Komt door die Lucifer.quote:Op zondag 27 december 2015 23:06 schreef peaceman het volgende:
die bedroom full with memories bestaat niet meer in Drachten
JW schijnt er zelf content mee te zijn. Meer muzikale vrijheid.quote:Op zondag 27 december 2015 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg, dat had ik nog helemaal niet meegekregen! Vond zijn programma altijd super, niet te vergeten dat Roodbeen ook een echte muziekfreak is. Ga zijn nieuwe programma zeker checken
Eerder een bedroom full with fireworkquote:Op zondag 27 december 2015 23:06 schreef peaceman het volgende:
die bedroom full with memories bestaat niet meer in Drachten
en toch zal ik de bingo wel missen.quote:Op zondag 27 december 2015 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
JW schijnt er zelf content mee te zijn. Meer muzikale vrijheid.
Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 27 december 2015 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
JW schijnt er zelf content mee te zijn. Meer muzikale vrijheid.
Het heeft in elk geval een knaltijd gehad.quote:Op zondag 27 december 2015 23:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Eerder een bedroom full with firework
Gaat lekker hierquote:Op zondag 27 december 2015 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het heeft in elk geval een knaltijd gehad.
momenteel is het er ook erg vochtig...quote:
eigenlijk kan het dus zo op een soloplaat van Paul.quote:Op zondag 27 december 2015 23:09 schreef Zorro het volgende:
Alleen Paul McCartney en Ringo Starr. Dat dat goed is gekomen.
quote:Op zondag 27 december 2015 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister liever niet naar de Foo Fighters.
Ik vind The Pretender nog altijd geweldig en die staat meestal wel lekker hoog.quote:Op zondag 27 december 2015 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
Dave Krol
Walk is toch wel een mooi liedje van Foo Fighters. Al luister ik liever Hey! Johnny Park.
edit: OwDie komt zo pas.
Ik dacht dat die nu al kwamquote:Op zondag 27 december 2015 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister liever niet naar de Foo Fighters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |