Vind je? Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 27 december 2015 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zeg het niet graag maar wat is Newton kankerslecht man man man
Je hebt een wereldpot gemist gozerquote:Op zondag 27 december 2015 22:12 schreef ForzaMilan het volgende:
IK heb Barney gemist. Was het erg spannend? Zat in de plaatselijke wokvreetschuur met vrienden.
ja, ultiem genotquote:Op zondag 27 december 2015 22:12 schreef ForzaMilan het volgende:
IK heb Barney gemist. Was het erg spannend? Zat in de plaatselijke wokvreetschuur met vrienden.
Een absolute thriller 4-2 in de laatste set.quote:Op zondag 27 december 2015 22:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Met een onterechte winnaar.quote:Op zondag 27 december 2015 22:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Je hebt een wereldpot gemist gozer
Ja, je hebt wat gemist...quote:Op zondag 27 december 2015 22:12 schreef ForzaMilan het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2015 22:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Je hebt een wereldpot gemist gozer
quote:
Morgen maar even terug kijken dan!quote:Op zondag 27 december 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een absolute thriller 4-2 in de laatste set.
Het zit gewoon een beetje tegen, mist telkens maar net aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |