die fase heb ik ook gehad, ik vergeef het hemquote:Op zondag 27 december 2015 17:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Haas is heel erg onzeker over zijn seksuele geaardheid, daarom scheld hij er graag mee
de tievusflikker
Had het tegen toto, excuses.quote:Op zondag 27 december 2015 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezo meteen schelden?ik vraag iets normaals
Geen last van gehad, ik ben superhetero, dus de rest is allemaal homo's en gayquote:Op zondag 27 december 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
die fase heb ik ook gehad, ik vergeef het hem
quote:Op zondag 27 december 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
die fase heb ik ook gehad, ik vergeef het hem
Hou je bek lelijke dikzakquote:Op zondag 27 december 2015 17:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Haas is heel erg onzeker over zijn seksuele geaardheid, daarom scheld hij er graag mee
de tievusflikker
Wel weer even bewijzenquote:Op zondag 27 december 2015 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen last van gehad, ik ben superhetero, dus de rest is allemaal homo's en gay
Kan je nagaan waarom je steeds terugkomt hier, piemelloverquote:Op zondag 27 december 2015 17:03 schreef Catkiller het volgende:
Maar is dit de nieuwe gay SC? Want we hadden er al bovengemiddeld veel in dit topic met WCH, Toto en Jimmy die hier altijd posten.
en dat allemaal dankzij mij en MIC door 'Piemels' in de TT en de 3 delen die daarop volgdenquote:Op zondag 27 december 2015 17:03 schreef Catkiller het volgende:
Maar is dit de nieuwe gay SC? Want we hadden er al bovengemiddeld veel in dit topic met WCH, Toto en Jimmy die hier altijd posten.
ik hou wel van mn eigen piemel, aai hem regelmatigquote:Op zondag 27 december 2015 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan je nagaan waarom je steeds terugkomt hier, piemellover
hard geworden door deze postquote:Op zondag 27 december 2015 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik hou wel van mn eigen piemel, aai hem regelmatig
heeft ie een naam?quote:Op zondag 27 december 2015 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik hou wel van mn eigen piemel, aai hem regelmatig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |