SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith 3-2 Jeffrey De Zwaan
James Wade 3-0 John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley 2-3 Ronny Huybrechts
Wes Newton![]()
3-1 Cristo Reyes
Dave Chisnall 3-0 Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins 3-1 Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding 3-0 Gerwyn Price
Benito van de Pas 3-1 Max Hopp
Adrian Lewis 3-0 Jan Dekker
Jelle Klaasen 3-0 v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade v Newton
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas
Wade/Newton v Evans/Caven
A Lewis/Gilding v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall/Kist
Norris/Murnan v Jenkins/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
![]()
Dat is heel Nederlandquote:Op zondag 27 december 2015 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Purmerend is het afvoerputje van AmsterdamGroot fan van User Wotte![]()
Die woont meer richting het incestdorp.quote:Op zondag 27 december 2015 17:45 schreef Pascalus het volgende:
JR-style komt toch ook uit Purmurend?![]()
Oh jaquote:Op zondag 27 december 2015 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, of jij een krat bier overmaken?Groot fan van User Wotte![]()
Amsterdam is de parkeerplaats voor Purmerendquote:Op zondag 27 december 2015 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Purmerend is het afvoerputje van Amsterdam![]()
Aan zijn Paint skills te zien, kan dat jongetje uit elk kut dorp komen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:45 schreef Pascalus het volgende:
Dat weet jij wel weer hequote:Op zondag 27 december 2015 17:45 schreef Pascalus het volgende:
Dit lijkt me een puik plan. Of een name en shame topic aanmaken waar Tjacka mooi naast Tompsv18 staatquote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je een dagtelling bijhouden.![]()
![]()
Schijnt te darten in Meerdijk.quote:Op zondag 27 december 2015 17:46 schreef superniger het volgende:
Waarom hebben ze Stefano als analist?![]()
Albert Mantingh doet nu commentaar bij het veldrijden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Omdat hij een blauwe maandag Bambi liep aan te duwen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:46 schreef superniger het volgende:
Waarom hebben ze Stefano als analist?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij gaat normaal ook door het leven als kangoeroe![]()
![]()
![]()
fajah lourens gespot. #klaargekomenquote:Op zondag 27 december 2015 17:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar zijn beelden van. Met Knarreveld.![]()
Vanaf nu gaat Vincent er makkelijk overheen.
- De Scholt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Opdat we nooit zullen vergetenquote:Op zondag 27 december 2015 17:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar zijn beelden van. Met Knarreveld.![]()
![]()
Sorry broquote:Op zondag 27 december 2015 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[Ambrosius]
wij kijken ook
[/Ambrosius]![]()
![]()
Toen wel, nu is het een lelijk gedrocht.quote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef luckass het volgende:
[..]
fajah lourens gespot. #klaargekomen![]()
Ze heeft een killerbody, zo heet ze ook op insta. #goddelijk.quote:Op zondag 27 december 2015 17:50 schreef luckass het volgende:
[..]
fajah lourens gespot. #klaargekomen![]()
Eensquote:Op zondag 27 december 2015 17:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen wel, nu is het een lelijk gedrocht.![]()
Jezus Christus.quote:Op zondag 27 december 2015 17:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar zijn beelden van. Met Knarreveld.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik hou niet van viesdunquote:Op zondag 27 december 2015 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze heeft een killerbody, zo heet ze ook op insta. #goddelijk.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 17:55 schreef luckass het volgende:
[..]
schrijf jezelf uit als Nederlander aub.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nana nananananananana,
Vincent van der Voort, van der Voort
Vincent van der Voo-hoort
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Waarom loop je te haten op Vincent Stijn? Een goede reden zou zijn dat hij een fanatieke ajacied is, al ligt dat vanuit jouw perspectief wat anders.quote:![]()
Een wereld van verschil die eerste 2 en de 3 daarna zeg
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Nee die moet tegen kapsalonquote:Op zondag 27 december 2015 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#viesdikjunior volgens mij![]()
Barney heeft nog in de leer gezeten bij Oom Gooffert.quote:Op zondag 27 december 2015 17:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De beste acteur die GTST ooit gehad heeft.![]()
Dan ligt hij er dus ook uit na vandaag. RIP Vincentquote:Op zondag 27 december 2015 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah VDV mag volgende ronde tegen de andere Anderson, Gerriegod![]()
jinx!quote:
28 en 34 in een leg die je MOET winnen
134 finish![]()
mooooooie afsluiter
wel een rare 134
Cool afgemaakt zo'n finish
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Raymond gaat verliezenquote:Op zondag 27 december 2015 18:01 schreef Smoofie het volgende:
Als er 5 nederlanders naar ronde 3 gaan, meeste ooit?![]()
Wat was daar raar aan dan? Op die manier gooit 80% van de spelers 134 uitquote:Op zondag 27 december 2015 18:00 schreef wdn het volgende:
134 finish![]()
mooooooie afsluiter
wel een rare 134![]()
De 2de pijl was de verkeerde dubbel toch?quote:Op zondag 27 december 2015 18:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat was daar raar aan dan? Op die manier gooit 80% van de spelers 134 uitBeatus vir qui suffert tentationem.
Nee joh, triple 20, triple 14, dubbel 16 :pquote:Op zondag 27 december 2015 18:04 schreef wdn het volgende:
[..]
De 2de pijl was de verkeerde dubbel toch?![]()
nou nouquote:Op zondag 27 december 2015 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
debieltje rechts kan van een brug wat mij betreft![]()
Ben benieuwd wie er negende wordt en dus het negentje voor zijn naam krijgt.quote:Op zondag 27 december 2015 17:48 schreef Mani89 het volgende:
Albert Mantingh doet nu commentaar bij het veldrijden.![]()
Die brug kan niet zoveel domheid aan.quote:Op zondag 27 december 2015 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
debieltje rechts kan van een brug wat mij betreft![]()
Zelfs pisschraper komt slimmer over dan die aapquote:Op zondag 27 december 2015 18:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die brug kan niet zoveel domheid aan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Van der Voort is nog steeds een atleet volgens zijn Facebook-pagina, die al 2 jaar lang geen update gehad heeft.
#PDCWeetje![]()
je praat onzinquote:Op zondag 27 december 2015 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond weer om 7 uur beste mensen, niet om 8 uur![]()
EPG zegt 8 uur hoorquote:Op zondag 27 december 2015 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond weer om 7 uur beste mensen, niet om 8 uur![]()
2x 0-4quote:Op zondag 27 december 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson v Van der Voort & Smith v Van de Pas worden saaie wedstrijden![]()
4-1 en 4-2quote:Op zondag 27 december 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson v Van der Voort & Smith v Van de Pas worden saaie wedstrijden![]()
Voor Roland is een doorzichtige tafel beter. Dan weet hij zich wel in te houden tijdens wedstrijden van Taylor.quote:Op zondag 27 december 2015 18:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik wil graag een anekdote van Roland over zijn partijen tegen Taylor![]()
Zou Barney net zo viesdronken op het podium staan als vorig jaar?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Geen Macauly Culkinquote:Op zondag 27 december 2015 18:16 schreef luckass het volgende:
in de tussentijd lekker home alone 3 kijken
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Die Engelsen kunnen dat altijd mooi in beeld brengen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 18:24 schreef onlogisch het volgende:
Die Engelsen kunnen dat altijd mooi in beeld brengen hoorEngelsen brengen alles mooi in beeld. Waaronder hun vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij drinkt voor iedere wedstrijd 5 bacardi cola's.quote:Op zondag 27 december 2015 18:23 schreef Caland het volgende:
Zou Barney net zo viesdronken op het podium staan als vorig jaar?![]()
Hoe laat begint het nou weer? Iemand hier zei 19:00 maar die gozer bij RTL had het over "tot over een uur en 3 kwartier"!![]()
Ik mis de zeer genante #bestofthebestquote:Op zondag 27 december 2015 18:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#neverforget![]()
Ja toch 20.00quote:Op zondag 27 december 2015 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Hoe laat begint het nou weer? Iemand hier zei 19:00 maar die gozer bij RTL had het over "tot over een uur en 3 kwartier"!![]()
Dit is geen SW, maar eensquote:Op zondag 27 december 2015 18:44 schreef Smoofie het volgende:
Ff serieus he. Rey vs ren lightsaber duel was echt tenenkrommend slecht![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 18:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#neverforget
Feyenoord Rotterdam![]()
BestOfTheBest mist. Verzameling raakt noch kant noch bord.quote:Op zondag 27 december 2015 18:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#neverforget![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 18:49 schreef Scrummie het volgende:
Ondertussen in Purmerend
[ afbeelding ]![]()
![]()
Verbaast me echt niksquote:Op zondag 27 december 2015 18:49 schreef Scrummie het volgende:
Ondertussen in Purmerend
[ afbeelding ]
PurmerendAlleen maar tokkies
![]()
Beginnen we om 8 uur?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Oh dus bunting tegen barney begint pas 8 uur?quote:Op zondag 27 december 2015 18:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
We zijn om 14:00 begonnen, maar nu is het even pauze tot 20:00 inderdaad
Gaar![]()
Hoe was de middagsessie? Nog een partij het terugkijken waard?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik bedoel de avondsessie.quote:Op zondag 27 december 2015 18:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
We zijn om 14:00 begonnen, maar nu is het even pauze tot 20:00 inderdaad
De middagsessie had geen boeiende matchen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goddomme wat was dit sjernant zeg.quote:Op zondag 27 december 2015 18:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#neverforgetReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgens flashsscore om 7 uur?quote:Op zondag 27 december 2015 18:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Oh dus bunting tegen barney begint pas 8 uur?
Gaar![]()
Nah uitzending begon om 2 uur vanmiddag. en volgens flashsscore startte de wedstrijd om 14.15. dus dat klopt welquote:![]()
Vreemd. PDC zelf meldt 7 uur Engelse tijd, dus ik zou daar maar vanuit gaanquote:Op zondag 27 december 2015 19:02 schreef Isane het volgende:
[..]
Nah uitzending begon om 2 uur vanmiddag. en volgens flashsscore startte de wedstrijd om 14.15. dus dat klopt wel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
raakte daardoor ook in de war inderdaad maar PDC meldt 7u UK timequote:Op zondag 27 december 2015 19:02 schreef Isane het volgende:
[..]
Nah uitzending begon om 2 uur vanmiddag. en volgens flashsscore startte de wedstrijd om 14.15. dus dat klopt wel
Wellicht dat ze bij flashscore de tijd van gisteren hebben gekopieerd![]()
Oh, de Nederlanders maakten er vanmiddag nog een spannende show vanquote:Op zondag 27 december 2015 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel de avondsessie.
De middagsessie had geen boeiende matchen.![]()
Best aardig. VDV-Anderson was een genotspotquote:Op zondag 27 december 2015 18:58 schreef Tagliano het volgende:
Hoe was de middagsessie? Nog een partij het terugkijken waard?Feyenoord Rotterdam![]()
Toch minder aansprekende namen.quote:Op zondag 27 december 2015 19:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh, de Nederlanders maakten er vanmiddag nog een spannende show van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hahaha, man man man. Wat had die gek die avond gegeten.quote:Op zondag 27 december 2015 18:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#neverforget![]()
![]()
Dat zou kunnen inderdaadquote:Op zondag 27 december 2015 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
raakte daardoor ook in de war inderdaad maar PDC meldt 7u UK time
Wellicht dat ze bij flashscore de tijd van gisteren hebben gekopieerd![]()
![]()
?quote:Op zondag 27 december 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch minder aansprekende namen.
Buiten Raybar - Bunting is het vanavond zware aids.![]()
Goeie kuiten, dat zie ik vanaf hier.quote:Op zondag 27 december 2015 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaat toch regelmatig sporten.
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
MvG gaat even huishouden, jatoch?quote:Op zondag 27 december 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Buiten Raybar - Bunting is het vanavond zware aids.
Ik ben een casual kijker, vergeet dat niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Normaal gesproken wordt dat 4-0/4-1quote:Op zondag 27 december 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MvG gaat even huishouden, jatoch?
Ik ben een casual kijker, vergeet dat niet.![]()
RAYMOND VAN BARNEVELD ORANGE ARMYquote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vincent wel. Rest niet.quote:Op zondag 27 december 2015 18:58 schreef Tagliano het volgende:
Hoe was de middagsessie? Nog een partij het terugkijken waard?![]()
Doe jij maar weer lekker dwars.quote:Op zondag 27 december 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit vanavond stevig in het Buntingkamp.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vooral Wade- Newtonquote:Op zondag 27 december 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Buiten Raybar - Bunting is het vanavond zware aids.![]()
![]()
Bunting heeft al jaren mijn steun dus het zou ongeloofwaardig zijn om nu voor Van Barneveld te juichen. De 3-5 van vorig jaar zit nog diep.quote:![]()
quote:Op [quote]
[b]Op zondag 27 december 2015 19:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vincent wel. Rest niet.Bedanktquote:Op zondag 27 december 2015 19:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Best aardig. VDV-Anderson was een genotspot
Luckass en ik vinden jou een landverrader.quote:Op zondag 27 december 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting heeft al jaren mijn steun dus het zou ongeloofwaardig zijn om nu voor Van Barneveld te juichen. De 3-5 van vorig jaar zit nog diep.
Zeg eens Scheveningen Stijn, Scheveningen. Ja ho maar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zo is het maar net, ouwe reus!quote:
Is toch mooi man, beetje leven in de brouwerij met raybar.Jack does it in real time...![]()
Dat was echt de beste pot darts ooit.quote:Op zondag 27 december 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting heeft al jaren mijn steun dus het zou ongeloofwaardig zijn om nu voor Van Barneveld te juichen. De 3-5 van vorig jaar zit nog diep.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben geen landverrader maar iemand die zich niet laat leiden door nationaliteit in individuele sporten.quote:Op zondag 27 december 2015 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luckass en ik vinden jou een landverrader.
Zeg eens Scheveningen Stijn, Scheveningen. Ja ho maar.![]()
Ik heb vanavond kroket gegeten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dronken barney met zonder bril.quote:Op zondag 27 december 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was echt de beste pot darts ooit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als je uit Nederland kom, ben je chauvinist. Paardenlul.quote:Op zondag 27 december 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben geen landverrader maar iemand die zich niet laat leiden door nationaliteit in individuele sporten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb een lichte voorkeur voor Bunting, maar ik hoop vooral op een genotspot en dito speechMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Staat dat in de grondwet?quote:Op zondag 27 december 2015 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je uit Nederland kom, ben je chauvinist.![]()
Jij ook al.quote:Op zondag 27 december 2015 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een lichte voorkeur voor Bunting, maar ik hoop vooral op een genotspot en dito speech
Aan welke kant stond jij tijdens de oorlog?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik gok dat Barney al aardig aan de baco zit na het nieuws van vanmiddag.quote:Op zondag 27 december 2015 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een lichte voorkeur voor Bunting, maar ik hoop vooral op een genotspot en dito speechVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Toen was ik uiteraard een vuige NSB'ert, zoals het hoortquote:Op zondag 27 december 2015 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij ook al.
Aan welke kant stond jij tijdens de oorlog?
Jij beweerde dat het in de grondwet stond, dus moet jij het bewijzen.quote:Op zondag 27 december 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou graag bewijs voor je bewering zien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee, ik stelde een vraag aan je.quote:Op zondag 27 december 2015 19:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij beweerde dat het in de grondwet stond, dus moet jij het bewijzen.![]()
Dat is helemaal niet relevant joh.quote:Op zondag 27 december 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik stelde een vraag aan je.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
zou raybar wereldkampioen kunnen worden?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
3e ronde tegen MVG dus neequote:Op zondag 27 december 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou raybar wereldkampioen kunnen worden?
(Als hij tegen de Bunt al wint)![]()
Stijn is mijn kleine broertje, dus soms moet je hem flink in zijn ballen trappen.quote:Op zondag 27 december 2015 19:26 schreef Max23 het volgende:
Ik vind de conversaties tussen Ajacied en Mani altijd echt juweeltjesReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb dat één keer meegemaakt.quote:Op zondag 27 december 2015 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn is mijn kleine broertje, dus soms moet je hem flink in zijn ballen trappen.
Wat een pijn, wat een pijn, wat een pijn.![]()
Van Barneveld moet dan ook van Smiss en daarna Lewis/Wright/Chisnall/Suljovic zien te winnen. Impossibleeeeeequote:Op zondag 27 december 2015 19:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
3e ronde tegen MVG dus nee
(Als hij tegen de Bunt al wint)![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn is mijn kleine broertje, dus soms moet je hem flink in zijn ballen trappen.Als jullie in mijn klas hadden gezeten had ik jullie allebei een sticker gegevenquote:Op zondag 27 december 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer meegemaakt.
Wat een pijn, wat een pijn, wat een pijn.![]()
Dit vind ik dus niet. Of nouja, hij heeft uiteraard wel overgewicht en die buik zal hij niet snel meer kwijt raken. Alleen zeker in zijn gezicht zie je dat hij veel slanker is dan 7-10 jaar geleden oid. Ziet er echt beter uit.quote:![]()
Mijn grote zus deed dat altijd. Vorige week nog zelfs. Ik kijk al een week scheel.quote:Op zondag 27 december 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer meegemaakt.
Wat een pijn, wat een pijn, wat een pijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
appeltje eitjequote:Op zondag 27 december 2015 19:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
3e ronde tegen MVG dus nee
(Als hij tegen de Bunt al wint)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben je zo'n deugniet, ja?quote:Op zondag 27 december 2015 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn grote zus deed dat altijd. Vorige week nog zelfs. Ik kijk al een week scheel.![]()
Het zakken van zijn gewicht gaat samen met het zakken van zijn gemiddeldes. Als darter moet je gewoon minstens 190 kilo wegen weten we inmiddels.quote:Op zondag 27 december 2015 19:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit vind ik dus niet. Of nouja, hij heeft uiteraard wel overgewicht en die buik zal hij niet snel meer kwijt raken. Alleen zeker in zijn gezicht zie je dat hij veel slanker is dan 7-10 jaar geleden oid. Ziet er echt beter uit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben in het echte leven net zo irritant als op dit forum.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wie is de laatste #viesdunne wereldkampioen van de PDC? Zou die überhaupt bestaan?quote:Op zondag 27 december 2015 19:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zakken van zijn gewicht gaat samen met het zakken van zijn gemiddeldes. Als darter moet je gewoon minstens 190 kilo wegen weten we inmiddels.![]()
In deze pot is Barney echt op zijn aller allerdikst. Vieze vette vleeshomp.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Toch heb ik wel sympathie voor Huybrechts, vooral door die overwinning op van Gerwen waar hij hem overklaste in mongolengejuich.Mani vertoont af en toe ook foute trekjes, zo blijktquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar sta ik helemaal achter, behalve voor Niels. Zo'n ontzettend aardige gozer. Echt een uitstekende kerel.
Kirk Sheperd had een mooie geweest.quote:Op zondag 27 december 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is de laatste #viesdunne wereldkampioen van de PDC? Zou die überhaupt bestaan?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee, op het WK 2009 was hij pas dik. Toen gooide hij ook weinig verrassend een heel sterk WK.quote:Op zondag 27 december 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
In deze pot is Barney echt op zijn aller allerdikst. Vieze vette vleeshomp.![]()
Bestaat nog niet.quote:Op zondag 27 december 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is de laatste #viesdunne wereldkampioen van de PDC? Zou die überhaupt bestaan?
Lex wordt de eerste, die heeft immers weleens 170 uitgegooid![]()
Dat was op een vrijdagavond, weet je hoeveel Corona ik toen op had.quote:Op zondag 27 december 2015 19:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Mani vertoont af en toe ook foute trekjes, zo blijktReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bij deze door de vingers gezienquote:Op zondag 27 december 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was op een vrijdagavond, weet je hoeveel Corona ik toen op had.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: