voor het eerst meen ikquote:Op zondag 27 december 2015 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat Tribute eigenlijk in de Top 2000?
1141!quote:Op zondag 27 december 2015 23:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat Tribute eigenlijk in de Top 2000?
Dus 9 en 10 hier. Prima. Die ga ik horenquote:
Paul Young compenseert het nog een klein beetjequote:Op zondag 27 december 2015 23:24 schreef laxus13 het volgende:
Dit vind ik dan weer een beetje een zeiknummer
Genot.quote:
weljaquote:
ech nie. Mag er in staan, maar rond de 500 is prima.quote:
Die moet je hierbij verzinnen...wat ik dan ook doe omdat die in het Engels zingt.quote:Op zondag 27 december 2015 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Paul Young compenseert het nog een klein beetje
Het is inderdaad vrij matig wat er nu aankomtquote:Op zondag 27 december 2015 23:25 schreef Persefoneia het volgende:
De rest van dit uur vind ik wat minder.
Ik kijk wel uit naar Sniffie en Herman Brood in het volgende uur.
Monthy Python dan?quote:Op zondag 27 december 2015 23:25 schreef Persefoneia het volgende:
De rest van dit uur vind ik wat minder.
Ik kijk wel uit naar Sniffie en Herman Brood in het volgende uur.
Ik heb Paul Young gezien in het voorprogramma van Genesis.quote:Op zondag 27 december 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die moet je hierbij verzinnen...wat ik dan ook doe omdat die in het Engels zingt.
Is het Cockney of is het hem wel?quote:Op zondag 27 december 2015 23:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Monthy Python dan?
En volgend uur Cockney Rebel
Ik kan zijn plaatjes ook wel waarderen hoor. Staat er maar 1x volgens mij e ndie is al geweest.quote:Op zondag 27 december 2015 23:26 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb Paul Young gezien in het voorprogramma van Genesis.
Ik vond dat altijd wel een lekkere kerel.
en dan zeggen ze dat mannen alleen maar aan sex denken..quote:Op zondag 27 december 2015 23:26 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb Paul Young gezien in het voorprogramma van Genesis.
Ik vond dat altijd wel een lekkere kerel.
J J Cale is ook lekker.quote:Op zondag 27 december 2015 23:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Monthy Python dan?
En volgend uur Cockney Rebel
Twijfelachtig, somebody called him Sebastian.quote:Op zondag 27 december 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het Cockney of is het hem wel?
Wie zegt dat Paul Young dat nooit deed?quote:Op zondag 27 december 2015 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat mannen alleen maar aan sex denken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |