verder ook wel grappig, maar na 3 jaar kan hij nog steeds zijn kooi niet zelf vinden. Of hij is gewoon uitgekookt en denkt, ik krijg wel een lift naar huis.quote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Downies zijn best gezellig
Leuk wel, ben zelf met veel vogels opgegroeid. Mis het wel

Ow ik heb er alleen last van omdat ik er soms op klik terwijl ik wil scrollen. Dan zie ik de reclame.quote:Op zondag 27 december 2015 23:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig last van reclameblindheid. Ik zie het nooit, tot mensen er over beginnen.
Bedankt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |