SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lus dat ook nietquote:Op zondag 27 december 2015 18:18 schreef Sked het volgende:
Als Opso komt moet je wel halalvlees kopen
op jou kan ik ook nooit rekenen hequote:Op zondag 27 december 2015 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb tentamens tot 4 februari dacht ik. Of 2
Gvd ik plan mijn tentamens toch niet inquote:Op zondag 27 december 2015 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
op jou kan ik ook nooit rekenen he
stoel is weer vrij jongens
quote:Op zondag 27 december 2015 18:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar wilt Fokker wel verandering in brengen
niks 'btw', we hadden net het plan om te gaan gourmetten om 12:00quote:Op zondag 27 december 2015 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd ik plan mijn tentamens toch niet in![]()
En tentamens duren maar tot 13:30 btw
Mwah valt mee. Vind het fijn om het weer schoon te zien hangen. Heb nu 1 was draaien, wou nog 1 draaien maar huisgenote roept dat ze ook moet wassen. Ach dan morgen maar. ALLES weer schoonquote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan was ophangen?
Hierna nog 2 wasjes
Dat mag hier gewoon.quote:
drogertjequote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef Etsu het volgende:
Hierna nog 2 wasjes
Is dit een grapquote:Op zondag 27 december 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
niks 'btw', we hadden net het plan om te gaan gourmetten om 12:00
quote:
Dat lijkt me genoeg redenquote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef Etsu het volgende:
Oh ontbijt gourmet. Leuk.quote:Op zondag 27 december 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
niks 'btw', we hadden net het plan om te gaan gourmetten om 12:00
Opvouwen is minder leuk.quote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef Etsu het volgende:
Hierna nog 2 wasjes
Goed zo Etsuquote:
dan kan iedereen op tijd naar huisquote:Op zondag 27 december 2015 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik denk van wel want wie gaat er nou om 1200 gourmetten
Toch?
Tja, als je op de sushimeet was gekomen, had je geweten wat ik nu precies bedoelde.quote:Op zondag 27 december 2015 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik denk van wel want wie gaat er nou om 1200 gourmetten
Toch?
En nu dingen die je op de gourmetplaat kan gooien.quote:Op zondag 27 december 2015 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Turkse pizza, patat, rijst, aardappel ..... Spaghetti macaroni, kipnugget?
quote:Op zondag 27 december 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, als je op de sushimeet was gekomen, had je geweten wat ik nu precies bedoelde.
Ga daar maar over nadenken.
Ik heb dat nog nooit gedaanquote:Op zondag 27 december 2015 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En nu dingen die je op de gourmetplaat kan gooien.
ken niet met overhemdenquote:Op zondag 27 december 2015 18:28 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een hekel aan strijken.
Mijn t-shirts enzo hang ik meteen op aan een kleerhanger zodat het lekker kan drogen en dan trek ik hem weer aan. Geen probleem.
nee, dat klopt, scheelt dat ik dat weinig/niet draagquote:
ik heb zo'n ding om t-shirts mee op te vouwen, want zonder dat ding ziet t er niet uitquote:Op zondag 27 december 2015 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar t-shirts strijk ik vaak ook niet.
Ben gekke henkie niet
Kipburger!quote:Op zondag 27 december 2015 18:28 schreef Amarantha het volgende:
Dus er met wel iets zijn wat jij lust toch Opso?
Ik draag behoorlijk vaak overhemden.quote:Op zondag 27 december 2015 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, dat klopt, scheelt dat ik dat weinig/niet draag
en anders heb ik wel n jasje.colbert overheen.
moet ik ooit nog eens doenquote:Op zondag 27 december 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja echt
Ik heb wel chocoladefondue gehad kapotlekkah
geeft meteen wel je status aanquote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik draag behoorlijk vaak overhemden.
En jasje vind ik naar uni wat overdreven
ik heb dat nooit gezienquote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar waarom herken je de lion king quote niet
Maar gevogelte en vis is meer dan kipburger.quote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ja ik ben niet echt fan van vlees
wil je vis danquote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]ja ik ben niet echt fan van vlees
JR eet alleen kip en macaroni met smac tochquote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Amarantha het volgende:
Opso doet mij qua eten soms echt aan JR denken.
Ik was tot een jaar geleden ook een slechter eten.quote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Amarantha het volgende:
JR en ik wilden een keer samen in een restaurant eten om mee te maken hoe dramatisch het gaat wordenquote:Op zondag 27 december 2015 18:30 schreef Amarantha het volgende:
Oh man dat wil ik echt zienquote:Op zondag 27 december 2015 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JR en ik wilden een keer samen in een restaurant eten om mee te maken hoe dramatisch het gaat worden
quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kun je brie op een gourmet leggen
Hopelijk maak ik dit ook meequote:Op zondag 27 december 2015 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was tot een jaar geleden ook een slechter eten.
Toen kwam ik er achter dat 9 van de 10 dingen wel lekker te maken zijn als je leert hoe je ze klaarmaakt
Kipburger en kibbeling. Kun je daar wat mee Etsu?quote:Op zondag 27 december 2015 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]jij bent echt een ramp
dit wordt niks.
godverdomme, hoe kan je een lekkere haring met uitjes niet waarderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |