welke zijn dan wel goed van ze?quote:Op zondag 27 december 2015 23:19 schreef peaceman het volgende:
dit nummer hoort er wmb gewoon niet in. zeer matige sjanson van de heren van foo fighters
Waar stond jij?quote:Op zondag 27 december 2015 23:19 schreef Cee het volgende:
Het was wel schattig om Dave dit vorige maand in de Ziggo te zien zingen.
4:33quote:
Dit is net als bij Radiohead, de beste nummers staan er gewoon niet in.quote:Op zondag 27 december 2015 23:19 schreef peaceman het volgende:
dit nummer hoort er wmb gewoon niet in. zeer matige sjanson van de heren van foo fighters
Something from nothing, Everlong, For all the cows...quote:
Monkey Wrenchquote:
Everlong flink gestegen. 133 nu.quote:Op zondag 27 december 2015 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Something from nothing, Everlong, For all the cows...
deze man weet, weet je wel!quote:Op zondag 27 december 2015 23:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is net als bij Radiohead, de beste nummers staan er gewoon niet in.
Gelukkig staan de beste nummers van bieber er wel inquote:Op zondag 27 december 2015 23:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bulletproof (Wish I Was)quote:Op zondag 27 december 2015 23:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja dat vind ik dan weer errug hoogquote:
Beetje halverwege, rechts. Voor een groepje enthousiaste jongelui die Dave voor 't eerst zagen.quote:
maar wel leukquote:Op zondag 27 december 2015 23:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
For all the Cows is echt een niemendalletje
quote:Op zondag 27 december 2015 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga me naar boven begeven en pak in bed nog even Let's get in on mee. Lekker slapen voor straks en tot morgen(avond)![]()
Ik ga me naar boven begeven en pak in bed nog even Let's get in on mee. Lekker slapen voor straks en tot morgen(avond)![]()
Times like these accoustisch > studio album versie.. imoquote:Op zondag 27 december 2015 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Foo's top 5:
1. Let it Die
2. Times Like These
3. Everlong
4. Monkey Wrench
5. DOA
denk ik
Ook mijn eerste keer dus ik liep rond als een enorme bakvis.quote:Op zondag 27 december 2015 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje halverwege, rechts. Voor een groepje enthousiaste jongelui die Dave voor 't eerst zagen.
Die is ook mooi en Monkey Wrench ook.quote:Op zondag 27 december 2015 23:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Times like these accoustisch > studio album versie.. imo
De videoclip is leukquote:Op zondag 27 december 2015 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Long road to ruin (heb ik op gestemd). Niet dat de rest niet goed is maar da's mijn favoriet.
quote:Op zondag 27 december 2015 23:23 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga zo ook. Wil morgenochtend weer op tijd op zijn voor Cheap Trick![]()
Misschien stond jij wel achter ons!quote:Op zondag 27 december 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook mijn eerste keer dus ik liep rond als een enorme bakvis.
Terechtquote:
I want you to want me? Hoe laat?quote:Op zondag 27 december 2015 23:23 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga zo ook. Wil morgenochtend weer op tijd op zijn voor Cheap Trick![]()
Trustenquote:Op zondag 27 december 2015 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik stond wel rechts meer iets meer naar achter.quote:Op zondag 27 december 2015 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien stond jij wel achter ons!
Tenzij je ergens anders stond dan midden rechts natuurlijk.
Staat Tribute eigenlijk in de Top 2000?quote:Op zondag 27 december 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind die met dat nummer met die homo-erotische videoclip met Jack Black ook heerlijk. Jammer dat ze die niet speelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |