SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lus dat ook nietquote:Op zondag 27 december 2015 18:18 schreef Sked het volgende:
Als Opso komt moet je wel halalvlees kopen
op jou kan ik ook nooit rekenen hequote:Op zondag 27 december 2015 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb tentamens tot 4 februari dacht ik. Of 2
Gvd ik plan mijn tentamens toch niet inquote:Op zondag 27 december 2015 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
op jou kan ik ook nooit rekenen he
stoel is weer vrij jongens
quote:Op zondag 27 december 2015 18:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar wilt Fokker wel verandering in brengen
niks 'btw', we hadden net het plan om te gaan gourmetten om 12:00quote:Op zondag 27 december 2015 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd ik plan mijn tentamens toch niet in![]()
En tentamens duren maar tot 13:30 btw
Mwah valt mee. Vind het fijn om het weer schoon te zien hangen. Heb nu 1 was draaien, wou nog 1 draaien maar huisgenote roept dat ze ook moet wassen. Ach dan morgen maar. ALLES weer schoonquote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan was ophangen?
Hierna nog 2 wasjes
Dat mag hier gewoon.quote:
drogertjequote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef Etsu het volgende:
Hierna nog 2 wasjes
Is dit een grapquote:Op zondag 27 december 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
niks 'btw', we hadden net het plan om te gaan gourmetten om 12:00
quote:
Dat lijkt me genoeg redenquote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef Etsu het volgende:
Oh ontbijt gourmet. Leuk.quote:Op zondag 27 december 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
niks 'btw', we hadden net het plan om te gaan gourmetten om 12:00
Opvouwen is minder leuk.quote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef Etsu het volgende:
Hierna nog 2 wasjes
Goed zo Etsuquote:
dan kan iedereen op tijd naar huisquote:Op zondag 27 december 2015 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik denk van wel want wie gaat er nou om 1200 gourmetten
Toch?
Tja, als je op de sushimeet was gekomen, had je geweten wat ik nu precies bedoelde.quote:Op zondag 27 december 2015 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik denk van wel want wie gaat er nou om 1200 gourmetten
Toch?
En nu dingen die je op de gourmetplaat kan gooien.quote:Op zondag 27 december 2015 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Turkse pizza, patat, rijst, aardappel ..... Spaghetti macaroni, kipnugget?
quote:Op zondag 27 december 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, als je op de sushimeet was gekomen, had je geweten wat ik nu precies bedoelde.
Ga daar maar over nadenken.
Ik heb dat nog nooit gedaanquote:Op zondag 27 december 2015 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En nu dingen die je op de gourmetplaat kan gooien.
ken niet met overhemdenquote:Op zondag 27 december 2015 18:28 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een hekel aan strijken.
Mijn t-shirts enzo hang ik meteen op aan een kleerhanger zodat het lekker kan drogen en dan trek ik hem weer aan. Geen probleem.
nee, dat klopt, scheelt dat ik dat weinig/niet draagquote:
ik heb zo'n ding om t-shirts mee op te vouwen, want zonder dat ding ziet t er niet uitquote:Op zondag 27 december 2015 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar t-shirts strijk ik vaak ook niet.
Ben gekke henkie niet
Kipburger!quote:Op zondag 27 december 2015 18:28 schreef Amarantha het volgende:
Dus er met wel iets zijn wat jij lust toch Opso?
Ik draag behoorlijk vaak overhemden.quote:Op zondag 27 december 2015 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, dat klopt, scheelt dat ik dat weinig/niet draag
en anders heb ik wel n jasje.colbert overheen.
moet ik ooit nog eens doenquote:Op zondag 27 december 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja echt
Ik heb wel chocoladefondue gehad kapotlekkah
geeft meteen wel je status aanquote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik draag behoorlijk vaak overhemden.
En jasje vind ik naar uni wat overdreven
ik heb dat nooit gezienquote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar waarom herken je de lion king quote niet
Maar gevogelte en vis is meer dan kipburger.quote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ja ik ben niet echt fan van vlees
wil je vis danquote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ja ik ben niet echt fan van vlees
JR eet alleen kip en macaroni met smac tochquote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Amarantha het volgende:
Opso doet mij qua eten soms echt aan JR denken.
Ik was tot een jaar geleden ook een slechter eten.quote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Amarantha het volgende:
JR en ik wilden een keer samen in een restaurant eten om mee te maken hoe dramatisch het gaat wordenquote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Amarantha het volgende:
Oh man dat wil ik echt zienquote:Op zondag 27 december 2015 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JR en ik wilden een keer samen in een restaurant eten om mee te maken hoe dramatisch het gaat worden
quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kun je brie op een gourmet leggen
Hopelijk maak ik dit ook meequote:Op zondag 27 december 2015 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was tot een jaar geleden ook een slechter eten.
Toen kwam ik er achter dat 9 van de 10 dingen wel lekker te maken zijn als je leert hoe je ze klaarmaakt
Kipburger en kibbeling. Kun je daar wat mee Etsu?quote:Op zondag 27 december 2015 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]jij bent echt een ramp
dit wordt niks.
godverdomme, hoe kan je een lekkere haring met uitjes niet waarderen?
quote:Op zondag 27 december 2015 18:33 schreef Sked het volgende:
Pax en ik vonden het wel erg gezellig met JR bij de Mac
nee. hamburgertjes wel?quote:Op zondag 27 december 2015 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kipburger en kibbeling. Kun je daar wat mee Etsu?
geef die jongen een bigmac en je hoort hem 12 seconden nietquote:Op zondag 27 december 2015 18:33 schreef Sked het volgende:
Pax en ik vonden het wel erg gezellig met JR bij de Mac
wowquote:Op zondag 27 december 2015 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geef die jongen een bigmac en je hoort hem 12 seconden niet
Oh man man man, jij weet.quote:Op zondag 27 december 2015 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Haring met uitjes
Broodjes gerookte zalm
Broodje paling
deze diss naar haar moederquote:Op zondag 27 december 2015 18:34 schreef Sked het volgende:
Opso moet gewoon eens iemand vinden die fatsoenlijk voor haar kookt, dan lust ze opeens een stuk meer
Misschien hamburgertjes erbij maken van halal vlees? Als Opso dat wilt.quote:Op zondag 27 december 2015 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, maar dat heb ik wel. wie kan hamburgertjes nou niet waarderen?
quote:Op zondag 27 december 2015 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]jij bent echt een ramp
dit wordt niks.
godverdomme, hoe kan je een lekkere haring met uitjes niet waarderen?
dat lustte ze ook nietquote:Op zondag 27 december 2015 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien hamburgertjes erbij maken van halal vlees? Als Opso dat wilt.
ik heb je friend invite gstuurdquote:Op zondag 27 december 2015 18:35 schreef Paxcon het volgende:
mortaxx hoe oet het nu verder
ik heb de boel aan staan
mijn zusje was altijd een moeilijke eterquote:Op zondag 27 december 2015 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon niet eten met moeilijke eters, klaar.
Ik eet vrijwel geen varken. Matig vlees.quote:Op zondag 27 december 2015 18:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind vrijwel alles wel prima qua vlees en vis. Gevogelte niet alles. Ik vond de eend vandaag een beetje mwah.
Zal het proberen. Moet ze wel komen he.quote:Op zondag 27 december 2015 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat wil ik zien
ama, help me te onthouden een haring te kopen voor de gourmetmeet
Omg de geur ervan alquote:Op zondag 27 december 2015 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat wil ik zien
ama, help me te onthouden een haring te kopen voor de gourmetmeet
Ja wil ik ook nog steeds eigenlijk verbannen uit mijn leven.quote:Op zondag 27 december 2015 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet vrijwel geen varken. Matig vlees.
dat heet n beetje overdrijvenquote:Op zondag 27 december 2015 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Neh ik weet niet er is vaak voor mij gekookt (skkls, denkende dat ik het dan wel ga lusten) en ik vond het sneu om dan geen hapje van te nemen maar ik moet er dan bijna van overgeven
Sla is wel lekkahquote:Op zondag 27 december 2015 18:37 schreef Etsu het volgende:
M'n broertje is er ook zo'n een. Die lust niet eens sla.
ik kan niet zonder vleesquote:Op zondag 27 december 2015 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar eet eigenlijk niet veel vlees meer, zit te denken er ook vrijwel helemaal mee te stoppen.
Nee, dat niet, maar eergister met de eerste kerstdag heb ik wel bewust vegetarisch gekozen en toen dacht ik echt van; neeeh, dit is 'm niet.quote:
Ik vind het verschrikkelijk dat ui in bijna alles zitquote:Op zondag 27 december 2015 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kun je ui niet lusten? Ui is zo'n basis groente wat door zoveel dingen gaat en altijd prima smaakt.
frikandel speciaal niet waarderenquote:Op zondag 27 december 2015 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk dat ui in bijna alles zit.
Kijk zo lang dat uismaakje niet overheersend is, vind ik het wel eetbaar.
Als je het goed doet hoeft de ui ook niet te overheersen.quote:Op zondag 27 december 2015 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk dat ui in bijna alles zit.
Kijk zo lang dat uismaakje niet overheersend is, vind ik het wel eetbaar.
Ik zou ook niet helemaal vegetarisch gaan.quote:Op zondag 27 december 2015 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar eergister met de eerste kerstdag heb ik wel bewust vegetarisch gekozen en toen dacht ik echt van; neeeh, dit is 'm niet.
Broccoli is lekker ja. Spinazie lust ik wel maar heb er niet zoveel mee.quote:
Spinazie is wel oke, mits vers.quote:Op zondag 27 december 2015 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Broccoli is lekker ja. Spinazie lust ik wel maar heb er niet zoveel mee.
ach, ik word ook geen vegetarier hoor, ik wilde gewoon even proberen/proeven hoe het was om tortellini's, pompoen en spinazie te eten.quote:Op zondag 27 december 2015 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou ook niet helemaal vegetarisch gaan.
Maar zou dan alleen vlees eten op speciale gelegenheden.
Ik eet het wel hoor en je hoort mij ook niet klagen maar het is geen favoriet van mij.quote:Op zondag 27 december 2015 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spinazie is wel oke, mits vers.
Diepvriesspinazie vind ik maar matig.
Ik vind vlees eigenlijk niet zo bijzonder meer 9 van de 10 keer.quote:Op zondag 27 december 2015 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach, ik word ook geen vegetarier hoor, ik wilde gewoon even proberen/proeven hoe het was om tortellini's, pompoen en spinazie te eten.
vind vlees gewoon te lekker
Ik eet sowieso vrijwel alles wel.quote:Op zondag 27 december 2015 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet het wel hoor en je hoort mij ook niet klagen maar het is geen favoriet van mij.
ik had van de week diepvriesspinazie opquote:Op zondag 27 december 2015 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spinazie is wel oke, mits vers.
Diepvriesspinazie vind ik maar matig.
dan is ie niet zo speciaalquote:Op zondag 27 december 2015 18:41 schreef Sked het volgende:
mensen die frikandel speciaal zonder ui bestellen
Frikandel mayo-ketchup.quote:Op zondag 27 december 2015 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan is ie niet zo speciaal
curry, niet ketchup.quote:
haring met uitjesgodquote:Op zondag 27 december 2015 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind vlees eigenlijk niet zo bijzonder meer 9 van de 10 keer.
Liever visgod.
Idemito.quote:Op zondag 27 december 2015 18:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt leuk Etsu dat we gaan gourmetten z'n allenSowieso had paar jaar terug echt niet gedacht dat ik dit soort dingen ooit zou doen met mensen die ik ken van een forum. Net zoals naar Walibi gaan enz
wrm ben ik niet uitgenodigdquote:Op zondag 27 december 2015 18:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt leuk Etsu dat we gaan gourmetten z'n allenSowieso had paar jaar terug echt niet gedacht dat ik dit soort dingen ooit zou doen met mensen die ik ken van een forum. Net zoals naar Walibi gaan enz
Weet ik veel? Omdat je nooit iets zegt dat je mee wilt ofzo?quote:
het word me ook nooit gevraagdquote:Op zondag 27 december 2015 18:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik veel? Omdat je nooit iets zegt dat je mee wilt ofzo?
Misschien moet Etsu je nietquote:Op zondag 27 december 2015 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het word me ook nooit gevraagd
Er wordt altijd van te voren over gepraat. Als je echt mee wilt moet je gewoon iets laten horen.quote:Op zondag 27 december 2015 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het word me ook nooit gevraagd
serieus?quote:Op zondag 27 december 2015 18:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben nog nooit naar walibi geweest
hoef niet echt mee hoorquote:Op zondag 27 december 2015 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er wordt altijd van te voren over gepraat. Als je echt mee wilt moet je gewoon iets laten horen.
hoe kom je daarbijquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 18:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben nog nooit naar walibi geweest
Ik zag het welquote:Op zondag 27 december 2015 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso hadden Pax, Etsu en Johannes het over naar Walibi gaan in de zomer. Toen heb ik ook gewoon gezegd 'lijkt mij ook leuk'. En toen ging ik ook mee.
ben gewoon beetje aan het klotenquote:Op zondag 27 december 2015 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij
ja, jij hebt je leuter in monique's kut gestopt ipv in mijn anus, maar dat wil ik je best vergeven
Toen was Pax nog hetero.quote:Op zondag 27 december 2015 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso hadden Pax, Etsu en Johannes het over naar Walibi gaan in de zomer. Toen heb ik ook gewoon gezegd 'lijkt mij ook leuk'. En toen ging ik ook mee.
Ik ook.quote:Op zondag 27 december 2015 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb Tjacka's spraakmemo beluisterd
wat raar dat ik hem niet heb gehad :squote:Op zondag 27 december 2015 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet eens persoonlijk dit, volgens mij stuurt hij het naar elke fokster
wow wat ben jij aardigquote:Op zondag 27 december 2015 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeker weer naar de coffeeshop hè junkie
shit busted. Wnr gaan we scharen ✂✂quote:Op zondag 27 december 2015 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stiekemmmm heb je een punani daaronder
Wat een vrouw.quote:Op zondag 27 december 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
tering, mevrouw lag te slapen en ik hoefde alleen maar de verpakking van nat voer open te maken; mevrouw wordt wakker, rent naar de keuken en miauwt als de gek
[ afbeelding ]
Ieuwwwquote:Op zondag 27 december 2015 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
shit busted. Wnr gaan we scharen ✂✂
Belliebelliequote:Op zondag 27 december 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
tering, mevrouw lag te slapen en ik hoefde alleen maar de verpakking van nat voer open te maken; mevrouw wordt wakker, rent naar de keuken en miauwt als de gek
[ afbeelding ]
Pax zorgt wel voor d'rquote:Op zondag 27 december 2015 19:20 schreef Etsu het volgende:
alleen weet ik niet wat ik met haar moet als ik voor 10 maanden naar amerika ga
hier midden in de stad durf ik geen poes te nemenquote:Op zondag 27 december 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan komt ze nog dikker terug, dus dat durf ik niet aan
jij dan?
ze heeft enkel een rustig plekje nodig met haar dekentje (die geef ik mee) waar ze op kan slapen. verder wilt ze iedere avond nat voer en 's morgens een schoon bak.quote:Op zondag 27 december 2015 19:23 schreef Sked het volgende:
[..]
hier midden in de stad durf ik geen poes te nemen
wilt ze ook niet naar buiten?quote:Op zondag 27 december 2015 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft enkel een rustig plekje nodig met haar dekentje (die geef ik mee) waar ze op kan slapen. verder wilt ze iedere avond nat voer en 's morgens een schoon bak.
meer vraagt ze niet. ze is chill hoor, itt tot andere katten die 24/7 je aandacht opeisen
laatst is mijn fiets bij mijn voordeur gejat, en ik wil niet dat bella wordt gejatquote:
zou wel echt heel triest zijn om huisdieren te jattenquote:Op zondag 27 december 2015 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
laatst is mijn fiets bij mijn voordeur gejat, en ik wil niet dat bella wordt gejat
bella is waardevoller dan mijn fiets
en ik woon in zo'n buurt blijkbaar, want ik ben eigenlijk blij dat ik van mijn oude fiets af benquote:Op zondag 27 december 2015 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
zou wel echt heel triest zijn om huisdieren te jatten
dat is iets wat alleen die Floddertokkies doen
wel zorgen dat ie niet gejat wordt danquote:Op zondag 27 december 2015 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik woon in zo'n buurt blijkbaar, want ik ben eigenlijk blij dat ik van mijn oude fiets af bennu heb ik er zo'n een en die fietst heel chill
meh.quote:Op zondag 27 december 2015 19:30 schreef Sked het volgende:
[..]
wel zorgen dat ie niet gejat wordt dan
misschien vonden ze het wel lullig voor jequote:Op zondag 27 december 2015 19:32 schreef Etsu het volgende:
ik snap nog steeds niet hoewaar in godsnaam steel je een fiets die op slot zat
beter nog; toen mijn fiets werd gejat, hebben ze hun kapotte fiets ervoor in plaats gezet
krokante krokettenquote:Op zondag 27 december 2015 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Kapitein Anker mogooltjes ik vond dat fietsje zo leuk, vanaf brugklas tot 1e jaar hbo ermee gefietst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had die avond ook nog een date met een hete boy en toen hij had afgezegd, besloot ik ergens heen te gaan, toen kwam ik achter dat mn fiets ook nog weg wasquote:Op zondag 27 december 2015 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
misschien vonden ze het wel lullig voor je
ongecontroleerde celdelingenquote:
Dàt is kanker.quote:Op zondag 27 december 2015 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ongecontroleerde celdelingen
ik ben helemaal gesloopt door die inspanningquote:Op zondag 27 december 2015 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
wow jullie hadden dat leger van paxcon moeten zien. Agressief mannetje
nutella vind ik echt zo smerig hequote:Op zondag 27 december 2015 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga warm broodje met nutella eten gr gr
jam vind ik wel lekkerquote:
Hou je niet van darten?quote:Op zondag 27 december 2015 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga weer Sons of Anarchy kijken.
ben je nu voor school bezig?quote:Op zondag 27 december 2015 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh my god wat haat ik het om begrippen te leren
6 tentamens ik moet welquote:Op zondag 27 december 2015 20:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ben je nu voor school bezig?
het is vakantie joh
welk seizoen ben jequote:Op zondag 27 december 2015 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga weer Sons of Anarchy kijken.
beunenquote:Op zondag 27 december 2015 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tsjah niet iedereen kan zoals jou feunen en elke nacht chicks meenemen vanuit een bar.
domboquote:
klopt.quote:
hey etsquote:Op zondag 27 december 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
een heerlijk geroosterd broodje met filet american peper of roompate
godverdomme, dat mensen niet snappen dat je mij pas wakker mag maken voor n heerlijk broodje met filet american ipv broodje chocoladepasta![]()
ditquote:Op zondag 27 december 2015 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt.
chocopastahagelslag
pindakaas
vlokken
muisjes
godverdomme, wanneer ik er weer aan denk toen die soort vieze dingen in m'n mond werden gepropt, krijg ik weer braakneigingen
BROODJE CHOCOLADEPASTAAAAAquote:Op zondag 27 december 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
een heerlijk geroosterd broodje met filet american peper of roompate
godverdomme, dat mensen niet snappen dat je mij pas wakker mag maken voor n heerlijk broodje met filet american ipv broodje chocoladepasta![]()
en weet je. vroegah kreeg ik gewoon op m'n flikker als ik t broodje chocoladepasta niet opvrat, terwijl ik t gewoon niet lekker vondquote:
fijne ouders heb je danquote:Op zondag 27 december 2015 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
en weet je. vroegah kreeg ik gewoon op m'n flikker als ik t broodje chocoladepasta niet opvrat, terwijl ik t gewoon niet lekker vond
Chocopasta is dan ook oprecht smerigquote:Op zondag 27 december 2015 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
en weet je. vroegah kreeg ik gewoon op m'n flikker als ik t broodje chocoladepasta niet opvrat, terwijl ik t gewoon niet lekker vond
Karamelquote:Op zondag 27 december 2015 20:59 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat pas vies? Dit:
[ afbeelding ]
Haha, dan doe ik nog beter dan jij. Sukkel.quote:
Sjowwww vertel het eens, stoeipoesquote:Op zondag 27 december 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha, dan doe ik nog beter dan jij. Sukkel.
wanneer jij dan voor het laatstquote:Op zondag 27 december 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha, dan doe ik nog beter dan jij. Sukkel.
gek hequote:Op zondag 27 december 2015 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Laatste tijd heb ik wel meer zin in bananen en aardbeien met slagroom. Nergens zijn er aardbeitjes te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |